بیش از 80 سوال از اسکات فیلیپس | ترجمه مصاحبه کارگردان Assassin's Creed Odyssey
ارسال شده توسط ادمین در تاریخ سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ق.ظ
تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفیبه گزارش Game Informer تیم این رسانه با استفاده از یکی از خبرنگارانشان به نزد اسکات فیلیپس رفته و گزارشی را از وی تهیه کردند. او در این مصاحبه بیش از صد سوال از اسکات فیلیپس درمورد دستپخت جدید یوبیسافت یعنی Assassin's Creed Odyssey پرسیده و جووابشان را هم گرفت. در ادامه با هواداران اساسینز کرید همراه باشید با متن کامل این مصاحبه به زبان فارسی.
خبرنگار : آیا تو اسپارتان خوبی هستی؟
اسکات فیلیپس : تلاش میکنم باشم.
خبرنگار : آیا فیلم اساسینز کرید رو نگاه کردی؟
اسکات فیلیپس : بله.
خبرنگار : جدا از وقت کاری؟
اسکات فیلیپس : اره من براش پول دادم.
خبرنگار : آیا توی بازی میتونیم وال، کوسه یا موجودات دریایی رو مثل اساسینز کرید بلک فلگ شکار کنیم؟
اسکات فیلیپس : میتونیم این موجودات رو شکار کنیم؟ نه چون ما یک دزد دریایی نیستیم.
خبرنگار : آیا پناهگاهی در بازی خواهیم داشت؟
اسکات فیلیپس : چرا که نه ما یک خونه داریم که میتونید بعد هر مرحله و سفر دریایی به اون برگردید. در اون اعضای خدمه کشتیتون و یک سری دوستاتون اقامت دارند.
خبرنگار : آیا ما توی بازی از یک کشتی واحد استفاده خواهیم کرد؟
اسکات فیلیپس : بله.
خبرنگار : آیا خدمه توی کشتی آواز میخونند؟
اسکات فیلیپس : کاملا همینطوره. درواقع به غیر از اون ما یک کالکشن مخصوص برای خدمه درست کردیم که هرکدوم رو براساس ماموریت و کارایی که انجام دادید میخونند.
خبرنگار : یک کلمه در خصوص مبارزات در بازی اساسینز کرید آدیسی بگو.
اسکات فیلیپس : در اوج.
خبرنگار : آیا کاساندرا میتونه با الکسیوس وارد رابطه عاشقانه بشه یا برعکس؟
اسکات فیلیپس : نه.
خبرنگار : آیا میتونیم هردو شخصیت الکسیوس و کاساندرا رو برای مپ بازیمون انتخاب کنیم؟
اسکات فیلیپس : خواهیم دید...
خبرنگار : آیا خودت کتاب آدیسی نوشته هومر، شاعر یونانی رو خوندی؟
اسکات فیلیپس : یک خلاصهای ازش رو خوندم.
خبرنگار : آیا حضور آنیموس در سری هنوز مهمه؟
اسکات فیلیپس : بله برای داشتن دو داستان جدا و منطقی بنظرم مهمه.
خبرنگار : آیا میتونیم همه مشکلات رو در آنیموس شرح بدیم؟
اسکات فیلیپس : چرا که نه، ایده خوبیه.
خبرنگار : شما گفتید که سه سال در حال کار روی بازی بودید. بنظرت بهتر نبود برای برگشت یک نسخه دیگه از سری بیشتر صبر کنیم؟
اسکات فیلیپس : بنظرم اساسینز کرید خوبه که برگشته و نیازی نبود.
خبرنگار : آیا میتونیم کات سین هارو دوباره مرور کنیم؟
اسکات فیلیپس : نه همش توی آنیموسه و تموم میشه.
خبرنگار : آیا برای مراحل لولهای خاصی داریم؟
اسکات فیلیپس : بله هر مرحله یک سطح پیشنهادی رو ارائه میده که ممکنه شما ازش بیشتر باشید یا اندازش باشید یا حتی کمتر باشید و این باعث ایجاد هیجانی خوب در بازی میشه.
خبرنگار : آیا ما آثار باستانی مشابه اوریجینز در بازی خواهیم داشت؟
اسکات فیلیپس : بله یک سری خطوط حک شده و بر روی در و دیوار در بازی موجوده.
خبرنگار : آیا میتونیم این بازی رو در یونان با زیرنویس انگلیسی بازی کنیم؟
اسکات فیلیپس : شما میتونید با زیرنویس ایتالیایی بازی کنید و تصور کنید که زبان یونانیست!
خبرنگار : امکانش هست شخصیت گیج بشه و بگه : همه شما برای ما! (تیکه به سوتی دادن در بین انتخاب دیالوگ) :
اسکات فیلیپس : این بازی یک بازی طولانی و بزرگه... شاید اتفاق افتاد!
خبرنگار : آیا ما در بازی انتخاب این رو داریم که طرف اسپارتان ها یا دشمناشون باشیم؟
اسکات فیلیپس : بله این انتخاب رو دارید و میتونید جناحتون رو انتخاب کنید.
خبرنگار : در آنیموس چند سال به عقب برمیگردیم؟
اسکات فیلیپس : تقریبا 7000 سال.
خبرنگار : آیا میتونیم به آخرین مموری که حتی در حافظه ماهی باقی مونده بریم؟ (تیکه)
اسکات فیلیپس : هروقت بازی به اسم اساسینز کرید ماهی گرفتی بله! (تیکه)
خبرنگار : باحال ترین سلاح بازی به نظرت چیه؟
اسکات فیلیپس : در بازی یک چکش بزرگ هست که میتونید بقیه رو با ضربه زدن بهشون آتیش بزنید. بنظرم چیز باحالیه.
خبرنگار : باحال ترین زره محافظ بنظرت چیه؟
اسکات فیلیپس : اگاممنان. اون یک کلاه خود خیلی خوب، بزرگ، قوی و زیباس.
خبرنگار : آیا داستان بازی، هم اندازه اساسینز کرید اوریجینز هست؟
اسکات فیلیپس : نه. طولانی تره.
خبرنگار : آیا مپ بازی هم از اوریجینز بزرگ تره؟
اسکات فیلیپس : بله. مپی بزرگ برای گشت و گذار، گشتن و کشف کردن.
خبرنگار : آیا میتونیم یک سگ رو در بازی رام کنیم؟
اسکات فیلیپس : شما میتونید توی بازی یک شیر رو رام کنید یا یک خرس بزرگ رو، فرقی نمیکنه.
خبرنگار : آیا میتونیم سگی رو رام کنیم؟!
اسکات فیلیپس : بله میتونید سگ هایی که اطرافتون پرسه میزنن رو رام کنید.
خبرنگار : گفته بودید میتونیم بین زمان ها اینور و اونور بریم. آیا میتونیم به 2000 سال بعد به ژاپن بریم؟
اسکات فیلیپس : هه. در در اون مسافت.
خبرنگار : آیا میتونیم یه یک سری جنجگو دستور قتل یکیو مثل اساسینز کرید برادرهود بدیم؟
اسکات فیلیپس : شما میتونید از یک سری سرباز در نبردهای کوچیکتون کمک بگیرید، اما به اون صورت... نه.
خبرنگار : بنظرت بهترین نسخه کل سری اساسینز کرید کدوم نسخه بوده؟
اسکات فیلیپس : بنظرم اساسینز کرید دو بهترین نسخه بوده.
خبرنگار : چند استودیو در حال کار بر روی اساسینز کرید آدیسی بودند؟
اسکات فیلیپس : هشت استودیو در ساخت این بازی به ما کمک کردند.
خبرنگار : آیا میتونم یک تروفی رو با گلیچی به لیست تروفیهام اضافه کنم؟
اسکات فیلیپس : هرچی بخوای بهت میدم!
خبرنگار : آیا مثل نسخه های قبل میتونیم در صفحه لودینگ راه بریم؟
اسکات فیلیپس : نه.
خبرنگار : بنظرت همین الان که داریم حرف میزنیم اساسینز کرید متفاوتی درحال ساخته؟
اسکات فیلیپس : بنظرم میتونه جالب باشه اگه اینطور باشه...
خبرنگار : آیا در بازی خدایان یونان داریم؟
اسکات فیلیپس : در این بازی همه به این خدایان ایمان دارند اما برخورد مستقیمی با آنها نخواهیم داشت. (مثل سری گاد آف وار).
خبرنگار : بنظرت چند نفر در همین لحظه دارن اساسینز کرید بازی میکنند؟
اسکات فیلیپس : خیلیها.
خبرنگار : آخرین بار که از جایی بالا رفتی کی بود!؟
اسکات فیلیپس : هفته پیش که به کوه نوردی رفته بودم و سعی کردم حس یک اسپارتان رو به خودم منتفل کنم.
خبرنگار : کسی نگفت داری چی کار میکنی؟
اسکات فیلیپس : خودم اینو به خودم گفتم!
خبرنگار : آیا میخوای بجای بالا رفتن از بلندی ها در بازی یک نردبون کنارشون بزاری!؟ (تیکه)
اسکات فیلیپس : دارم بهش فکر میکنم! (تیکه)
خبرنگار : تاحالا شده یجا بشینی و گوش بدی که بقیه دارن در خصوص یک بازی اساسینز کرید حرف میزنند؟
اسکات فیلیپس : نه.
خبرنگار : تغییرات بزرگی که این نسخه نسبت به اوریجینز پیدا کرده چی میتونه باشه؟
اسکات فیلیپس : تبدیل شدن بازی به یک نقش آفرینی کامل، اضافه شدن قابلیت انتخاب دیالوگ، وجود انتخاب برای رابطه برقرار کردن با افراد و اینا چیزایین که من دوست دارم بازی کنم.
خبرنگار : آیا کاساندرا در یک مبارزه میتونه بایک رو شکست بده؟
اسکات فیلیپس : نمیدونم، مبارزه خوبی میشه.
خبرنگار : آیا بازی برای کنسول سوییچ عرضه میشه؟
اسکات فیلیپس : ایدهای براش ندارم.
خبرنگار : آیا جلسهای با سازندهها داشتی که درش درمورد وارد کردن بخش بتل رویال به بازی صحبت کنی؟
اسکات فیلیپس : نه تاحالا جلسهای در این مورد نداشتیم.
خبرنگار : دوست نداری بخش چند نفره رو به سری برگردونی؟
اسکات فیلیپس : چیزی که سری اساسینز کرید باید باشه، نقش آفرینی بودن و داشتن بخش داستانی هست، غیر این نوار براش مناسب نیست.
خبرنگار : جالب ترین چیزی که در خصوص یونان باستان نمیدونستی و در این پروژه فهمیدی چی بود؟
اسکات فیلیپس : یک سری اطلاعات در خصوص ورزشهای رزمی یونانیان فهمیدم که قبلا نمیدونستم.
خبرنگار : آیا هنگام طراحی شخصیتهای بازی ریز بینی خاصی بخرج دادی یا فقط مپ رو پر کردی؟
اسکات فیلیپس : من شخصا اینکارو نکردم اما در بازی کلی آثار، دست نوشته ها و مجسمههای قدیمی هست که طراحی باور نکردنی و جزئیات فراوان دارند.
خبرنگار : اگه یک بازی به اسم اوریجینز داشتی اسمش رو به چی تغییر میدادی!؟ (تیکه ریز!)
اسکات فیلیپس : اوریجینز و نیم!
خبرنگار : آیا در بازی حالت عکس برداری وجود داره؟
اسکات فیلیپس : بله.
خبرنگار : آیا در بازی بین مسافتهای طولانی هم مسافرت میکنیم؟
اسکات فیلیپس : بله.
خبرنگار : آیا واقعا هیدن بلید در این بازی وجود نداره؟
اسکات فیلیپس : نه به اون صورت اما شخصیت شما میتونه یک خنجر رو همیشه در زیر دستش نگه داشته که به طور کامل جای هیدن بلید رو پر میکنه.
خبرنگار : چه چیزهایی رو میتونیم در بازی آپگرید کنیم؟
اسکات فیلیپس : مهم ترینشون قدرت بدنی شما برای مبارزات هست.
خبرنگار : آیا برجی رو برای بازی طراحی کردی؟
اسکات فیلیپس : نه.
خبرنگار : لباس مورد علاقت توی بازی چیه؟
اسکات فیلیپس : یک نوع کمربند رزمی.
خبرنگار : آیا از اون لباسای بی آستین یونانی ملقب به توگا در بازی هست؟
اسکات فیلیپس : یک سری لباس یونانی مشابه اون هست اما دقیقا همون لباس... نه در بازی وجود نداره.
خبرنگار : آیا میتونی اسبت رو سوار کشتی کنی؟
اسکات فیلیپس : نه اسب از آب بدش میاد.
خبرنگار : آیا طنابایی برای بالا رفتن از دیوار مثل اساسینز کرید سیندیکیت در بازی هست؟
اسکات فیلیپس : بنظرم کار با دست بهتره!
خبرنگار : با چند کاراکتر میتونی وارد رابطه بشی؟
اسکات فیلیپس : زیاد.
خبرنگار : میتونی همزمان عاشق چند نفر بشی؟
اسکات فیلیپس : محدودیتی نداره.
خبرنگار : آیا زوجتون میتونه وارد کشتیتون بشه؟
اسکات فیلیپس : حتما.
خبرنگار : آیا از اون کشتنهای متنوع در اساسینز کرید سیندیکیت در بازی هست؟
اسکات فیلیپس : شاید نه مثل چیزایی که در اون بازی بود.
خبرنگار : آیا در بازی دارت گیج کننده وجود داره؟
اسکات فیلیپس : بله اما به شکلی متفاوت.
خبرنگار : آیا دیسکاوری مود در بازی خواهد بود؟
اسکات فیلیپس : خواهیم دید.
خبرنگار : اسم پرنده شخصیت چیه؟
اسکات فیلیپس : اکاروس.
خبرنگار : پرنده از چه نژادیه؟
اسکات فیلیپس : عقاب.
خبرنگار : چرا شخصیت پرنده داره؟
اسکات فیلیپس : در بازی شرح داده میشه.
خبرنگار : آیا اشارهای به گروه Order of The Ancient در بازی میشه؟
اسکات فیلیپس : اصلا.
خبرنگار : آیا در بازی میتونیم مدل مو یا ریشامونو عوض کنیم؟
اسکات فیلیپس : نه ما به یک شکل میمونیم.
خبرنگار : آیا میتونیم شکل و شمایل کشتی رو عوض کنیم؟
اسکات فیلیپس : میتونیم یک سری چیز به کشتی اضافه کنیم اما نمیتونیم شکلش رو تغییر بدیم یا مثلا بنفشش کنیم.
خبرنگار : میتونیم یک سری مجسمه مخصوص کشتیهای بزرگ به جلوی کشتی اضافه کنیم؟
اسکات فیلیپس : میتونید تصاویر مدوسا رو جلوی کشتیتون بزنید.
خبرنگار : آیا مثل اوریجینز، موقع انتشار بازی پوسترهایی هم از بازی منتشر خواهند شد؟
اسکات فیلیپس : بله ما یک سری پوستر داریم که زمان انتشار بازی منتشر میکنیم.
خبرنگار : من یک سری اسم میگم ببین توی تروفیهای بازی وجود داره یا نه؟
اسکات فیلیپس : باشه!
خبرنگار : This is Sparta
اسکات فیلیپس : تقریبا.
خبرنگار : Toga Toga Toga
اسکات فیلیپس : ابدا نه.
خبرنگار : آیا بازی به فرقه قاتلین اشارهای میکنه؟
اسکات فیلیپس : بله در برخی جاها.
خبرنگار : پس چرا اسم این بازی اصلا فرقه قاتلین هست؟
اسکات فیلیپس : در بازی یک سری عقاید و کارها وجود داره که بعدها با الگو برداری از اونها فرقه به وجود میاد.
خبرنگار : آیا مجبوریم در این بازی فیل بکشیم؟
اسکات فیلیپس : آیا سری قبل مجبور بودی؟ (تیکه) نه مجبور نیستی!
خبرنگار : آیا اصلا فیل در بازی وجود داره؟
اسکات فیلیپس : بله یک سری فیلهای غول پیکر خواهیم داشت.
خبرنگار : اگه همه چیز مجازه... چرا من نمیتونم بازی رو ببرم توی ژاپن بفروشم؟
اسکات فیلیپس : من جلوی ترو نگرفتم ( تیکه)...
توجه:ترجمه و انتشار این مطلب مسلتزم زمان زیادی برای انجام توسط هواداران اساسینز کرید بوده و هرگونه کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعاً حرام است.
تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.