هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

کلیسای Notre Dame در AC:Unity ، چهار برابر Coliseum در Brotherhood است

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

اندازه و مقایسه دو چیزی هستند که همواره پس از معرفی یک عنوان جهان آزاد، در مورد آن ها بحث می شود. Assassin's Creed Unity نیز از این قائده مستثنا نیست و قرار است مساحت آن از مجموع مساحت جزایر نسخه چهارم نیز بیشتر باشد. یکی از مکان های مهم پاریس در قرن ۱۸، کلیسای مشهور نوتردام است که یوبی سافت روی طراحی آن مانور زیادی داده است.


کسانی که بنای Coliseum در عنوان Brotherhood را به خاطر دارند، قطعا طراحی هوشمندانه آن و بالا رفتن از آن را به یاد می آورند. حال یوبی سافت قرار است در Unity و با کلیسای نوتردام نیز چنین خاطره ای را رقم بزند و یک زندگی واقعی را در آن به تصویر بکشد. Lesley Phord-Toy، تهیه کننده ی بازی در این رابطه می گوید :


در عناوین گذشته Assassin's Creed، ما رم و یک دسته از شهر ها را طراحی کردیم و مقایس های مختلفی را پوشش دادیم ولی پاریس و آثار آن واقعا در مقیاس ۱:۱ ساخته می شوند زیرا شما قادر خواهید بود وارد ساختمان ها شوید. ساختمان ها یکپارچه و بدون هیچ بارگذاری خواهند بود. اندازه واقعی پاریس بزرگتر از مجموع مساحت Black Flag است و کلیسای نوتردام ۴ برابر بزرگ تر از Coliseum در Brotherhood خواهد بود. این نسخه واقعا در مقیاس گسترده ای ساخته شده است و شما آن را حتی از چشم انداز های دور داخل بازی نیز درک می کنید. شما می توانید از ساختمان ها بالا بروید و اطراف خود را ببینید. در ابتدا فکر می کنید که چقدر محیط بازی کوچک است ولی پس از مدتی عظمت آن را احساس می کنید. پاریس یک احساس عظیم را به شما می دهد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی