هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

سیستم مورد نیاز برای اجرای AC:Unity

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

تو این پست قصد دارم حداقل سیستم، سیستم پیشنهادی و بهترین عملکرد بازی رو به شما معرفی کنم تا اگه به فکر یه بازی با کیفیت بالا هستین، از الآن فکری برای ارتقای سیستمتون بکنید؛اما اگه کیفیت براتون مهم نیست نیازی به ارتقای سیستم ندارین!

برای مشاهده سیستم رسمی اینجا کلیک کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:
Windows:Win Vista 32
CPU:Intel Core 2 Quad Q6400 2.13GHz/AMD Athlon II X4 620
Graphics:Nvidia GeForce 8800 GS/AMD Radeon HD 3870
Ram:2 GB
Direct X:DX 10
HDD Space:30 GB

سیستم پیشنهادی بازی:
Windows:Win 7 64bit
CPU:Intel Core i3-530 2.9GHz/AMD Athlon II X3 440
Graphics:Nvidia GeForce GTS 450 512MB GDDR5/AMD Radeon HD 6750
Ram:4 GB
Direct X:DX 10
HDD Space:30 GB

بهترین عملکرد بازی:
Windows:Win 7 64bit
CPU:Intel Core i5-2400S 2.5GHz/AMD Phenom II X4 940
Graphics:Nvidia GeForce GTX 470/AMD Radeon HD 5850 1024MB
Ram:4 GB
Direct X:DX 11
HDD Space:30 GB

تعداد ۲۴۶ نظر برای این مطلب درج شده

علی میگوید:

ممنمون بسیار به سیستمم امید وار شدم

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم!

ha3in میگوید:

ممنون از کمکتون.....

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم!قابلی نداشت!

کیان میگوید:

ببخشید این بازی assassin creed unity فقط انلاینه یابخش افلاین هم داره

محمدحسین پاسخ داده است:

نه دوست عزیز.بازی به صورت آفلاینه اما برای انجام مراحل co-op نیاز به اینترنت داره.

محمد میگوید:

سلام 

خیلی ممنون واقعا میخواستم بدونم چه سیستمی میخواد .
دمت گرم یه سوالم داشتم سی پی یو من 
Intel pentium 2030 
هستش و تازه یک ماهه که کیس گرفتم میخواستم بدونم که این سی پی یو برا بازی خوبه؟
خیلی ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

والا این طور که مشخصه CPU شما خوبه ولی هنوز سیستم رسمی توسط یوبی سافت تایید نشده و ممکنه سیستم بالاتری بخواد ولی سایتی که این سیستم رو گذاشته معتبره!

محمد میگوید:

چون من رفتم تحقیق کردم دیدم که core I5 قویتر از 

CPUمنه به نظر شما  اگر بهترین عملکرد رو ملاک قرار بدیم 
آیا کیس من میتونه اون بازیو بخونه یعنی راه میوفته ؟ 
با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

حالا بهترین عملکرد هم نشد اشکالی نداره مهم بازیه!

محمد میگوید:

سلام 

میخواستم بگم که من AC IV رو دارم بازی میکنم و سیستم پیشنهادیش  قویتر از سیستم پیشنهادی unity هست. میتونید برید ببینید بنابراین میتونم unityرو راه بندازم به نظر شما؟

با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

این طور که مشخصه با سیستمی که فعلا برای Unity معرفی شده گیمر هایی که بلک فلگ رو تونستن بازی کنن این رو هم می تونن ولی هنوز این سیستم توسط یوبی سافت تایید نشده!

محمد میگوید:

با سلام ببخشید من زیاد سوال میپرسم. یه سوال دیگه هم داشتم اینکه این وبلاگ تنها وبلاگی هست که در مورد بازی ها سه تا حالت گذاشته میخواستم بدونم که واقعا در اون سایتی که ای مشخصات رو گذاشته هم سه تا حالت داره ؟

در عکسی در بالای صفحه گذاشتید حرفی از core i3
نزده و همین منو به شک انداخت.همینو میخواستم بدونم . ببخشید که سرتونو درد اوردم            با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم دوست عزیز.

بله اون سایتی که من این مشخصات رو ازش برداشتم هر سه تارو گذاشته بود.
راجع به اون عکس هم بگم که اون فقط یه عکس هست!

محمد میگوید:

باشه خیلی ممنون از راهنماییتون 

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم دوست عزیز!

علی میگوید:

ببخشید می خواستم ببینم که احتمالا رو این سیستم میتونم مورمال بازی کنم

cpu:intel g2030
ram:6gig
grphics:nvidia gt630 2gb

محمدحسین پاسخ داده است:

بله می تونین

محمد میگوید:

سلام دوست عزیز من به سایت شما رفتم خیلی هم عالی بود ولی به نظر میاد میخواین بفروشینش اگر  اونو فروختین یه سایت بهتر میخواین راه بندازین یا دیگه کاری نمیکنید؟

 با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

میخوایم یه سایت قوی تر راه بندازیم و فکر های جدیدی هم برای اون داریم!

ممنون از حمایت شما دوست عزیز.

علی میگوید:

ممنون از راهنمایی امیدوار  کنندتون.  Thank you

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم دوست عزیز!

محمد میگوید:

یه سوال 

شخصیت اتزیو ظاهرا خیلی محبوب گیمر هاست میخواستم بدونم چرا؟

محمدحسین پاسخ داده است:

چون این شخصیت تو سه تا عنوان AC:II ، AC:Brotherhood و AC:Revelations حضور داشته و از لحظه تولد تا لحظه مرگ با گیمر ها بوده!در حالی که بقیه شخصیت ها فقط تو یک عنوان حضور داشتن!!

salar میگوید:

سلام داداش  سیستم من اینه به نظرت چطوره برا بازیش نظر شخصیت رو میخوام     4gb ram   
2gb vga gt610       cpu   e8200       اگه رم رو هشت گیگ کنم تاثیرش چطوره ؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستم شما سیستم بدی نیست..

همینجوری خوبه.اگه رم رو زیاد کنی که مطمئناً بهتر هم میشه ولی صبر کن تا سیستم رسمی توسط یوبیسافت معرفی بشه.

فرشاد میگوید:

سیستم مورد نیازش خیلی پایینه مطمئنید این سیستم درسته؟

محمدحسین پاسخ داده است:

این سیستم هنوز رسما توسط یوبی سافت تایید نشده باید منتظر سیستم رسمی باشیم...

یوسف میگوید:

سلام میخواستم بدونم cpu core i3 و رم 4 گیگ واسه اجرای بازی مناسبه ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله مناسبه دوست عزیز.

محمد میگوید:

من فکر می کردم سیستم بالاتری می خواد.بهترین عملکرد بازی نصف سیستم من هست.مطمئن هستید که این سیستم مورد نیاز این بازی هست؟ 

محمدعلی میگوید:

با سلام.ممنونم از وبلاگ خوبتون.می دونید چه موقع این بازی برای PC میاد؟با تشکر.

محمدحسین پاسخ داده است:

تو 20 آبان دوست عزیز.

هومن میگوید:

اگه این طور باشه عالی هست

حسام میگوید:

ممنون واقعاً امیدوار شدم متشکرم

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش میکنم دوست عزیز.

سعید میگوید:

ببخشید میخواستم بدانم آیا رو cpu q8400 و گرافیک 128 بیتی میاره

محمدحسین پاسخ داده است:

طبق این سیستم شما اگه نسخه قبلی بازی یعنی بلگ فلگ رو با PC بازی کرده باشید،مطمئناً این بازی رو هم میتونید اجرا کنید.فقط کمی صبر کنید تا سیستم رسمی توسط یوبی سافت منتشر بشه...

gamesider میگوید:

ﺁﻗﺎ ﭼﺮﺍ ﺟﻮﺳﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺣﺘﯽ ﺭﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﺯﯼ کرد

محمدحسین پاسخ داده است:

شما فکر کن من جو سازی کردم...

من چندین بار به کاربر ها گفتم که این سیستم هنوز توسط یوبی سافت تایید نشده!!
شما صبر کن تا سیستم رسمیش بیاد

aria میگوید:

سلام ارتقا رم من به 8  چه قد تاثیر داره ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

مطمئنا خیلی روی سرعت اجرای بازی تاثیر داره ولی صبر کنید تا سیستم تایید بشه اونوقت با خیال راحت رمتون رو ارتقا بدین.

REZA میگوید:


فقط یه دونه رمم کمه که اونم اگه  این سیستما واقعی باشه میتونم رو بهترین عملکرد بیارم.بازم ممنون از بلاگ عالیتون.

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش میکنم دوست عزیز...

امیر میگوید:

سلام.خیلی ممنون از راهنماییتون.راستی این سیستم کاملا درسته.من توی سایت خارجی دانلوداین بازی دیدم.ببخشیدمن بااین سیستم سی پی یو2هسته ای 1.6وگرافیگnvidia1024ورم2میتونم این بازی رواجراکنم؟راستی باهمین سیستم بلک فلگ روnormalتموم کردم.لطفاپاسخ بدین.

محمدحسین پاسخ داده است:

بله میتونین بازی کنید.

اگه بازم سوالی بود در خدمتم...

امیر میگوید:

ببخشین یه سوال داشتم.این بازی در6ابان منتشرمیشه درسته؟پس یعنی6ابان توایرانم میاد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

درسته 6 آبان میاد ولی حداقل سه چهار روز طول میکشه تا تو ایران بیاد مگه اینکه دانلود کنید

علی میگوید:

روز به روز بازییا cpu graphics شون بالا میره گیمر ها بهترین فکر xbox یا ps هستش نه pc

Mohammad0806 میگوید:

نه هیچ ربطی نداره شما میتونین با شیصد تومن کامپوترتونو ارتقا بدین یکی دونه رم 4 هستش 150 تومن یه گرافیک GT 620 هم هس 230 تومن من خودم رمم دو بود گرافیک یک من هم با شیصد تومن الآن رمم شیشه گرافیکمم دو جی تی 620 هس

Mohammad0806 میگوید:

تازه هم یه دویستومنی هم اضاف آوردم که با هاش هارد یک ترابایت خریدم هنوز هم یه شصد تومنیش هم دارم

علی میگوید:

mohammad0806 این سیتم که تو میگی بالاترشو دارم این بازیرو میکشه ولی تو سایت خوندم که بازی call of duty advand werfar سی بیو i5 میخواد گرافیکم که gtx 760 و این نگران کنندس برای گیمر ها

محمدحسین پاسخ داده است:

دوستان تو پست جدید بحث و گفتگو ادامه بدین...

Mohammad0806 میگوید:

علی جان بیشتر سایت ها فقط شایعه پرا کنی میکنن مثلا بازی watch dogs من تو یه سایت خوندم نوشته بود سیستم پیشنهادی رم هشت گرافیک چار در صورتی که من با رم شش،و گرافیک 620 با بهترین کیفیت بازی،کردم

Mohammad0806 میگوید:

ولی این رم و گرافیک برای این بازی assassins creed unity بهترین سیستمه البته از نظر من

علی میگوید:

سیبییوت چیه

محمدحسین پاسخ داده است:

مال من قدیمیه

Intel Dual Core E5700

علی میگوید:

من WACH DOGS به زور تو این سیستم تموم کردم میکشه ولی یه جاهای رم یا سیبیم نمیکشه رمم 8 سیبیو هم نوشته بود i2 ولی هنگ میکونه یه جاها علتشم نمیدونم

Mohammad0806 میگوید:

سی پی یو منم ضعیفه تک هسته ایه

Mohammad0806 میگوید:

علی جان سی پی تو دو هسته ایه و اینم بگم هر کی گفته تیک تیک شدن بازی هیچ ربطی به سی پی یو نداره اشکال از گرافیک چون فقط گرافیک هس که کیفیت رو تایین میکنه

amir میگوید:

 میخواستم ببینم جواب میدهcpu:intel g2030   ram:2gig

محمدحسین پاسخ داده است:

آره

حسین میگوید:

میخواستم ببینم جواب میده رم 4 گیگ و گرافیک 2 گیگ و سی پیو 2 هسته ای دیگه نیازی به ارتقا رم ندارم یا باید رمم رو ارتقا بدم ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستم شما خوبه نیازی به ارتقا نیست ولی شاید نتونی روان بازی کنی.

علی میگوید:

من با این سیسیتم assassins creed black flag رو very hd تموم کردم تا الانم هیچ بازی نشده رو سیستمم نیاره بجز wach dogs

محمدحسین پاسخ داده است:

خوش به حالت..

علی میگوید:

چرا

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستمت قویه!!

علی میگوید:

سیتتببم گویه ها

Mohammad0806 میگوید:

علی جون شما گفتی رمم هشته گرافیکمم دو پس چرا میگی سیستم من گویه سیستمت که خیلی خوبه

علی میگوید:

wach dogs نکشید بدم امد

EHSAN میگوید:

میخواستم ببینم میشه رو این سیستم بازی کنم رم2 سیپیو 2 وگرافیک GT520

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز مشخصات کامل سی پی یو تون رو بگین

Mohammad0806 میگوید:

بچه ها برین رمو گرافیکتونو ارتقا بدین خیلی ارزونه رم چار بین صد تا صد هشتادتومنه گرافیک GT 630هم نزدیک سیصدتو منه برین ارتقا بدین تا ارزونه

Mohammad0806 میگوید:

من رمم شش بود رفتم یه دوشو برداشتم جاش چار گذاشتم شد هشت گرافیکمم که GT 630 بوده برین ارتقا بدین

Mohammad0806 میگوید:

به خدا نسبت به پارسال که من کامپیوترمو ارتقا دادم مفت شده قیمتا قشنگ نصف شده به خدا راس میگم برین ارتقا بدین

منم دیگه میگوید:

اقا بازی تا یه ماه دیگه میاد...یوبی سافت هنوز چیزی رو رسمی نکرده؟؟؟چیزی رو تایید نکرده؟؟؟

جونه من راستشو بگید...
اخه،اساسینای قبلی تو همین تاریخ بازی میومد بازار، ولی سیستمش از شهریور به طور رسمی اعلام میشد....
عمو فدا

محمدحسین پاسخ داده است:

اگه اعلام بشه که تو سایت قرار میگیره!

Mohammad0806 میگوید:

بابا این بازی تا 7 آبان میاد تو بازار تو مطمئن باش

Mohammad0806 میگوید:

 ﻣﻬﺮ: ﻧﺮﯾﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﺼﯽ - ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﻗﻄﻌﻪ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎﻫﺶ ۱۰ ﺗﺎ ۲۰ ﺩﺭﺻﺪﯼ ﻗﯿﻤﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺮﺩ، ﮐﺎﺭﺕ ﮔﺮﺍﻓﯿﮏ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪﻩ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ: ﺩﺭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻣﺎﻫﻬﺎﯼ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻮﺳﺎﻧﺎﺕ ﻧﺮﺥ ﺍﺭﺯ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺑﯽ‌ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺷﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺮﯾﺪ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺧﺎﻧﮕﯽ – pc – ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺩﺍﺷﺖ.  ﻭﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ‌ﻫﺎﯼ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺍﺟﺮﺍ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺳﻬﻢ ﻭﺍﺭﺩﺍﺕ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺩﺍﺭﺩ، ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮﺩ: ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﻧﻮﺳﺎﻧﺎﺕ ﻧﺮﺥ ﺍﺭﺯ، ﻗﯿﻤﺖ ﮐﺎﻻ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﺩﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﻭ ﺗﺒﻠﺖ ﻭ pc ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺩﺍﺷﺖ.  ﺍﯾﻦ ﻓﻌﺎﻝ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﻔﺖ: ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﺟﺎﺭﯼ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺗﻼ‌ﺵ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻭﺍﺭﺩﺍﺕ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ، ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮐﺎﻫﺶ ﻧﺮﺥ ﺍﯾﻦ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﮏ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮ‌ﺗﺮ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

محمدحسین پاسخ داده است:

به به!

Mohammad0806 میگوید:

اینم دلیلش تا باور کنید که راسته فقط برین کامپیوترا تونو ارتقا بدین که خیلی مفت شده برین تا از دوباره گرون نشده

محمدحسین پاسخ داده است:

باشه داداش خودکشی کردی!

ehsan میگوید:

CPU AMD ATHLON II X2

محمدحسین پاسخ داده است:

خوبه!

amir میگوید:

 بهنظرشمار اساسینس unity توسیستمcpu:intel g2030   ram:6gig   graphic1 من جواب میده یانه

محمدحسین پاسخ داده است:

فکرکنم بشه

Mohammad0806 میگوید:

گرافیکت اگه GT 470 هس جواب میده سی پی یو تم خوبه رمتم خوبه

amir میگوید:

نه 210 داداش

Mohammad0806 میگوید:

امیر جان گرافیکت خیلی پایین اگه میخوای درست بازی کنی بدونه هیچ ایرادی باید گرافیکت رو ارتقا بدی

armin میگوید:

سلام ببخشید من میتونم بااین سیستم گرافیک بازیو تا اخر ببرم بالا spu AMD 2 هسته ای گرافیک 1gb ddr5 256bit 6790 و رام 4 بازی کنم

محمدحسین پاسخ داده است:

تا آخر که نه چون گرافیکتون ضعیفه

Soheil میگوید:

Man Ke ro high Bazi Mikonam Faghat Biad:D

armin میگوید:

سلام ببخشید من با این گرافیک همه ی بازیارو گرافیکشونو تا اخر بردام بالا 700 هزار تومان خریدام بلک فلگو تا اخر بردام بالا واتچ داگز و بردام بالا

محمدحسین پاسخ داده است:

خب؟!؟

امیر میگوید:

میخاستم بپرسم قیمت گرافیگ4gt920چقدره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

والا نمیدونم گوگل سرچ کنید پیدا میشه

مصطفی میگوید:

آقا این سیستمی که گفتین تا چه حد راسته؟ آخه فک نکنم اینقدر پایین باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی هرچی پایین تر بهتر فقط میخواستم بدونم این تایید شدست؟

محمدحسین پاسخ داده است:

شما هر جا حتی تو سایت های خارجی سرچ کنی سیستم مورد نیاز Unity همینو بهت میده ولی هنوز تقریباً یک ماه مونده تا بازی عرضه بشه صبر کن ببینیم یوبیسافت تا اون موقع چی میگه!

altair میگوید:

سلام من ram : 4 دارم CPU :Intel Pentium R 3.00 GHz هس. گرافیک geforce gt 610 1 gig D11 هس . رو چه حالتی میشه اجرا کرد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

روی هیچ حالتی!!
اگر هم اجرا کنه خیلی عملکرد پایینه.

altair میگوید:

ببخشید اخه مشکل از چیه؟ چرا نمیشه اجرا کرد ؟؟ چیکار کنم درست شه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

cpu شما ضعیفه!

ارتقاش بده

MAX میگوید:

جووون سیستم من بالا میاد میتونم high بزنم مرسی بابت خبر

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم..

altair میگوید:

اخه هم دو هسته ای هس هم ۳.۰۰ GHz و از دوستامم پرسیدم و یکی از بهتریناس 


محمدحسین پاسخ داده است:

الآن اگه cpu core i3 داشته باشی برای بازی خوبه

مال منم Dual core هست و دو هسته ایه ولی فکر نمیکنم بازیو بکشه!

Mohammad0806 میگوید:

نه بابا ربطی به سی پی یو نداره فقط اگه سی پی یوت ضعیف باشه مثلا دو هسته ای باشه شاید مثلا داری نیم ساعت بازی میکنی یک دقیقه الا دو دقیقه بازیت تیک تیکی بشه یا مثلا اگه یه صحنه ی خیلی گرافیکی اومد اون موقع هم بازی تیک تیکی میشه...

kasra میگوید:

این که از مال black flag سبکتره؟
black flag سنگین بود قاعدتا اینم باید سنگین باشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

از بلک فلگ سبکتره ولی فغلا معلوم نیست همین سیستم باشه یا نه!

مصطفی میگوید:

تاریخ دقیق انتشار بازی کیه؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

20 آبان امسال

وحید میگوید:

ram 4
cpu :core i5       1.80GHz
geraphic:1             gt740
با این سیستم رو چه تنظیمات گرافیکی اجرا میشه؟؟
ممنون میشم اگ جواب بدین

محمدحسین پاسخ داده است:

بهترین عملکرد

sina میگوید:

سلام من میخواستم بدونم رواین سیستم اجرا میشه
ram:2
geForce9500GT
CPU:core i2

محمدحسین پاسخ داده است:

بله اجرا میشه

altair میگوید:

اقا اگه من با این  ddr3CPU : Intel Pentium (R) g2030 3.00 GHz بدون اجرا بودن برنامه دیگری بازی کنم مشکلی پیش نمیاد؟ 

محمدحسین پاسخ داده است:

من زیاد تو سیستم های کامپیوتری وارد نیستم ولی فکرمیکنم مشکلی نداره!

وحید میگوید:

آقا یوبی سافت این سیستمو تایید کرده یا سیستمی کا یوبیسافت بده از این قویتره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

هنوز تایید نکرده شاید سیستم رسمی قوی تر باشه!

رضا میگوید:

سیستمی که یو بیسافت تعیین کنه چقدر سنگینتره؟اصلا کی تایید میکنه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

معمولا یه هفته یا ده روز مونده به انتشار بازی سیستم رو اعلام میکنه.

فکر نمیکنم خیلی سنگین باشه چون اگه اینطور باشه بسیاری از گیمر ها تو سطح جهان نمیتونن اونو به خوبی اجرا کنن!

رضا میگوید:

سلام من میخواستم بدونم بازی روی سیستم 32بیتی هم باز میکنه با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

عموما باید کارکنه ولی سیستم 64 بیتی از 32 بیتی بهتره.

علی رضا میگوید:

این خبر چقدر صحت داره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

در حدی که تقریبا تمام سایت های جهان همین سیستم رو اعلام کردن!!

رضا میگوید:

ممنون .هروقت تایید کردنش یه خبر بدین دمتون گرم

محمدحسین پاسخ داده است:

حتما این کارو میکنیم

سیاوش میگوید:

سیستم تایید  شده یوبیسافت چقدر با این فرق داره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

فکر نمیکنم خیلی تفاوت داشته باشه

armin میگوید:

 به نظرشمار اساسینس unity توسیستمcpu:intel g2030   ram:6gig   graphic2gt920 من جواب میده یانه

محمدحسین پاسخ داده است:

به نظر من با این سیستم که فعلا اعلام شده کسانی که بلک فلگ رو تونستن اجرا کنن،یونیتی رو هم میتونن

morteza میگوید:

من رمم 4 گرافیکم 1gt740
cpu1.80core i5
dx 11
با سیستمی که یوبیسافت تایید کنه رو چه تنظیمات گرافیکی اجرا میشه؟
ممنون از سایت خوبتون

morteza میگوید:

کلمه احتمالا رو تو نظر بالاییم جا انداختم
منظورم این بود:احتمالا با چه تنظیمات گرافیکی اجرا میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستم شما خوبه فکر کنم روی سیستم پیشنهادی!

امیر میگوید:

روی ویندوز 8 نصب میشه

محمدحسین پاسخ داده است:

نه اگر هم نصب بشه احتمالش خیلی کمه!

حامد میگوید:

سوال خوبی بود به نظر من طبیعتا نصب میشه خیر سرش 2014س .درست نمیگم؟اگه نصب نشه خیلی نامردیه من ویندوزم 8

محمدحسین پاسخ داده است:

این بازی از سه سال پیش پروسه ساختش شروع شده و اون موقع بهترین ویندوز 7 بوده و من فکر میکنم یوبی سافت وقتشو روی 7 گذاشته!

مهدی میگوید:

نه آقا رو 8 هم نصب میشه گیریم که همون سه سال پیش شروع به ساختش کردن splinter cell black list هم همون موقع شروع به ساخت شد و تقریبا پارسال همین موقع ها اومد ولی رو 8 هم نصب شد اکثر بازیای یوبیسافت با سیستمی set میشن که موقع توضیع به روز ترین سیستم باشه

محمدحسین پاسخ داده است:

حالا..

حسین میگوید:

منم کاملا موافقم این که دلیل نمیشه من battle field 3 رو که مال تقریبا 5 سال قبل بود رو همین چند وقت \یش روی 8 نصب کردم اون زمان که اصلا 8 نبود و سون 64 بیت تو اوج بود
این چیزا ربطی به ویندوز نداره فقط باید c++ وdirext های مخصوص ویندوز رو نصب کنید که اکثرشونم توی ویندوزای 8و7 مشترکه ولی xp دیگه از رده خارجه برا اون نمیشه کاری کرد

محمدحسین پاسخ داده است:

بله..

علی میگوید:

آقا  درست میگن سایتای خارجز ویندوز 8 رم نوشتن

مصطفی میگوید:

اینو دقیقا از تو یه سایت نوشتم

به تازگی توسط یکی از معتبرترین منابع اعلام شد! این سیستم ممکن برای بعضی ها بسیار خوشایند و خنده دار باشد و برخی ها را هم به گریه بیاندازد. حتما می پرسید چرا؟ برای یافتن جواب این سوال با سیستم موردنیاز این عنوان در ادامه با ما همراه شوید …

 

به تازگی سیستم موردنیاز عنوان جدید سری بازی های Assassin’s Creed یعنی بازی بی نظیر Assassin’s Creed Unity مشخص شد و در آن به صراحت دیده می شود که برای اجرای بازی در حالت ایده آل به 8 گیگابایت رم نیاز است که ممکن است برای بعضی ها بسیار زیاد باشد و بعضی ها هم با دیدن این اخبار خوشحال شوند. هم چنین برای اجرای بازی در حالت ایده آل به Cpu مدل Intel Core® i7 هم احتیاج است در کنار این ها برای اجرای بازی در الین حالت باید از گرافیک GTX 780 و یا AMD Radeon R9 290X استفاده کنید که واقعا گرافیک بالای این بازی به رخ همگان کشیده شده است.

البته برای کسانی هم که این سیستم را دارا نیستند باید بگیم که برای اجرای بازی در پایین ترین حالت حداقل به 3 گیگابایت رم نیاز خواهید داشت و هم چنین باید از Cpu مدل Intel Core® i5 استفاده کنند که واقعا هم کم مدلی نیست و کمتر کسی می توانند این بازی را اجرا کنند. به علاوه برای حداقل اجرای بازی به گرافیک GTX 680 و یا AMD Radeon HD 7970 احتیاج خواهید داشت. البته برای اجرای بازی به حداقل 50 گیگابایت حافظه احتیاج خواهید داشت. می توانید لیست کامل سیستم موردنیاز عنوان Assassin’s Creed Unity را در زیر مشاهده کنید:

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای عنوان Assassin’s Creed Unity:

(OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (Only 64-bit supports

CPU : Intel Core® i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above

RAM: 8GB or above

Graphic: NVIDIA GeForce® GTX 780 or AMD Radeon R9 290X or above 3GB

Sound Card: DX9.0c-compatible

HDD: above 50 GB

Multiplayer: 256 kbps Upload bandwidth or Higher

 

حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای عنوان Assassin’s Creed Unity:

 

(OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (Only 64-bit supports

CPU: Intel Core® i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above

RAM: 6GB or above

Graphic: NVIDIA GeForce® GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 or above 2GB

Sound Card: DX9.0c-compatible

HDD: above 50 GB

Multiplayer: 256 kbps Upload bandwidth or Higher

 

عنوان Assassin’s Creed Unity در تاریخ 12 نوامبر برای PS3,PS4,XBOX ONE,XBOX 360,PC منتشر خواهد شد.

نظر شما درمورد سیستم موردنیاز این عنوان چیست؟ این سیستم شما را به گریه می اندازد یا خوشحالتان می کند؟






قضیه چیه ؟با این سیستم میشه فیلم بازی کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!راست گفته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه سیستم بازیش اینه لازم نیس به ایرانم بفرستن

محمدحسین پاسخ داده است:

به احتمال 60 درصد حقیقت نداره!

رضا میگوید:

ینی چی این چه سیستم فضاییه؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بخوام سیستممو به این ارتقا بدم با پولش یهx box one دوتا ps4   یه تلویزیون 42 اینچ samsungمیخرم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه مغز ... خوردم همچین سیستمی بخرم.به نظر من همش چرته


حامد میگوید:

میگم این یوبیسافت یه دفه بیاد بگه
دهنتون سرویسه یه بازی ساختم خودتونو بکشین براتون نصب نشه
واقعا این سیستم مورد نیاز بازیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سیستمی که مصطف گذاشته رو میگم

محمدحسین پاسخ داده است:

یه چیزی رو هم بگم که ورژنی از بازی که بعد از تقریبا دو هفته تو ایران میاد از سیستم اعلام شده از شرکت سازنده هم پایین تره و میتونین اگه زمان بازی براتون مهم نیست کمی صبر کنید...

این قضیه برای خود من ثابت شده

مصطفی میگوید:

آقا  با این سیستم چقدر بهش امیده؟

رم چهار
گرافیک 1gt 740
 Cpu core i5 1.80ghz
Dirext11
Os win 8 64 bit
 میشه رو medium بازی کرد یا نه

محمدحسین پاسخ داده است:

آره داداش چرا نشه؟

مصطفی میگوید:

یادم رفت بگم اگه اجرا بشه تیک میزنه یا نه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نه

وحید میگوید:

کلیه چپمم که بفروشم پول همچین سیستمی که مصطفی گفته جور نمیشه

میگم بیاین فردا همه جلو میدون آزادی تظاهرات کنیمیا اعتصاب کنیم بالا خره یه غلطی کنیم بلکه نتیجه داد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

داداش ما خودمونو هم بکشیم نتیجه نمیده!

وحید میگوید:

آقا مژده بدم اکثر گیمر ها حتی گیمرای حرفه ای گفتن این سیستم خیلی چرته ینی احتمال فیک بودنش خیلی بالایه یوبیسافتم گفته هر کی بلک فلگو بازی کرده اینم میتونه بازی کنه

محمدحسین پاسخ داده است:

منبع؟؟

وحید میگوید:

این سیستمو نشون خود amancio هم بدن کف میکنه خیلی  یگه بازیش لارج باشه حد اکثر رم 6

مصطفی میگوید:

آقا اون medium مارو یه وقتminimumکه نخوندین؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نه آقا

حسن میگوید:

من این سیستم مصطفی رو خوندم

فکر کردم لیست قویترین قطعات کامپیوتری رو نوشته
چه وعضیه نسل هشتم نیومده تموم شد
پس فردا باید یه کنسول جدید بسازن

غریبه میگوید:

صد سال پیش چینیا یه جیزی کشف کردن به اسم صبر که تو این جور موقع بهترین نتیجه رو میده باید صبر کنطم یوبیسافت چی میگه

Mohammad0806 میگوید:

بابا اینا همش الکیه هیچ کدومش حقیقت نداره هیچ کودومش خسه نخورین همتون میتونین بازی کنین هیچ گیمری غسه نخوره اینا همش شایعس پس باور نکنید به دل خودتون هم بد را ندین

علی میگوید:

قضیه چیه میگن یوبیسافت اینو تایید کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این الان برا کی میریزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مصطفی میگوید:

راس میگن آقا یوبیسافتم همینو تایید کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی میگوید:

شیش ماه الکی انتظار کشیدیم من که دوباره میرم سر بلک فلگ

مصطفی میگوید:

assassins creed unity recommended system

اگه انگلیسی چیزی بلدین اینو سرچ کنیین بعد برین نظرایی که کاربرا دادن بخونیین

صد درصدشون با اطمینان  گفتن فیکه


اینو خوهشا مواب بدین میگوید:

این باطی رو لپتاب ام نصب میشه اخه یا جایی گفته بود کارت گدافیکای لپتاب ساپورت نمیشن ینی چی الان ؟کارت گرافیک لپتابم gt740  1GIG

محمدحسین پاسخ داده است:

اونجور که گفتن رو لپتاپ نصب نمیشه!

saman میگوید:

داداش تو که ما رو با اون اعلامت نصفه جون کردی گفتم یوبیسافت مال این صحبتا نیست............

Hamed میگوید:

به نظرتون میتونم با این سیستم روی low بازی کنم؟

cpu=intel pentium g2030                                                                                 graphic=nvidia geforce gts 450                                                                          ram=6gb

محمدحسین پاسخ داده است:

میشه

driver of death میگوید:

سیستمی که آلام کردین غلطه.یه بازی نسل هفتمی به زور با این سیستم اجرا میشه.چه برسه به بازی نصل هشت! 

Oda میگوید:

slm

yek soal in sistem mishe bahash high graphic ac unity ro ply dad ?

مادربرد Asus Z97 Maximus VII Here
پردازنده Intel Core i7 4770K3.50GHz Haswell
رم A-Data Xpg Gaming v2 2x8GB DDr3 2400MHz CL11
گرافیک GiGAbyte GtX 780Ti Oc Wf 3X 3GB GDDR5 SLI
پاور Green GP1278B OC

محمدحسین پاسخ داده است:

آره

hamid میگوید:

رم 3خوبه با گرافیک 4

محمد میگوید:

خیلی ببخشیدا چرا چرت و پرت می نویسی بازیش حداقل رم6 میخواد وحداقل سیپیوشcorei5  

محمدحسین پاسخ داده است:

گلم برو پست جدید رو بخون

این پست قدیمیه!!

سجاد میگوید:

امیدوار شدم

سجاد میگوید:

آیا 4 نفره هم می شود بازی کرد

محمدحسین پاسخ داده است:

بله میشه

محمد اکبرزاده میگوید:

سلام - یه سوال مهم میدونی واقعا رو رم 2 گیگ و گرافیک 1 گیگ بالا میاد یا همینطوری گذاشتی؟؟؟

لطفا جواب بدید.........

محمدحسین پاسخ داده است:

رو گرافیک 1 بالا نمیاد.

محمد اکبرزاده میگوید:

Nvidia Geforce 8800 gs  مال گرافیک 1 گیگ دیگه .... خب اینی که نوشتی باید بالا بیاد

عباس میگوید:

داداش سیستمم این بازیو می خوره که!

صدرا میگوید:

به این می خوره gt630

محمدحسین پاسخ داده است:

دقیقا نمیدونم

دیگه اینقدر کاربرا سوال کردن همه چی رو با هم قاتی کردم!!

علی y میگوید:

سلام  با این سیستم اجرا می شه؟ 

OS:win 8 32bit
intel pentium cpu G620@ 2.60 GHz
4GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 5450
آیا می تونم با عملکرد  پایین بازی کنم؟ 

محمدحسین پاسخ داده است:

بله میتونی

devil میگوید:

سلام و خسته نباشید

ببخشید من میتونم این بازی رو با سیستم 
cpu :core 2 duo
ram: 8 gig
graphic:amd radeon hd 6570 (2gb)  بازی کنم ...با تشکر

علی y میگوید:

ممنون از پاسختون.
یه سوال داشتم آیا سیستم کامپیوتر من پایین هست یا نه و نسبت به این بازی چه جوریه؟

devil میگوید:

ممنون میشم اگه هر چه زودتر جوابمو بدید

ارسلان میگوید:

راستی در جواب عل y شما این بازی رو میتونید رو VERY LOW  بازی کنید....

ارسلان میگوید:

اقا اصلا نگران نباشید کسایی ک بلک فگو رو high بازی کردن اینو میتونن رو medium بدون تیک بازی کنن

ARMAN میگوید:

با سلام ببخشید من میتونم این بازی را اجرا کنم رم:8گیگ گرافیک:2گیگ کلش 4 گیگ سی پی یو:INTEL CORE I3

ارسلان میگوید:

بله

Altair میگوید:

سلام . با رم ۴ و CPU Intel Pentium r g2030 3.00 GHz و Graphic geforce gt610 1 gig  رو Very low بدون لگ اجرا میشه؟

ارسلان میگوید:

در جواب Altair....ممکنه لگ اجرا بشه ولی خیلی کم. البته اگه رو very low بازی کنی

Saman Faraji میگوید:

سلام به نظرشما میتونم این بازی رو رو مدیم باcpu g2020 2.9 gh-ram4-nvidia gt640 2gb بازی کنم؟

یانیاز به ارتقا داره؟

ارسلان میگوید:

آقا سامان...شما در قسمت cpu. برای بازی کردن رو حالت medium به مشکل بر میخوری ....برا بازی کردن رو این حالت باید سی پی یو رو ارتقا بدی..

Altair میگوید:

سلام CPU من کافیه؟ یه رم ۸ و گرافیک   Geforce gtx 750 2 gig ddr5 بگیرم رو normal اجرا میشه؟

ارسلان میگوید:

بله میتونی

Saman Faraji میگوید:

رو low هم cpu باید عوض شه یا همین خوبه؟


Saman Faraji میگوید:

درسته که همراه این اساسین یکی دیگه هم شبیه بلک فلگ میاد؟


محمدحسین پاسخ داده است:

بله درسته!

AC:Rogue

Saman Faraji میگوید:

من کل اساسینس ها رو رو حالت highبا این سیستم بازی کردم مطمئنید که نمیشه رو مدیم با این سیپی یو بازی کنم؟ چون اگه نمیشه میخوام برم قطعه بخرم.

ارسلان میگوید:

سلام ....دوستای گلم هر سوالی داشتید در هر مورد می تونید تو واتس اپ از من بپرسید خوشحال میشم کمکی کرده باشم

09336998997

محمدحسین پاسخ داده است:

ممنون!!

omid میگوید:

سلام با رم 2 گرافیک 1 ویندوز سون 32 بیتی میاد بالا یا نه لطفا هر چه زود تر اطلاع بدین

ارسلان میگوید:

امید ..cpu کامپیوترت چنده؟

ارسلان میگوید:

 سامان اگه cpu رو ارتقا بدی بهتره

omid میگوید:

cpu 3.00 هستش

ارسلان میگوید:

تو قسمت رم ب مشکل امید 

Ali Yaghoobi میگوید:

ایا با این سیستم میشه بازی کرد  گرافیگ انویدیا gt630 رم4 cpu 2 هسته اینتل E7500

محمدحسین پاسخ داده است:

بهترین کار اینه که بگیری امتحان کنی!

حالا یا خودت بخری یا از یه دوستی بگیری..

sepehr میگوید:

سلام ببخشید روی این سیستم اجرا می شود؟

ram : 4
 core i3 2350m 2.30ghz 4CPUs
Amd radeon 7470m 1g

محمدحسین پاسخ داده است:

به احتمال زیاد

shayan میگوید:

آقا روی سیستم : ram 4 gb . graphic gt630 2gb ddr3 . cpu quad core 2.66 میتونم روی medium بازی کنم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

امتحان کنید

mohamad میگوید:

با سلام دوست عزیز میشه بگی رو سیستم من اساسینز یونیتی نصب میشه یا نه Intel R  core 2 Duo cpuE7500@2.93GHz     RAM 6GB 3.50GB usable       Type windowse 32bit* roo in setare deghat kon

محمدحسین پاسخ داده است:

32 بیت رو شک دارم

64 بریز 

mohamad میگوید:

Grafic ham 2 hast 

mohamadom میگوید:

جوابو میخوای پس کی بدی ؟ :(((((

محمدحسین پاسخ داده است:

آقا شرمنده تو نظر قبلی بهت گفتم

32 بیت نمیخوره فقط 64

mohamad میگوید:

یعنی 32بیت بازی نمیاد فقط 64 بیت من شنیدم یا هردو میان یا اینکه به هردو میخوره

محمدحسین پاسخ داده است:

نه فقط 64

mohamad میگوید:

این با تغییر ویندوز حل میسه بقیه میخوره سیستمم ؟

mohamad میگوید:

تا جواب بدی که ما موهامون سفید میشه هر روز یبار میای سر میزنی جواب میدی 

mohamad میگوید:

بالا نوشته هردوی 32و64 بیتی که پشت بازی بالا صفحه برو خودت ببین یعنی غلطه اون ؟

mohamad میگوید:

اینم فقط بگو بجز بیت بقیه مشکل ندارن با تعویض ویندوز حله دیگه؟

محمد رضا میگوید:

تو این سیستم کار میمنه مطمعن باشم برم بخرم بازی رو

سی پیو 2

رم4

گرافیک 2

mohamad میگوید:

کی پس جواب مارو میدی

رضا میگوید:

رو ویندوز 32بیت اجرا میشه

mohamad میگوید:

اجرا میشه ؟

Grand Marshall میگوید:

سلام
میگم حالا که unity اومد
با این سیستم اجرا میشه آیا ؟
intel core i3-3220 CPU 3.30 GHz
 4 GB RAM
GeForce GT 630 2GB

محمدحسین پاسخ داده است:

اونایی که نصب کردن گفتن رم 6 ولی شما رو 4 هم امتحان کن ضرر نداره...

saeed میگوید:

سلام  با این سیستم اجرا می شه؟ 

OS:win 7 64bit
Dual core E5300 2.60
4GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 5450




محمدحسین پاسخ داده است:

سیستمت بد نیست یه امتحان بکنی ضرر نداره...

poria میگوید:

سلام ببخشید روی این سیستم نصب میشه؟
ram:2
گرافیک:1
win 7 64bit

محمدحسین پاسخ داده است:

خیر.

poria میگوید:

آیا سیستمی که بازی AC.black flagرو نصب کنه UNITY رو هم نصب میکنه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بستگی داره Black Flag رو روی چه گرافیکی بازی کنی...

محمد میگوید:

رم 4 گراف 3 ویندوز 64بیت اجرا میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

چرا که نه؟

لیلا میگوید:

روی ویندوز 8.1  32 بیتی اجرا میشه؟ 

محمدحسین پاسخ داده است:

نه فقط 64 بیت!

amir میگوید:

من وقتی میخواام بازی رو اجرا کنم ارور aproblem causthe program to stop working   correctlyWindows will close the program and notify you if a solution ised

مجید میگوید:

سلام سیستم من اینه میخاستم ببینم میتونم روی حد اکثر تنظیمات بازی رو اجراکنم توی رزولوشن 768 * 1360 

 cpu :  amd fx 6350 six core
gpu: R7260x 2gb gddr5
ram:  8 gb gamin
os:  windows 8 64bit

محسن میگوید:

سلام میگم رم 2 و گرافیک 1 واقعی میخوره ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

رم 2 واقعا ضعیفه ولی بستگی به کشش سیستمت داره

connor میگوید:

بچه ها من همین الان یک چیزی کشف کردم عکس جلدشو نگا کنین جلد بازی اورجینا له دیگه خب حداقل سیستم ش اینه یعنی رو رم 2 و گرافیک 515 !!!!! هم میشه دیدن گفتم دروغه حدف مفته همش اینم جلد اورجینال یوبی یعنی اونایی که مثل من ر م2 و گرافیک 1 دارن بگیرن که میخونه تازه من هم اجرا کردمش

محسن میگوید:

کسی میتونه فیلم بازی اساسین یونیتی را با رم 2 و گرافیک 1 اجرا کنه!!!!!کسایی که میگن بارم 2 و گرافیک 1 میشه بزارن.


mahdi میگوید:

ممنون امید وار شدم  ولی تو سایت های دیگری خوندم که سیستم بالاتری میخواد

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز شما پست قدیمی رو خوندین یه سری به پست های جدید هم بزن

علیرضا میگوید:

روی بیت 32 میخوره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

روی 32 بیت رو مطمئن نیستم ولی بقیه سیستمت خوبه..

connor میگوید:

بله اقامحسن من با رم 2 و گرافیک 1 یا 8800 geforce بانصب احرین اپدیت تونیتم  رو وری لو اجرا کنم

یه بنده ی خدا میگوید:

سلام ببخشید روی رم 4CPU 4گرافیک2 میخوره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله

ارمین میگوید:

اقا باسه من 32 بیتی هست چه کنممم.توروخدا کمک کن.

محمدحسین پاسخ داده است:

ویندوز رو عوض کنید یه 64 بیتی بریزید

ارمین میگوید:

اقا توروخدا  جواب بده


ارمین میگوید:

اقا با این امکانات میاد

رم:4

گرافیک:356

ویندوز: 7  {64 بیتی}

محمدحسین پاسخ داده است:

یعنی چی گرافیک 356؟؟

mohsen.karimi میگوید:

دوستان گلم سلام  میشه لطفا کمکم کنید

من وقتی روی سیستمم که به اطلاعات زیر اجرا میکنم این پیام 
anable to run the game.your video card dosent support directx11 or video drivers need to be updated.
میده من حتی آخرین آپدیت گرافیکمم از nvidia گرفتم ممنون میشم راهنماییم کنید
مشخصات سیستمم:
intel core 2 quad 
cpu q8300
kart gerafik 9800GT
ram4
windows64bit

محمدحسین پاسخ داده است:

direct x رو آپدیت کن ببین درست میشه یا نه؟

mohsen.karimi میگوید:

توی run رفتم قسمت dxdiag  اونجا دیدم direct X ورژن 11 بازم اپدیت گرفتم نصب کردم همین پیغام بالا رو میده

مهندس چکار کنم؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

والا نمیدونم داداش

اینجا رو یه نگاه بنداز ببین مشکلت حل میشه یا نه:
http://www.game2dl.com/1393/08/assassins-creed-unity-fix-errors-and-problems-crashes-freeze-lags

connor میگوید:

اقا محسن جان این پیغام به این معنیه که این بازی نمیتونه اجدا کنه چون کارت گرافیک شما دایرکت ایکس 11 را ساپورت نمیکنه یا درایو شما احتیاج به اپدیت داره منم همین مشکلو تو بازی  crysis 3  داشتم متاسفانه شما نمیتونی این بازی  رو بانجام بدی 

mohammad میگوید:

سلام. من وقتی بازی رو اجرا میکنم ارور stop has the working acuمیاد چیکار کنم.
                              

Sa میگوید:

توایسیستم بازمی شه ram2 grapic gt430 cpu coreı 3


محمدحسین پاسخ داده است:

فکر نمیکنم چون رم سیستمت خیلی ضعیفه...

emad میگوید:

سلام میخواستم بدونم روی سیستمم راحت بالا میاد

grafik:nvidia gforce 720m
ram:4gb
cpu:intel pentium ulv 1.8ghz

محمدحسین پاسخ داده است:

البته یه سوال:
شما لپ تاپ داری؟

emad میگوید:

بله من لپ تاب دارم

محمدحسین پاسخ داده است:

از روی سی پی یو گفتم...

روی لپ تاپ نصب نمیشه ولی شما یه امتحان کن ضرر نداره!

emad میگوید:

روی لب تاب من نصب نمیشه یا روی هیچ لب تابی نصب نمیشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

کلاً روی هیچ لپ تاپی نصب نمیشه!

سیستم بازی جوریه که روی لپ تاپ نصب نمیشه.
حالا از یکی بگیر نصب کن شاید نصب شه این یوبیسافت تا حالا خیلی چیزا گفته که درست درنیومده.

مهران میگوید:

سلا،خسته نیاشین.

میخواستم بدونم دلیل سفید بودن منوی بازی و باگ داشتن بازی چی؟
ممنون میشم کمکم کنید

محمدحسین پاسخ داده است:

والا من خودم بازی رو هنوز بازی نکردم نمیدونم!

ولی تو گوگل بزن شاید بیاد

AssIss BAZ میگوید:

برادران عزیز لطفا خودتونو با این سیستماتون خسته نکنید !!! این بازی برای نسلهشتم وارد بازار میشه و فقط بهترین قطعات کامپیوتری میتونن این بازی رو با کیفیت بالا اجرا کنند ! سیستم من :

CPU : AMD FX_ 8350
Graphic : AMD R9 370X
Ram : 8 GiG Apacer 1800mhz_KITdual channell
Win : 8
محض اطلاع عزیزان فک نکنین سیستم خوفیه با این سیستم فقط میتونم رو ultra بازی کنم اونم با فریم ریت 45 روی ultra high که میزارم فریم ریت میشه 26-29 یوبی سافت با این بازیاش شورشو در اورده در ضمن سیستم بنده فقط با 1.200 به اینجا رسیده پس اگه سیستمتون قرازس بهتره بازیو که نمیخرین که هیچ سیستمتونم بندازین آشغال بازی های الان با سیستم کمتر ازین مث کانتر میمونه اگر اجرا بشه ! پس برین ارتقا بدین ! همیجوریشم از دنیا عقبیم :XXXXXX

بادکوبی میگوید:

سلام و بهتون خسته نباشید میگم
سایتتون عالیه

یه سوال دارم لطفا در اولین فرصت راهنماییم کنید:
بازی AC Unity روی این سیستم میاد؟
CPU:Intel Core i5-2410M 2.30 GHz
Ram:4GB
Graphic:NVIDIA GeForce GT 525M
Windows 7 64-bit
خیلی ممنون از همراهیتون

محمدحسین پاسخ داده است:

بله اجرا میشه

سلام لطفا بگین با این سیستم اجرا میشه میگوید:

سلام لطفا بگین با این سیستم اجرا میشه:


cpu:daul core e 5700 3gh
video card:1gig ati hd seris 5400
ram:4gig

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستم شما عینا مثل سیستم خودمه،خودمم هنوز نصب نکردم 

انشاالله نصب شد بهت میگم..

رضا میگوید:

سلام یه سوالی دارم
مشخصات من اینه:
cpu:intel(r)pentium(r)dualcpuE2180@2.00GHZ 2.00GHZ
ram:3GB
graphic:nvidiageforceGT610(2GB)
من وقتی بازی میکنم تاتی تاتی میکنه حتی وقتی رزولیشن رو کم میکنم تاتی کم میشه ولی بازم اونجوریه.
من الان باید چیمو ارتقا بدم تا درست بشه

محمدحسین پاسخ داده است:

شما رمت پایینه اما زیاد باعث نمیشه بازی لگ بزنه
اولین کاری که باید انجام بدی اینه که آپدیت 1.4 رو دانلود کنی
فایل های دانلود شده رو تو مسیر نصب بازی کپی کنی.
اگه درست نشد به فکر ارتقای سیستمت بیفتی...

رضا میگوید:

اپدیت1.4چیه
باید چیرو ارتقا بدم

محمدحسین پاسخ داده است:

آپدیت 1.4 آپدیتی هست که تمام مشکلات از جمله لگ و افت فریم و ... رو برطرف میکنه.

سیستمت هم سیستم ضعیفی نیست به احتمال زیاد همون آپدیت رو نصب کنی درست بشه ولی اگه نشد باید ککار دیگه ای بکنی...

رضا میگوید:

اگه منظورت همون Crack RELOADEDاونو تو دی وی دی خودش دارم و کپی میکنم ولی بازم با مکث میره.
اون وقت باید چیرو ارتقا بدم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

کرک ریلودد هم خودش ورژن داره.

باید ورژن 1.4 رو نصب کنی که حجمش حدود 5 گیگه..

رضا میگوید:

کاری که تو گفتی رو کردم ولی تغییری نکرد پس باید سیستممو ارتقا بدم.
وقتی بازی رو اجرا میکنم رمم تو فشار زیادی نیست ولی cpu تو درجه ی اخره پس باید cpu رو ارتقا بدم.
به نظر شما اگه cpuرو بهcori3ارتقا بدم درست میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

برای اینکه CPU رو ارتقا بدی نیاز به مادربرد قوی داری!

مادربردت خوبه یا ضعیفه؟؟

رضا میگوید:

1-کیسمو 6یا7 سال هست که خریدم به نظرت میتونم به cori3ارتقاش بدم؟
2-به نظرت اگه رم رو به 5GBارتقا بدم درست میشه؟
لطفا به هر دوتا سوالم جواب بده.

محمدحسین پاسخ داده است:

در مورد سوال اول بگم که ارتقا دادن CPU به مادربورد بستگی داره که میتونه پشتیبانیش کنه یا نه اونم اگه از 6 یا 7 سال پیش عوض نشده پس پشتیبانی نمیکنه اول باید یه مادربورد جدید بخری تا CPU رو پشتیبانی کنه.

درمورد سوال دوم بگم که رم 5 گیگ اصلا نداریم 2 و 4 و 6 و... هست و معمولا لگ هایی که بازی میزنه به دلیل رم نیست و خود یونیتی با رم 4 هم اجرا میشه.
حالا اگه فکر میکنی CPU ضعیفه ارتقاش بده...

رضا میگوید:

ممنون داداش اگه وقت داشتی یه سریم به بازیهbatman arkham knightبزن چون بر خلاف نسخه های قبلیش خیلی فوق العاده هست حتما برو تو اینترنت تصاویرشو ببین.
خدا حافظ.

محمدحسین پاسخ داده است:

چشم حتماً.

قربونت..

محمد میگوید:

سلام بی زحمت یه سایت معتبر بدین برا دانلودبازیunity

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

این سایت خوبه:
www.download.ir
اما این نکته رو هم متذکر بشم که یونیتی 40 گیگه اگه اینترنت خیلی پر سرعت با حجم زیاد نداری دانلودش مشکله به صرفه تره که از بیرون تهیه کنی.

حسین میگوید:

سلام خسته نباشین آیا خودتون رو رم چهار آزمایش کردین آخه تو بعضی سایت ها نوشته رم شیش در ضمن من دیوی دیش خریدم حالا از بد شانسیم پارت صدو سه خرابه لصفا خواهش میکنم پارت صدو سه رو تو سایت بزارین ولینکش رو هم بهم بدین ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

بله من خودم شخصاً رم 4 دارم و نصب کردم اجرا شد اما راجع به پارت 103 بگم که مال من نسخه ALI 213 هست و پارت 103 نداره و آخرین فایلی که هست setup-JOYSTICK-21 هستش.

شاهرخ میگوید:

سلام ببخشید ینی رو لب تاب من اجرا میشه مدلش لنوو وای پنجاه هفتاده

محمدحسین پاسخ داده است:

به پیشنهاد من این بازی رو اصن روی لپ تاپ بازی نکنید

روی PC پر از باگ و لگه چه برسه به لپ تاپ

Ramin میگوید:

یعنی دگ رو سیستم من میاد برم بخرمش دیگه ؟

cpu i7 4702MQ
GT 740M 2GB
ram 8GB

محمدحسین پاسخ داده است:

بله

Ramin میگوید:

داداش این عکسو از کجا گرفتی خیلی خوبه سری گرافیک منو کلا ساپورت میکنه GT700 series
:good:

Ramin میگوید:

لپ تاپ باید ساپورت کنه آخه من چند تا فیلم تو یوتیوب که با لپتاب بازی کردن مثلا اگه نخواد  رولپتابی مثل MSI APACHI نیاد خب مرض دارن لپتاب گیمینگ درست میکنن ولی من که مطمئانم رو لپ میاد.

محمدحسین پاسخ داده است:

من خودم لپ تاپ ندارم نمیدونم!

Ramin میگوید:

این فیلمو نگاه کنین میفهمین www.youtube.com/watch?v=sr-w0fpzAmo

شاهرخ میگوید:

سلام ینی نمیشه با ویندوز هشت شصتو چهار بیتی بازی کرد؟؟؟؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

چرا نمیشه؟

میشه

حسین میگوید:

سلام ممنون از سایت خوبتون میخاستم بدونم روی سیستم 32 بیتی نصب میشه یا فقط 64 بیتی باید باشه


محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

نظر لطفتونه.
فقط روی 64 بیتی نصب میشه..

علی میگوید:

سلام من رمم 4GBوگرافیکم 2GB ولی برام اجرا نمیشه چی کار کنم 

محمدحسین پاسخ داده است:

شاید مشکل از CPU و یا حتی از خود بازی باشه!

تو اینترنت سرچ کنید که چه جور اروری نمایش داده میشه قطعا حل میشه

ashkan میگوید:

سلام

بازی رویه سیستمه 32 بیت اجرا میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نه فقط 64 بیت

اشکان میگوید:

سلام

سیستم من 
ram2
 cpu2
gerafhic 1 
direct10
بازی اجرا میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستمت خیلی ضعیفه فکر نکنم!

sepehr میگوید:

اگر اپدیت شه مشکلی بوجود نمیاد

استاد بزرگ پاسخ داده است:

نه اتفاقا برعکس ابدیت کارت گرافیک و خود بازی خیلی تو اجرا مفید اند.

سپهر میگوید:

با انتی ویروس مشکلی نداره

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر 

مشکلی ایجاد نمیکنه. 
البته برا کرکش شاید

علی میگوید:

میگم رو گرافیک 2 یا همون 610    nvidia

استاد بزرگ پاسخ داده است:

باید روی حالت very low اجرا بشه

م ر میگوید:

سلام من هنوز بازی رو نخریدم .یه راز بهت بگم من تا نسخه بلک فلگ رو خریدم ولی انقدر با داستانش تا میکنم ینی با حوصله نه زود زود تا بهم بچسپه و روح بازی رو درک کنم تا باهاش خاطره داشته باشم الان تازه روی اساسین سه هستم هی آروم آروم بازیش میکنم تا کیفشو ببرم نظرت چیه

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خوب هر کس سبکی داره 

اخه اینطوری عقب میمونی
من اول بازی روداستانش تموم میکنم. بعدا میرم 
سراغ کیف بردن ازش :l

م ر میگوید:

یه چیز دیگه من رم 4 و گرافیک 2 دارم یونیتی روش اجرا میشه با تشکر سایت بسیا رجالب و خوبی دارین

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله اون مشخصات اولیه برای حالت های نرمال و ...

است. ولی روی گرافیک کم اجرا میشه.


فقط اساسین میگوید:

دمت گرم کاکو چه روش خوبی گفتی یه کم بیشتر توضیح نمیدی

استاد بزرگ پاسخ داده است:

در کنترل پنل کامپیوتر سرچ کن best performace و از منوی باز شده تیک همین گزینه را بزن. 

بازی هم رو حالت very low  قرار بده. 

فقط اساسین میگوید:

ببخشید سبک بازیتونو گفتم ولی چه خوب که زاهنمایی در مورد گرافیک کردی

سپهر میگوید:

رم من 8 گرافیکم 2 تازه گرافیکو عوض کردم بنظرت گرافیک تا نو هستش عوضش کنم جدید بخرم یا همین تامدتی کار میکنه برا بازی اساسین و بازی های جدید تر

یوسف میگوید:

میگم شاید سوالم مسخره باشه  تو یه مرحله با جنگ با دوستی که تو زندان اشنا شدیم وقتی یه خورده زخمیش میکنیم میگه  E رو بزن من اول میزن بعد دوباره میگه دوباره هی بزن اول میگیره ودرست میشه و دستشو میزنه بالا بعد دوباره میگه  E  رو هی بزن من چند روزه گیرم چه اروم چه تند میزنم جواب نمیده و من میبازم میگم این مشکل بازی یا چیز دیگه اگه شما کاربران هم بلد هستید  لطفا با یه پست جوابمو بدید من این بازی رو دوست دارم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

به سوال شما پاسخ داده شده در:
بخش پرسش و پاسخ سایت 
قسمت بالای سایت 
بخش منوع ها

maloo میگوید:

سلام رو این سیستم چطوری میگیره؟

cpu:intel core2dou 37400 or e8600

ram:4gb

gpu:nvidia geforce gt610 update 352.86

امیدوارم اجرا بشه یه بار ریختم سی دی هاش خراب بود دیتاش کامل ریخته نشده بود اول سریع بود ولی بعد پرلگ و باگ شد راستی با این سیستم میتونم v syinc رو فعال کنم؟ ممنون ساییتوت امیدوارم کرد

استاد بزرگ پاسخ داده است:

نیاز به ارتقا cpu دارید. 

کارت گرافیک را ابدیت کنید. 

Maloo میگوید:

سی پی یو رو ارتقا دادم کردمش e8600 3.3ghz
گرافیکم آپدیت جدید کردم حله؟ حداقل بتونم v -syncرو فعال کنم

Maloo میگوید:

همین الا بازی داره نصب میشه آپدیت ۱.۴رو هم گرفتم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

حالت کامپیوترت را نیز روی best performance

قرار بدید. 

Maloo میگوید:

چطوری داداش این کارو بکنم توضیح بده؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

در کنترل پنل سرچ ک کنید best performance 

سپس گزینه ی اول را انتخاب و
 در صفحه باز شده تیک موس را روی best performance قرار دهید. 

رضا میگوید:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام با این سیستم دارم روتنظیمات مدیوم بتزی میکنم با رزلیشن ۱۲۸۰*۷۲۰
Xpu:intel core 2quad q9300
Ram4gb
Gpu:nvidia gt630 update
یوبیسافت ** **** ***** بااین سیتمش روتنظیمات مدیوم با سی فریم درثانیه روhighدهفریم رو low چهل فریم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

نرخ فریم الان بحث مهمی است. 

نرخ فریم بازی اصلش ۶٠ میباشد. 
در ضمن سیستمی که یوبیسافت منتشر میکنه 
سیستم مینیموم نرمال است. 
یعنی حداقلی که بازی با قدرت اصلی اجرا شود. 

Dark میگوید:

سلام رواین سیستم چطوری میگیره؟
Cpu:intel corr2dou e8300
Ram:4gb
Graphic:nvidia gt630 2gb windows:ms 7 64bit

استاد بزرگ پاسخ داده است:

امکان دارد که اجرا نشود. 

توصیه میشود cpu خود را اپگرید کنید. 

Arno میگوید:

Salam ro in asystem chetori migire
Ram:6gb
Gpu:nvidia gtx560 2gb gddr5
Cpu:intel i5 sandybridge2.7 ghz
Khoda kone begire

استاد بزرگ پاسخ داده است:

 رو حالت نرمال اجرا بشود. 

فقط قبلش جدید ترین ابدیت کارت گرافیکت را دانلود کن. 

حسین میگوید:

به کامپیوتر من حداقل میخوره آیا اجرا می شه

استاد بزرگ پاسخ داده است:

مشخصات کامپیوترتون را ذکر کنید. 

zed bazi میگوید:

salam update bazi che tasiri rosh mizare saritar mishe?

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بخشی از باگ هارو حذف میکند. 

مشکل افت فریم را رفع میکند. 
و برخی مراحل جدید. 

Maloo میگوید:

سلام سیستمم رو آپگرید کردم رواین سیستم چطور‌میگیره
Cpu:i5 750
Ram:6gb
Gpu:/nvidia gt610
لگه میگین مشکلیدهست تا گرافیک و سی‌پی یو رو اورکلاک کنم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر 

میتونید اجرا کنید

maloo میگوید:

salam vaghan merc y ravesh daram ke ro cpu dual core ham ejra beshe

faghat baraye gpu haye nvidia aval mirim too control panel nvidia baad ro manage3d setting baad roye program setting2 gozine akhar yaani vertical sync va akharish ro roye akharin modelesh entekhab konid man hanooz emtehan nakardam 

امیر میگوید:

سلام ببخشید ها. کامپیوتر من خیلی ضعیفه و میخوام ارتقا بدم میخاستم بدونم تو کدوم یک از سیستم های بالا خوب باز میشه و مادر برد دی دی ار چی انتخاب کنم خوبه؟؟ درضمن تو سیستم پیشنهادی واقعا اجرا میشه ؟؟لطفا زود پاسخ بدین!!

استاد بزرگ پاسخ داده است:

سیستم ایده آل :

بنده یونیتی را روی حالت نرمال با کیفیت full hd بازی کردم... (قصد ارتقا دارید سیستم باید در این سطح یا بالاتر باشد )
پردازنده مرکزی:Intel Core i7 4700HQ 2.40GHz up to 3.40 GHz
حافظه RAM:ظرفیت: 8 گیگابایت - نوع: DDR3
پردازنده گرافیکی:NVIDIA GeForce GTX 760M 2GB


سیاوش میگوید:

سلام با رم ۴ میشه unity رو بازی کرد و گرافیک ۱

استاد بزرگ پاسخ داده است:

فکر نمیکنم 

گرافیکت خیلی پایین است. 

محب میگوید:

اقا ما واسه این گیم لعنتی سه باره کارت گرافیکم رو ارتقا میی دم  رم رو ارتقا دادم سی پس یو جدید خریدم بازم این گیم لعنتی تیک می زنه رو حالت نورمال با ریزولشن اخری سیستم من ADM ll X6 1055T استش و رم 8 GB DDR3استش و گرافیک GTS ZOTAC 450 GDDR5 128BIT بازم تیک می زنه از بازی لذت نمی برم اگه میشه جواب من رو بدین؟؟؟؟؟؟؟


استاد بزرگ پاسخ داده است:

بخشی از تیک ها مربوط به خود بازی است

و برای برطرف کردن ان یوبیسافت تاکنون پنج اپدیت منتشر کرده. 
انها را به ترتیب دانلود و نصب کنید. 

عشق اسسینز میگوید:

سلام عزیز من رمم 8 گرافیکم nvidia gefors gt 430 /2 داداش من سیستمم را ویندوزش را عوض کردم که شاید بازی دیگه لک نزنه اما هیچ فایده ای نداشت تازه سیستمم 2گیگ هم از رم میگیره یعنی من کلا 4 گیگ رم دارم اما نمیدونم چرا بازی افتضاح اجرا میشه بعد از چند تا مرحله هم که کلا میاد بیرون از بازی موهاشون این ور و اون ور میپره اصلا داغونه بازی . مهندس کامپیوتر گفت به این خاطره که GTX560 می خواد اما از من GT430 داداش فرق GTX  با GT چیه ؟ داداش لطفا زود جواب بدید .... کلا داداش فرق  GTX با GT یا GTS چیه  لطفا راهنمایی کن منا حالم بدجور گرفته  شده.ممنون

استاد بزرگ پاسخ داده است:

کلا GTX ها قوی تر GT ها هستند. 

لینک زیر را مطالعه کنید. 
لینک

عشق اسسینز میگوید:

راستی CPU هم کرای 5

استاد بزرگ پاسخ داده است:

لینک

عشق اسسینز میگوید:

تشکر از پاسخگویتون . من همه ی حالت ها را پایین ترین حالت رساندم اما گویا فایده نداره فکر میکنم  دیگه باید از نرم افزارهای کمکی که خودتون گفتید برای اجراش کمک بگیرم . بازم ممنون .

sajad میگوید:

با عرض پوزش ببخشید می خواستم بدونم تو این سیستم عامل به اجرا می کنه

cpu:core i5
ram:4 gig
hdd:750 GB
گرافیکمم:nvidia geforce 720 m

محمدحسین پاسخ داده است:

بله اجرا میشه

محمد میگوید:

سلام اقا رم من 4 هست و گرافیکم 2 بعد  سی پی یو من جی 2020 هستش با 2/90ghz اما وقتی بازی اساسینز بلگ فلگ یا یونیتی رو نصب میکنم خیلی کند اجرا میشه اما یونیتی واقعا افتضاحه ب نظرتون مشکل از چی هستش اگه میشه کمک کنید مرسی

محمدحسین پاسخ داده است:

برای black flag از cpu هستش اما برای یونیتی کلاً سیستمتون ضعیفه!

arash میگوید:


Problem Event Name:APPCRASH
Application Name:ACU.exe
Application Version:0.0.0.0
Application Timestamp:548efba5
Fault Module Name:ACU.exe
Fault Module Version:0.0.0.0
Fault Module Timestamp:548efba5
Exception Code:c0000005
Exception Offset:000000000272c61a
OS Version:6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID:1033
Additional Information 1:a428
Additional Information 2:a42858191d323652b685cd6d752cd553
Additional Information 3:d7df
Additional Information 4:d7df86e78aa64188f443b8242eb4dedf

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0×0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\\Windows\\system32\\en-US\\erofflps.txt

سلام خسته نباشید.من تو مرحله ۳ استپ ورکینگ میده .نسخه بازی گلد ادیشن.تمامی اپدیت ها و نرم افزارو ریختم .سیو مرحله ها بعدی هم ریختم ولی هیچ فایده ی نکرد.خواهشا ی راهنمایی کنید. خطای استپ ورکینگ من تو خط چهارمی timestamp فرق میکنه عدد ۵۴۸ . خواهشا جواب بدین .

استاد بزرگ پاسخ داده است:

سیستم شما ٣٢ بیتی است!!!
C:\\Windows\\system32\\en-US\\erofflps.
طبیعتا نباید اجرا بشود!!! 
................................................................................. 
البته احتمال هنگ کردن دستگاه هم وجود دارد. 
پیشنهاد میکنم ویندوز خود را عوض کنید. 

amir میگوید:

ببینم روی پردازنده ی :NVIDIA GeForce GT 820M 2GB
اجرا میشه زودتر کمک کنید اخه میخوام فردا بخرم بازی رو
با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

ممکنه اجرا بشه ولی اگه نخری هم چیزی از دست ندادی!

به جاش Syndicate رو بخر!

parsa میگوید:

اقا من رمم 2بازی اجرا میشه بعد بگید چه جوری دانلودش کنم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

نه نمیشه متاسفانه

با رم 4 لگ داره!!

فلانی میگوید:

سلام ببخشید من میتونم بازی اساسین unity رو با این سیستم روی low به راحتی اجرا کنم اینم سیستم:
graphic:2 gig 630 gt
ram:4 gig
cpu:intel i3 3.00gh

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اگه آپدیت های بازی رو هم همراهش نصب کنید میتونید بازی کنید..

علی میگوید:

Ram:2

Cpu:2.8
Gerafic:2
نصب میشه?

AMIRMOHAMMAD_PCGAMER میگوید:

سلام  خیلی ممنون از مطالبتون.
می خواستم بپرسم بازی رو این سیست اجرا میشه یا نه؟
ram:8gig
graphic:1/3gig 440gt full HD
cpu:intel core i5 3.3/3.6ghz

محمد میگوید:

سلام

من این بازی رو نسخه ریلود رو دانلود کردم. (14 گیگ بود)
رم2 و گرافیک انویدیا 9500 دارم
دایرکس 11 نمیخوره به گرافیکم به خواط همین با داریکس 10 نصب کردم و بازی بالا اومد
ولی سرعت خیلی پایینه، میخوام برم تو تنظیمات و گرافیک رو حداقل بزارم ولی سخته!!!
شما راه حلی دارید؟؟؟؟؟
خواهش میکنم جواب بدید!!!!!!!!!

Ali میگوید:

ببخشید میخواستم بدونم که ac unity رو این سیسیتم اجرا میشه ؟

Cpu i2 2.60 ghz
Ram 4 gb
گرافیک هم بد نیس 

محمدحسین پاسخ داده است:

فکر نمی کنم قابل قبول اجرا بشه..اگر اجرا بشه خیلی لگ داره..

erfan ghanbari میگوید:

سلام دوستان 

من ب سختی دونستم که این مطلب رو بفرستم اخه  اولین بارم که تین کارو میکنم 
من میخاستم بدونم که سیستم من میتونه که اساسینس کرید یونیتی رو بالا بیاره؟
سیسنم من رم 4 وگرافیک 2 اگه بقییه ی چیزاشم میخاد بدونید بگید تا بگم 
لطفا راهنمایم کنید

با تشکر

آرمین سراوانی میگوید:

با عرض سلام خدمت شما و تشکر از وبلاگ خوبتون. میخواستم بدونم AC:U بر روی سیستم با مشخصات زیر اجرا میشه یا نه:

هرتز CPU: core i3 3300
Graphics: NVIDIA GFORCE 610 گرافیک ۲ که تا ۴ ساپورت میکنه
Ram: 4

Amir میگوید:

من می خوام ۱۶۰۰×۹۰۰ بازی کنم آیا می توانم با سیستم کارت گرافیک۹۵۰gtx 2gb کور آی ۳ با فرکانس ۶۰۰۰  و هشت گیگ رم و دایرکس ۱۲  آیا می شه لطفا جواب دهید

امیررضا میگوید:

سلام با رم 4 و گرافیک 2د میشه راستشو بگید تورو خدا

 

 

Mohammad میگوید:

سلام من اساسین یونیتی نشب کردم 

ولی هربار بازی میکنم دیگه میم بیرون از اول میاد چرا 

ابلفضل میگوید:

سلام می خواستم بپرسم ببینم به سیستم من می خوره ویندوز 7 رم 4 توی یه سایتی نوشته بود رم 8 می خواد راسته یا دروغ ممنون

کاوه دهقان میگوید:

سلام geforce 360 gt واسه بازی خوبه

 

شایان میگوید:

اقا خواهش میکنم لطفا شمارتو میزاری کارت دارم تورو خدا اینم شماره خودمه اگه خواستی تو واتساپ به من پیام بده 09109039544

محمد شهیدی میگوید:

روی این سیستم جواب میده رم8سی پی یوi5 نسل4 کارت گرافیکgt610

ساسان میگوید:

سلام ببخشید روی این سیستم بازی اجرا میشود؟

رم4.......گرافیکintel r hd 4600.......سی پی یو core i5 4200

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی