هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

وسعت پاریس در AC:Unity از تمام جزایر Black Flag بیشتر است

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

نمایش خیره کننده عنوان Assassin's Creed Unity در E3 2014 باعث شد که عده کثیری این عنوان را یک نسخه انقلابی و فوق العاده بدانند. به تازگی تهیه کننده این عنوان یعنی Lesley Phord Toy طی اظهار نظر جدیدی اعلام کرده است که وسعت شهر پاریس در این عنوان از مجموع وسعت جزایر Assassin's Creed IV:Black Flag بیشتر است.

ما در بازی های قبلی شهر بزرگ رم و شهر های زیاد دیگری را بازسازی کردیم ولی پاریس معماری کاملا متفاوتی دارد و چون ما شرکتی اصالتا فرانسوی هستیم بسیار بهتر می توانیم این شهر را بازسازی کنیم. باید بگویم که تنها وسعت بنا های تاریخی و مجسمه های شهر پاریس در این بازی، ۱٫۱ کیلومتر مربع می باشد و در کل وسعت پاریس بیشتر از مجموع وسعت جزایرAssassin's Creed IV: Black Flag می باشد.


 Assassin's Creed Unity در دوران انقلاب کبیر فرانسه جریان دارد. این بار Assassin ها به مردم پیوسته اند و این شورش را به طور مخفی رهبری می کنند. شخصیت اصلی این عنوان Arno Dorian نام دارد و یکی از اسلحه های اصلی او، یک کمان کوچک مخفی در کنار خنجر مخفی او است. Ubisoft اعلام کرده است که این عنوان می تواند همانند نسخه دوم، تبدیل به یک شاهکار شود. وجود سلاح های مختلف ، خشونت هیجان انگیز ، حضور دیگر Assassin ها در کنار شما و گرافیک نسل هشتمی و قدرتمند این عنوان ، حاکی از آن است که به احتمال زیاد Ubisoft با عرضه این نسخه به ریشه های این فرنچایز بازگردد. بهبود بسیار در سیستم حرکتی ، یکی دیگر از المان های مثبت بازی خواهد بود. این عنوان به طور انحصاری برای نسل هشتم و PC در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۳۹۳) منتشر خواهد شد و خبری از نسل هفتم نخواهد بود.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی