هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

گیم پلی 30 دقیقه ای از Assassin's Creed Syndicate توسط یوبیسافت منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۱ رای منفی

ساعاتی پیش گیم پلی جدیدی از اساسینز کرید سیندیکیت منتشر شد که 30 دقیقه از بازی را به نمایش می گذارد. در این تریلر شما در نقش دو قلو های Frye ، یعنی جیکوب و ایوی هستید و کارهای زیادی را انجام می دهید.
شما را به تماشای این تریلر دعوت می کنم؛
لینک های دانلود:
دانلود با کیفیت 1080p و حجم 1023 مگابایت
دانلود با کیفیت 720p و حجم 580 مگابایت
دانلود با کیفیت 480p و حجم 227 مگابایت

تعداد ۱۴ نظر برای این مطلب درج شده

MF میگوید:

ay baba  ubisoft  dobare  dare  shooresho  dar  miare   hey  dare  trailer vs  game  play  mide   feq  konam  inam  mesle  unity  foorooshe  ziadi  nadashte  bashe

MAD ASSASSIN میگوید:

سلام

آقا داخل سایت های دیگه گفتن که دو ویدیو از گیم پلی منتشر شده.ولی حجم دوتاشونو بزارین رو هم اندازه این نمیشه.آیا این ویدیو که شما گزاشتین هر دو ویدو هست که تو یه ویدیو جمع شده؟یا اونا ی گیم دیگن؟حجم یکیشون با کیفیت SD مگابیت 58 و حجم دیگری مگابایت 65.الان من این ویدیو رو که شما گزاشتید دان کردم.اون دوتا مثل همین هستن یا انا رو هم دانلود کنم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

قبلا یه گیم پلی منتشر شده که توی سایت ما قرار نگرفته و این گیم پلی که اینجا قرار دادیم جدیده.
راجع به حجمش هم باید گفت اگه یه ویدیو با کیفیت Full HD که 30 دقیقه باشه حجمش اینقدر زیاد بشه تعجب آور نیست!

Sepehr hm میگوید:

گرافیکش که عالیه!یه لحظه فک کردم دارم فیلم سینمایی میبینم!یه خرده باگ داشت!که اینشالله رفع میشه!اگه توش بشه رفت تو ساختمون ها و امکان شخصی سازیو داشته باشه خیلی عالی میشه!البته اکه صحنه 18+ هم کم باشه:)))

امیدوارم تو این بازی حال کنم!چون تو یونیتی اصلا حس بازی های اسسینز کرید رو نداشتم!راسی سیستم عاملش هنوز معلوم نشده؟

محمدحسین پاسخ داده است:

خیر هنوز به طور قطع و یقین مشخص نشده...

حمید میگوید:

سلام.یوبی سافت خودشو مسخره کرده بازی هنوز منتشر نشده کل داستان بازی رو تریلر کرده داده بیرون اینطوری داستان بازی لو میره دیگه .دیگه یه بار پاشن کل بازی رو تریلر کنن بدن بیرون خوبه منم دانلود کنم تو تلوزیون تماشا کنم والا.

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله فعلا در حد یونیتی اسپویل نشده... 

edward میگوید:

تقریبا از بازی نا امید شدم

خیلی سخت دشمنا رو میشه کشت.

استاد بزرگ پاسخ داده است:

واقع گرایانه تر.... 

نه مثل ادوارد و کانر که اصلا نمی میرند... 

ali hooshyar میگوید:

ببخشید این جایى که اپلود کردید من نمیتونم دانلود کنم و هزار بار هم به این مشکل برخوردم

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز همین فایل رو درحال حاضر 7 نفر دانلود کردن.

ویژژژژژژژژژژژژژژژ میگوید:

دستتون درد نکنه ولی ایا بهتر نیس یدفه موقع بازی همچیو ببینیم؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

به نظر شما 

شما با این تریلر ها مشتاق تر برای خرید این بازی نشدید؟ 
هدف همین است... 

ali hooshyar میگوید:

اخه من با گوشى ام 

استاد بزرگ پاسخ داده است:

دوست من انوقت باید تمام تریلر ها را از نو آپلود کرد.. 

ali hooshyar میگوید:

خب من همین یه گیم پلى رو هم ببینم کافیه تازه من مگه بد میگم جایى اپلود کنید که من با گوشى هم بتونم دان کنم

محمدحسین پاسخ داده است:

آخه فقط شما مشکل داری!

هیچکس جز شما تا به حال مشکل نداشته!

dastan میگوید:

اگه اشتباه نکنم یه تریلرو نذاشتی میشه بزاریش؟

محمدحسین پاسخ داده است:

حتماً...

حمید میگوید:

سلام و خسته نباشید من یک درخواست داشتم من هنوز نتونستم assassins creed revelation و brotherhood رو بازی کنم اگه میشه یه سایتی رو واسه ارسال پستی این دو بازی معرفی کنید خیلی ممنون مبشم

محمدحسین پاسخ داده است:

این دو بازی خیلی قدیمی هستن اگه براتون مقدوره به مراکز بزرگی که مخصوص بازی هستن مراجعه کنید و حضوری سوال کنید.

OE میگوید:

یکم باگ داره البته این پیش نمایشه نسخه اصلی باید بهتر باشه یه جا شنیدم بازی با فرم 25 و رزولوشن 900p اجرا میشه امکان نداره حقیقت داشته باشه یعنی واقعیه؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

از یوبیسافت هیچ چیز بعید نیست...

Sisi میگوید:

ببخشید...اگه بعد اینکه گیم دراومد میشه Cutscenes هاشون رو هم بزارید...؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله..حتما....

محمد میگوید:

سلام سیستم من اینه

1g
Ram6 
2.6 ghz


ایا میشه با این سیستم اساسینس یونیتی و سیندیکت رو اجرا کرد بدون لگ ؟؟؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی