هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

دانلود آپدیت 1.4 عنوان Assassin's Creed Unity

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۱ رای منفی

بالاخره پس از تاخیر خوردن امروز آپدیت 1.4 عنوان Assassin's Creed Unity توسط Ubisoft منتشر شد و گروه بزرگ RELOADED آن را کرک و ریلیز کرد.طبق گفته های قبلی این بروزرسانی تمامی مشکلات save نشدن بازی و بیرون پریدن های متوالی و تصادفی در این عنوان را به کلی حل می کند. پس اگر از کرش کردن های بی مورد بازی در بخش های Co-Op و Campaign خسته شدید، حتماً آپدیت 1.4 را دانلود و نصب نمایید.

دانلود آپدیت 1.4 نسخه Reloaded:

دانلود قسمت اول با حجم 1024 MB

دانلود قسمت دوم با حجم 640 MB


پسورد آنزیپ:www.game2dl.com

تعداد ۱۶ نظر برای این مطلب درج شده

علی میگوید:

سلام
پسورد آنزیپ فایل آپدیت 1.4 رو می خواستم
با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

براتون فرستادم

محمد میگوید:

ببخشید بعد باید دقیقا چیکار کنیم بعد دانلود؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بعد از اینکه فایل هارو از حالت فشرده خارج کردید،تمامی فایل ها رو در محل نصب بازی که به وسیله کلیک راست روی آیکون بازی و انتخاب Open File Location میتونید بهش دست پیدا کنید کپی کنید.

در هنگام کپی هم اگر پیغامی داد گزینه Replace all رو انتخاب کنید.

محمد میگوید:

با سلام 

اول مبخواستم تشکر کنم از صبر و حوصله ی شما در 
پاسخدهی 
دوما یه سوال داشتم:  میخواستم بدونم که این آپدیت مشکلات 
لگ و افت فریم رو هم رفع میکنه؟ 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

خواهش میکنم وظیفمه!
رفع لگ و افت فریم توسط این آپدیت به سیستم خود شما هم بستگی داره یعنی اگه سیستمت قویه تا حدودی رفع میشه ولی اگه یه سیستم تقریبا ضعیف داری زیاد فرقی به حالت نمیکنه!

محمد میگوید:

سلام آپدیت  1.5 در سایت game2dl موجوده میتونید بزارید توی سایتتون

محمدحسین پاسخ داده است:

در اسرع وقت انجام میشه.

ممنون از اطلاع رسانی...

عشق اسسینز میگوید:

سلام ببخشید بازم نظر میزارم فقط یه چیزی آپدیت 1.4 حدود 150 گیگا بایت 11 ساعت طول میکشه دانلدوش جایی آماده هست از بیرون یا کامیوتری ها تهیه کنیم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

متاسفانه خیر.

مگر اینکه به کافی نت برید و اگه قبول کرد براتون دانلود کنه و مبلغش رو بپردازید.

شایان اتشی میگوید:

ببخشید من مشکل  acu exe has stoped working دارم بهم گفتن اپدیت 1.4 را بگیرم
میخواستم بدونم اگر من سیستم ضعیفی داشته باشم ولی با کم کردن گرافیک و... بازی رو رند اجرا میکنم
اگر اینو نصب کنم این ارور حل میشه ممنون میشم اگر جواب بدین

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله اما ارور شما میتواند مربوط به فایروال و کرکتون هم باشد کرک خود را تغییر دهید

احسان میگوید:

سلام ایا نصب این اپدیت ها تاثیری روی بازی داره؟؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله بسیاری از لگ ها و باگ ها رفع میشود. 

مهدی میگوید:

سلام. سایت بسار عالی دارید.

می خواستم بدونم این آپدیت نیاز مند به آپدیت های قبلی هستش یا نه؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدید.
مرسی از شما

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

ممنونم..
بله نیاز به آپدیت های قبلی هست..

Ezio Auditore da firenze میگوید:

سلام

بعد از 2% بازی کردن موقع که پدر الیز رو تمپلارا میکشن بازی ارور stop workingمیده
آپدیت بازیم 1.5 هتش
با این درست میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

شما باید تمام آپدیت هایی که منتشر شده رو به ترتیب نصب کنید..

محمد رضا میگوید:

با سلام خدمت شما دوست گرامی خیلی ممنون از کمکت من هم مثل دوستای دیگه وقتی به 3 درصد میرسم stop working میده شما فرمودی که آپدیت باید بریزیم من از کجا بدونم آپدیت بازیم چنده بعد در ضمن آپدیت1.2 نزدیکه 32 گیگه! من برای نصبش باید خیلی صبر کنم راه حل دیگه مد نظر دارید لطفا ارائه بدید در مورد کرک هم من از سایت بازی تک ali213 امتحان کردم ولی تغیری نکرد

sadegh میگوید:

سلام،من بازی روکردم،عالیه،،ولی الان eror6012میده بایدچکارکنم؟؟

ادمین پاسخ داده است:

کرک رو دوباره بریزید قبل اینکار از سیوتون بکاپ بگیرید

حسین میگوید:

با سلام 

ببخشید این لینکاش چجوریه؟
ینی هرچی میزنم برا دانلود هیچی نمیاد.
سایته game2dl هم فیلتره

ادمین پاسخ داده است:

دوست عزیز این مطلب قدیمیه 

اگه شد این مطالب رو دوباره قرار میدیم .

Erfan میگوید:

سلام اقا من قبلا این بازی رو در ویندوز معمولی انجام دادم سرعتش کمی پایین بود اما خوب بود.در حال حاضر ویندوز uefi ۱۰ نصب کردم و سرعت بازی خیلی پایین اومده. چی کار کنم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

امکان داره سخت افزار سیستم شما با ویندوزی که نصب کردید سازگاری نداشته باشه.

S e N a T o R میگوید:

سلام ، کرک این نسخه رو بصورت جدا قرار بدید ! ممنون

Erfan میگوید:

سلام خسته نباشید. من بازی رو اجرا میکنم میرم بخش 12 مرحله 3 که باید جرمن رو بکشیم.یه 10 دقیقه بازی میکنم بعد یهو هر جا باشم گیر میکنه مثل هنگ کردن مجبورم دکمه ضبدر بالای کیبورد رو بزنم تا بسته شه دوباره هم بازی رو اجرا کنم همون داستانه میشه لطفا بهم بگین باید چیکار کنم؟ سیستم مورد نیاز بازی رو هم دارم همه چی فیکسه

مهدی میگوید:

خسته نباشید ازمن نسخه Ali213 هست مشکل سیو نشدنش با این اپدیت برطرف میشه؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی