هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

بیش از 80 سوال از اسکات فیلیپس | ترجمه مصاحبه کارگردان Assassin's Creed Odyssey

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ق.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

به گزارش Game Informer تیم این رسانه با استفاده از یکی از خبرنگارانشان به نزد اسکات فیلیپس رفته و گزارشی را از وی تهیه کردند. او در این مصاحبه بیش از صد سوال از اسکات فیلیپس درمورد دستپخت جدید یوبی‌سافت یعنی Assassin's Creed Odyssey پرسیده و جووابشان را هم گرفت. در ادامه با هواداران اساسینز کرید همراه باشید با متن کامل این مصاحبه به زبان فارسی.

خبرنگار : آیا تو اسپارتان خوبی هستی؟ 

اسکات فیلیپس : تلاش میکنم باشم. 

خبرنگار : آیا فیلم اساسینز کرید رو نگاه کردی؟ 

اسکات فیلیپس : بله. 

خبرنگار : جدا از وقت کاری؟ 

اسکات فیلیپس : اره من براش پول دادم. 

خبرنگار : آیا توی بازی میتونیم وال، کوسه یا موجودات دریایی رو مثل اساسینز کرید بلک فلگ شکار کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : میتونیم این موجودات رو شکار کنیم؟ نه چون ما یک دزد دریایی نیستیم. 

خبرنگار : آیا پناهگاهی در بازی خواهیم داشت؟ 

اسکات فیلیپس : چرا که نه ما یک خونه داریم که میتونید بعد هر مرحله و سفر دریایی به اون برگردید. در اون اعضای خدمه کشتیتون و یک سری دوستاتون اقامت دارند. 

خبرنگار : آیا ما توی بازی از یک کشتی واحد استفاده خواهیم کرد؟ 

اسکات فیلیپس : بله. 

خبرنگار : آیا خدمه توی کشتی آواز میخونند؟ 

اسکات فیلیپس : کاملا همینطوره. درواقع به غیر از اون ما یک کالکشن مخصوص برای خدمه درست کردیم که هرکدوم رو براساس ماموریت و کارایی که انجام دادید میخونند. 

خبرنگار : یک کلمه در خصوص مبارزات در بازی اساسینز کرید آدیسی بگو. 

اسکات فیلیپس : در اوج. 

خبرنگار : آیا کاساندرا میتونه با الکسیوس وارد رابطه عاشقانه بشه یا برعکس؟ 

اسکات فیلیپس : نه. 

خبرنگار : آیا میتونیم هردو شخصیت الکسیوس و کاساندرا رو برای مپ بازیمون انتخاب کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : خواهیم دید... 

خبرنگار : آیا خودت کتاب آدیسی نوشته هومر، شاعر یونانی رو خوندی؟ 

اسکات فیلیپس : یک خلاصه‌ای ازش رو خوندم. 

خبرنگار : آیا حضور آنیموس در سری هنوز مهمه؟ 

اسکات فیلیپس : بله برای داشتن دو داستان جدا و منطقی بنظرم مهمه. 

خبرنگار : آیا میتونیم همه مشکلات رو در آنیموس شرح بدیم؟ 

اسکات فیلیپس : چرا که نه، ایده خوبیه. 

خبرنگار : شما گفتید که سه سال در حال کار روی بازی بودید. بنظرت بهتر نبود برای برگشت یک نسخه دیگه از سری بیشتر صبر کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : بنظرم اساسینز کرید خوبه که برگشته و نیازی نبود. 

خبرنگار : آیا میتونیم کات سین هارو دوباره مرور کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : نه همش توی آنیموسه و تموم میشه. 

خبرنگار : آیا برای مراحل لول‌های خاصی داریم؟ 

اسکات فیلیپس : بله هر مرحله یک سطح پیشنهادی رو ارائه میده که ممکنه شما ازش بیشتر باشید یا اندازش باشید یا حتی کمتر باشید و این باعث ایجاد هیجانی خوب در بازی میشه. 

خبرنگار : آیا ما آثار باستانی مشابه اوریجینز در بازی خواهیم داشت؟ 

اسکات فیلیپس : بله یک سری خطوط حک شده و بر روی در و دیوار در بازی موجوده. 

خبرنگار : آیا میتونیم این بازی رو در یونان با زیرنویس انگلیسی بازی کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : شما میتونید با زیرنویس ایتالیایی بازی کنید و تصور کنید که زبان یونانیست! 

خبرنگار : امکانش هست شخصیت گیج بشه و بگه : همه شما برای ما! (تیکه به سوتی دادن در بین انتخاب دیالوگ)  :

اسکات فیلیپس : این بازی یک بازی طولانی و بزرگه... شاید اتفاق افتاد!

خبرنگار : آیا ما در بازی انتخاب این رو داریم که طرف اسپارتان ها یا دشمناشون باشیم؟ 

اسکات فیلیپس : بله این انتخاب رو دارید و میتونید جناحتون رو انتخاب کنید. 

خبرنگار : در آنیموس چند سال به عقب برمیگردیم؟ 

اسکات فیلیپس : تقریبا 7000 سال. 

خبرنگار : آیا میتونیم به آخرین مموری که حتی در حافظه ماهی باقی مونده بریم؟ (تیکه) 

اسکات فیلیپس : هروقت بازی به اسم اساسینز کرید ماهی گرفتی بله! (تیکه) 

خبرنگار : باحال ترین سلاح بازی به نظرت چیه؟ 

اسکات فیلیپس : در بازی یک چکش بزرگ هست که میتونید بقیه رو با ضربه زدن بهشون آتیش بزنید. بنظرم چیز باحالیه. 

خبرنگار : باحال ترین زره محافظ بنظرت چیه؟

اسکات فیلیپس : اگاممنان. اون یک کلاه خود خیلی خوب، بزرگ، قوی و زیباس. 

خبرنگار : آیا داستان بازی، هم اندازه اساسینز کرید اوریجینز هست؟ 

اسکات فیلیپس : نه. طولانی تره. 

خبرنگار : آیا مپ بازی هم از اوریجینز بزرگ تره؟ 

اسکات فیلیپس : بله. مپی بزرگ برای گشت و گذار، گشتن و کشف کردن. 

خبرنگار : آیا میتونیم یک سگ رو در بازی رام کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : شما میتونید توی بازی یک شیر رو رام کنید یا یک خرس بزرگ رو، فرقی نمیکنه. 

خبرنگار : آیا میتونیم سگی رو رام کنیم؟! 

اسکات فیلیپس : بله میتونید سگ هایی که اطرافتون پرسه میزنن رو رام کنید. 

خبرنگار : گفته بودید میتونیم بین زمان ها اینور و اونور بریم. آیا میتونیم به 2000 سال بعد به ژاپن بریم؟

اسکات فیلیپس : هه. در در اون مسافت. 

خبرنگار : آیا میتونیم یه یک سری جنجگو دستور قتل یکیو مثل اساسینز کرید برادرهود بدیم؟ 

اسکات فیلیپس : شما میتونید از یک سری سرباز در نبردهای کوچیکتون کمک بگیرید، اما به اون صورت... نه. 

خبرنگار : بنظرت بهترین نسخه کل سری اساسینز کرید کدوم نسخه بوده؟ 

اسکات فیلیپس : بنظرم اساسینز کرید دو بهترین نسخه بوده. 

خبرنگار : چند استودیو در حال کار بر روی اساسینز کرید آدیسی بودند؟ 

اسکات فیلیپس : هشت استودیو در ساخت این بازی به ما کمک کردند. 

خبرنگار : آیا میتونم یک تروفی رو با گلیچی به لیست تروفی‌هام اضافه کنم؟ 

اسکات فیلیپس : هرچی بخوای بهت میدم!

خبرنگار : آیا مثل نسخه های قبل میتونیم در صفحه لودینگ راه بریم؟ 

اسکات فیلیپس : نه. 

خبرنگار : بنظرت همین الان که داریم حرف میزنیم اساسینز کرید متفاوتی درحال ساخته؟ 

اسکات فیلیپس : بنظرم میتونه جالب باشه اگه اینطور باشه... 

خبرنگار : آیا در بازی خدایان یونان داریم؟ 

اسکات فیلیپس : در این بازی همه به این خدایان ایمان دارند اما برخورد مستقیمی با آنها نخواهیم داشت. (مثل سری گاد آف وار). 

خبرنگار : بنظرت چند نفر در همین لحظه دارن اساسینز کرید بازی میکنند؟ 

اسکات فیلیپس : خیلی‌ها. 

خبرنگار : آخرین بار که از جایی بالا رفتی کی بود!؟ 

اسکات فیلیپس : هفته پیش که به کوه نوردی رفته بودم و سعی کردم حس یک اسپارتان رو به خودم منتفل کنم. 

خبرنگار : کسی نگفت داری چی کار میکنی؟ 

اسکات فیلیپس : خودم اینو به خودم گفتم! 

خبرنگار : آیا میخوای بجای بالا رفتن از بلندی ها در بازی یک نردبون کنارشون بزاری!؟ (تیکه) 

اسکات فیلیپس : دارم بهش فکر میکنم! (تیکه) 

خبرنگار : تاحالا شده یجا بشینی و گوش بدی که بقیه دارن در خصوص یک بازی اساسینز کرید حرف میزنند؟ 

اسکات فیلیپس : نه.

خبرنگار : تغییرات بزرگی که این نسخه نسبت به اوریجینز پیدا کرده چی میتونه باشه؟ 

اسکات فیلیپس : تبدیل شدن بازی به یک نقش آفرینی کامل، اضافه شدن قابلیت انتخاب دیالوگ، وجود انتخاب برای رابطه برقرار کردن با افراد و اینا چیزایین که من دوست دارم بازی کنم. 

خبرنگار : آیا کاساندرا در یک مبارزه میتونه بایک رو شکست بده؟ 

اسکات فیلیپس : نمیدونم، مبارزه خوبی میشه. 

خبرنگار : آیا بازی برای کنسول سوییچ عرضه میشه؟ 

اسکات فیلیپس : ایده‌ای براش ندارم. 

خبرنگار : آیا جلسه‌ای با سازنده‌ها داشتی که درش درمورد وارد کردن بخش بتل رویال به بازی صحبت کنی؟ 

اسکات فیلیپس : نه تاحالا جلسه‌ای در این مورد نداشتیم. 

خبرنگار : دوست نداری بخش چند نفره رو به سری برگردونی؟ 

اسکات فیلیپس : چیزی که سری اساسینز کرید باید باشه، نقش آفرینی بودن و داشتن بخش داستانی هست، غیر این نوار براش مناسب نیست. 

خبرنگار : جالب ترین چیزی که در خصوص یونان باستان نمیدونستی و در این پروژه فهمیدی چی بود؟ 

اسکات فیلیپس : یک سری اطلاعات در خصوص ورزش‌های رزمی یونانیان فهمیدم که قبلا نمیدونستم. 

خبرنگار : آیا هنگام طراحی شخصیت‌های بازی ریز بینی خاصی بخرج دادی یا فقط مپ رو پر کردی؟ 

اسکات فیلیپس : من شخصا اینکارو نکردم اما در بازی کلی آثار، دست نوشته ها و مجسمه‌های قدیمی هست که طراحی باور نکردنی و جزئیات فراوان دارند. 

خبرنگار : اگه یک بازی به اسم اوریجینز داشتی اسمش رو به چی تغییر میدادی!؟ (تیکه ریز!) 

اسکات فیلیپس : اوریجینز و نیم! 

خبرنگار : آیا در بازی حالت عکس برداری وجود داره؟ 

اسکات فیلیپس : بله. 

خبرنگار : آیا در بازی بین مسافت‌های طولانی هم مسافرت میکنیم؟ 

اسکات فیلیپس : بله. 

خبرنگار : آیا واقعا هیدن بلید در این بازی وجود نداره؟ 

اسکات فیلیپس : نه به اون صورت اما شخصیت شما میتونه یک خنجر رو همیشه در زیر دستش نگه داشته که به طور کامل جای هیدن بلید رو پر میکنه. 

خبرنگار : چه چیزهایی رو میتونیم در بازی آپگرید کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : مهم ترینشون قدرت بدنی شما برای مبارزات هست. 

خبرنگار : آیا برجی رو برای بازی طراحی کردی؟ 

اسکات فیلیپس : نه. 

خبرنگار : لباس مورد علاقت توی بازی چیه؟ 

اسکات فیلیپس : یک نوع کمربند رزمی. 

خبرنگار : آیا از اون لباسای بی آستین یونانی ملقب به توگا در بازی هست؟ 

اسکات فیلیپس : یک سری لباس یونانی مشابه اون هست اما  دقیقا همون لباس... نه در بازی وجود نداره. 

خبرنگار : آیا میتونی اسبت رو سوار کشتی کنی؟ 

اسکات فیلیپس : نه اسب از آب بدش میاد. 

خبرنگار : آیا طنابایی برای بالا رفتن از دیوار مثل اساسینز کرید سیندیکیت در بازی هست؟ 

اسکات فیلیپس : بنظرم کار با دست بهتره! 

خبرنگار : با چند کاراکتر میتونی وارد رابطه بشی؟ 

اسکات فیلیپس : زیاد. 

خبرنگار : میتونی همزمان عاشق چند نفر بشی؟ 

اسکات فیلیپس : محدودیتی نداره. 

خبرنگار : آیا زوجتون میتونه وارد کشتی‌تون بشه؟

اسکات فیلیپس : حتما. 

خبرنگار : آیا از اون کشتن‌های متنوع در اساسینز کرید سیندیکیت در بازی هست؟ 

اسکات فیلیپس : شاید نه مثل چیزایی که در اون بازی بود.

خبرنگار : آیا در بازی دارت گیج کننده وجود داره؟ 

اسکات فیلیپس : بله اما به شکلی متفاوت. 

خبرنگار : آیا دیسکاوری مود در بازی خواهد بود؟ 

اسکات فیلیپس : خواهیم دید.

خبرنگار : اسم پرنده شخصیت چیه؟ 

اسکات فیلیپس : اکاروس.

خبرنگار : پرنده از چه نژادیه؟ 

اسکات فیلیپس : عقاب. 

خبرنگار : چرا شخصیت پرنده داره؟ 

اسکات فیلیپس : در بازی شرح داده میشه. 

خبرنگار : آیا اشاره‌ای به گروه Order of The Ancient در بازی میشه؟ 

اسکات فیلیپس : اصلا. 

خبرنگار : آیا در بازی میتونیم مدل مو یا ریشامونو عوض کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : نه ما به یک شکل میمونیم. 

خبرنگار : آیا میتونیم شکل و شمایل کشتی رو عوض کنیم؟ 

اسکات فیلیپس : میتونیم یک سری چیز به کشتی اضافه کنیم اما نمیتونیم شکلش رو تغییر بدیم یا مثلا بنفشش کنیم.

خبرنگار : میتونیم یک سری مجسمه مخصوص کشتی‌های بزرگ به جلوی کشتی اضافه کنیم؟

اسکات فیلیپس : میتونید تصاویر مدوسا رو جلوی کشتیتون بزنید.

خبرنگار : آیا مثل اوریجینز، موقع انتشار بازی پوسترهایی هم از بازی منتشر خواهند شد؟ 

اسکات فیلیپس : بله ما یک سری پوستر داریم که زمان انتشار بازی منتشر میکنیم. 

خبرنگار : من یک سری اسم میگم ببین توی تروفی‌های بازی وجود داره یا نه؟ 

اسکات فیلیپس : باشه! 

خبرنگار : This is Sparta

اسکات فیلیپس : تقریبا. 

خبرنگار : Toga Toga Toga 

اسکات فیلیپس : ابدا نه. 

خبرنگار : آیا بازی به فرقه قاتلین اشاره‌ای میکنه؟ 

اسکات فیلیپس : بله در برخی جاها. 

خبرنگار : پس چرا اسم این بازی اصلا فرقه قاتلین هست؟ 

اسکات فیلیپس : در بازی یک سری عقاید و کارها وجود داره که بعدها با الگو برداری از اونها فرقه به وجود میاد. 

خبرنگار : آیا مجبوریم در این بازی فیل بکشیم؟ 

اسکات فیلیپس : آیا سری قبل مجبور بودی؟ (تیکه) نه مجبور نیستی! 

خبرنگار : آیا اصلا فیل در بازی وجود داره؟ 

اسکات فیلیپس : بله یک سری فیل‌های غول پیکر خواهیم داشت. 

خبرنگار : اگه همه چیز مجازه... چرا من نمیتونم بازی رو ببرم توی ژاپن بفروشم؟ 

اسکات فیلیپس : من جلوی ترو نگرفتم ( تیکه)...

منبع

توجه:ترجمه و انتشار این مطلب مسلتزم زمان زیادی برای انجام توسط هواداران اساسینز کرید بوده و هرگونه کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعاً حرام است.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی