هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

شایعه | آیا Origins نام اساسینز کرید بعدی است؟!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

طبق شایعه جدیدی که توسط WWG منتشر شده است، بازی بعدی سری اساسینز کرید که پیش‌تر آن را با اسم‌ رمز Assassin's Creed : Empire می‌شناختیم، «Assassin’s Creed : Origins» نام خواهد داشت. این بازی قرار است به شکل رسمی در نمایشگاه E3 2017 معرفی و در پاییز ۲۰۱۷ نیز عرضه شود.

براساس این شایعه و توصیف صورت گرفته، این بازی در زمان مصر باستان و در فرم یک بازی جهان باز عظیم روایت خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد بازی از دو قهرمان و شخصیت اصلی که یکی از آن‌ها مرد و دیگری زن هستند بهره می‌برد که از قضا وقایع بازی نیز با «اولین بازی این سری» در ارتباط خواهد بود. طبق ادعای WWG، شکل پیشرفت و ارتقا شخصیت‌ها با بازی The Elder Scrolls V: Skyrim قابل مقایسه است. در بحث گیم‌ پلی، بازی تأکید بیشتری بر جستجو و گردش در محیط خواهد داشت و آزادی عمل بیشتری را به گیمر، نسبت به نسخه‌های قبلی این سری می‌دهد. محیط بازی ظاهراً از نظر ابعادی «بزرگ» به شمار می رود که گفته می‌شود تا این زمان، بزرگترین بازی سری Assassin's Creed خواهد بود. نبردهای دریایی نیز مجدداً به مجموعه باز‌ می‌گردد و ظاهراً امکان سفر به حتی خارج از مصر (احتمالاً تا یونان) نیز وجود خواهد داشت.

طبق یک ویدیوی خصوصی که WWG به آن دسترسی داشته است، به نظر می رسد صحنه‌هایی از مصر، قبل از گذر بین دوره‌ های مختلف و لوکیشن‌ هایی در گذر تاریخ قابل مشاهده بوده است؛ لوکیشن‌ هایی مانند کشورهای آسیایی، فرانسه در عصر جنگ جهانی دوم و همچنین یک مقر امروزی از شرکت آبسترگو، از جمله این لوکیشن‌ها بوده‌اند. مشخص نیست که این ویدیو به نمایش عمومی نیز در خواهد آمد یا خیر.

WWG این شایعه را در ۱۶ اردیبهشت منتشر کرد، که می‌تواند مکمل شایعه‌ای باشد که یک روز قبل‌تر و در ۵ می (۱۵ اردیبهشت) و در سایت Reddit منتشر شد. طبق آن شایعه، کاربری که ادعا می‌کرد در یک شرکت تهیه کارت‌های پیش‌خرید برای فروشگاه‌ های مختلف کار می‌کند، گفته است که سفارش‌ های جدیدی برای بازی  Far Cry 5 و همچنین تصویری از بازی جدید سری Assassin's Creed با نام بازی Assassin's Creed: Origins دیده است. این تصویر هنری شهری با یک هرم در پس‌زمینه و یک Assassin که در حال قدم زدن به طرف آن است نشان می‌ داده است.

نمایشگاه E3 2017 از روز ۱۳ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه) برگزار خواهد شد. گرچه یوبی سافت هنوز رسماً تاریخ برگزاری کنفرانس خودش را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود که این رویداد در روز دوشنبه، ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار شود.

آپدیت:

تصویر انتشار یافته با شایعاتی که اخیرا حول عنوان Assassin’s Creed که داستان این نسخه قرار است در مصر روایت شود، همخوانی دارد. بنابر گفته شایعات این نسخه همانند نسخه Syndicate دارای دو شخصیت خواهد بود. داستان بازی در مورد اولین انجمن قاتلین (Assassin's Guild) می‌باشد. همچنین پیشرفت شخصیت در بازی مانند عناوین قبلی این سری برروی داستان بازی تاثیر زیادی نخواهد گذاشت. از همین نظر برخی منابع این عنوان را با عنوان Skyrim مقایسه کرده‌اند. براساس گفته‌های وب‌سایت WWG: بازیکنان می‌توانند در خارج از مرزهای مصر نیز به ماجراجویی و گشت و گذار بپردازند، احتمالا حتی تا یونان!

بنظر می‌رسد میزان آزادی عمل بازیکنان در بازی شبیه به همان چیزی باشد که قبلا در سری Far Cry شاهدش بودیم. منبع دیگری طی صحبت با وب‌سایت WWG اعلام کرده است که: این بازی عنوانی وسیع و بزرگ‌ترین بازی سری Assassin’s Creed خواهد بود. بنابر ادعاهای موجود همانطور که در تصویر منتشر شده قابل مشاهده است در بازی شاهد نبردهای دریایی نیز خواهیم بود. لازم بذکر است شخصی که در تصویر انتشار یافته به چشم می‌خورد شباهت بسیاری به کاراکتری که تصویرش در ماه فوریه لو رفته بود، دارد (در هر دو تصویر سپر و شلوار کاراکترها مشابه است). تصویر لو رفته در ماه فوریه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

نکته دیگر اینکه اگر برروی تصویر منتشر شده زوم کنید، در قسمت بالا و سمت چپ تصویر می‌توانید نام ماموریت و اهداف آن را مشاهده کنید. براساس نوشته‌های موجود ماموریت شامل انجام کارهای "کشتن یک تمساح" و "Shadya را تا خانه Khenut دنبال کنید" می‌شود. که برطبق منابع موجود، Khenut نام ملکه‌ و همسر پادشاه Unas بوده که در دوره سلسله پنجم پادشاهان مصری زندگی می‌کرده است.

در طی مراسم E3 امسال ممکن است شاهد معرفی این عنوان باشیم؛احتمال می‌رود این نسخه مانند سنت هر ساله سری Assassin's Creed که در ماه اکتبر منتشر می‌شوند، عرضه گردد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی