هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اطلاعاتی از انیمیشن کوتاه AC:Unity در Comic Con 2014 منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

به تازگی یوبی سافت یک انیمیشن جدید از سری بازی های Assassin's Creed را تایید و اعلام کرد این انیمیشن کوتاه از نسخه Assassin's Creed Unity بازی این سری الهام گرفته شده است. این انیمیشن به گفته یوبی سافت بسیاری از انتظارات را بر آورده می کند و آن چیزی خواهد بود که شما فکر می کنید. حال سازنده های انیمیشن کوتاه مشخص شده اند که کمی تعجب آور به نظر می رسند.


این انیمیشن جدید هفته آینده برای اولین بار در نمایشگاه Comic-Con حضور خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده این انیمیشن کوتاه توسط موسیقی دان و فیلم ساز معروف Rob Zombie و یکی از سازنده های The Walking Dead یعنی Tony Moore تولید می شود. این انیمیشن کوتاه در یکی از پانل های یوبی سافت در Comic-Con در روز جمعه ۲۵ جولای برای اولین بار به نمایش گذاشته خواهد شد. مدتی پس از نمایش به صورت آنلاین در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در این پانل در نمایش اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Unity منتشر خواهد شد. به گفته یوبی سافت نمایش انیمیشن موجب حیرت همگان خواهد شد و همه را به وجد می آورد، چرا که یک انیمیشن فوق العاده در حال ساخت است.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی