هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

در عنوان AC:Unity ، دریانوردی وجود نخواهد داشت!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

در دو بازی اخیر Assassin's Creed، تمرکز زیادی بر روی دریانوری شد، که Black Flag آن را به تکامل رساند. Assassin's Creed Unity تغییر را با بردن کل بازی به ساحل شروع خواهد کرد.شاید تعجب آور و ناگهانی باشد، اما Assassin's Creed Unity گیم پلی دریایی را به زیر گیوتین برده است. این بازی گیم پلی را به روی زمین بازخواهد گرداند.


Lesley Phord-Toy، تهیه کننده این عنوان، در مصاحبه با سایت Examiner، در مورد وجود گیم پلی دریانوردی در بازی ، و همچین سیستم پارکور بازی صحبت کرده است.


هیچگونه گیم پلی دریانوردی در Assassin's Creed Unity وجود ندارد.

این موضوع به ایده اصلی ورود Assassin's Creed به نسلی بعدی مربوط است. ما میخواستیم به بازیکنان انتخاب های بیشتری بدهیم.در عنوان های قبلی دو سیستم در بازی وجود داشت، بالا رفتن و دویدن.

ما تصمیم گرفتیم که این دو سیستم را ترکیب کرده، و احساس پارکور واقعی را به بازیکن منتقل کنیم. شما می توانید بالا بروید و به راحتی پایین بیایید. تغییراتی که ما انجام دادیم در راستای مدرن کردن سیستم و دادن آزادی بیشتر به بازیکنان بوده است. سبک بازی open-world است، که ما می خواهیم در واقع همینطور باشد.


Ubisoft با عرضه Assassin's Creed IV: Black Flag تغییر منحصر بفرد و مشهوری  در این سری ایجاد کرد، اما واضح است که کمپانی تصمیم گرفته این فرنچایز را به خشکی بازگرداند. این اولین بازی بعد از Assassin's Creed: Revelations است که گیم پلی دریانوردی ندارد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی