هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

رازهای سری Assassin's Creed | بخش دوم

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

در این قسمت از راز های سری اساسینز کرید قصد داریم اسرار بازی های AC Brotherhood ، AC Revelation ، AC3 ، َAC Liberation و AC IV را برای شما شرح دهیم.

راز های بازی AC Brotherhood :

1- Castle Crashers :

عنوان مرحله Castello Crasher گرفته شده از بازی قابل دانلود Castle Crasher است.

2- راز جی تی ای :

اچیومنت Grand theft Dressage که به معنی سواری دزدی بزرگ است به طور کامل به مجموعه جی تی ای برمیگردد. 

3- کتاب ماکیاولی :

در پایان سکوانس یا سکانس 7 بازی وقتی با نیکولو ماکیاولی قصد یک پرش عقابی را دارید ماکیاولی به اتزیو بخاطر کارهایش میگوید :  « یادم باش روزی درموردت کتابی بنویسم» و اتزیو نیز در ادامه اینچنین به او پاسخ میدهد :  «اگر روزی قصد چنین کاری را داشتی کوتاهش کن.» این قضیه به طور کامل به کتاب مشهور و تاریخی نیکولو ماکیاولی یعنی،«شاهزاده» برمیگردد. در ادامه نیز اگر شما تمام مموری ها یا خاطرات بازی را به طور 100 درصد کامل کنید در انتها اچیومنتی با نام Principe که به انگلیسی معنای Prince یا همان شاهزاده را میدهد برای شما نمایش داده میشود. 

4-بازگشت سوپر ماریو به سری : 

پس از آزاد کردن کاترینا اسفورزا و زندانی کردن خواهر و معشوقه چزاره بورجیا، لوکرزیا بورجیا به او این جمله را میگوید :  «حالا نجات دادن پرنسس از قلعه؟» که به مجموعه بازی های سوپر ماریو اشاره دارد وقتی که ماریو پرنسس Peach را از قلعه Bowsers نجات میدهد. 

همچنین یکی از اچیومنت ها که Principessa in another castelo نام  دارد که به انگلیسی معنا پرنسس در قلعه ای دیگر را میدهد مربوط به سری بازی های اورجینال سوپرماریو است،وقتی به او گفته میشود که ماریو با افراد Bowers در حال نبرد است.

تجربه دیگر سوپر ماریو مربوط یه اچیومنت Plumber است که در آن عکس پیپ ماریو قرار دارد. 

از آخرین اثر او در این نسخه میتوان به اچیومنت دیگری تحت نام One man Wrecking crew اشاره کرد که مربوط به بازی Wrecking crew است، جایی که سوپر ماریو به عنوان شخصیت اصلی بازی در آن ایفای نقش کرده است که عکسی را نیز از چکش ماریو به نمایش میگذارد. 

5-سلامی به متال گیر ‌:

قبل از پیوستن به لئوناردو داوینچی، اتزیو به یک کارخانه فرسوده میرود جایی که در آنجا جعبه های مقوایی میسازند. بدون توجه به برگشتنش هنگام بازگشتن داوینچی این اشاره ممکن است به بازی های Metal Gear برگردد که یکی از مهارت های اصلی  شخصیت های بازی مخفی شدن در کارخانه مقوا سازی بود. 

نشانه دیگر لباس یکی از شخصیت های Metal gear یعنی Raiden است که وقتی شما تمام چالش ها و تمرین های آنیموس را حداقل با مدال برنز تمام کنید به شما داده میشود. این عمل به تمرین های مجازی Raiden در Metal Gear اشاره دارد.

6-اشاره به شرکت یوبیسافت :

در خاطره Trogan Horse هنگام کمک؛ در مخفی کاری  بارتلومئو و سربازانش برای ورود به قلعه فرانسوی ها سربازی فرانسوی از اتزیو میپرسد که اهل کدام سرزمین فرانسه است و اتزیو کلمه Montreal را به سرباز میگوید. این حرف مستقیما مربوط به شرکت Ubisoft Montreal در شهر Montreal فرانسه است که سری اساسینز کرید را ساخته است. همچنین این حرف میتواند به محل تولد فرانسیسکو رندز چهره مبدا شخصیت های الطایر، اتزیو، دزموند در سری اساسینز کرید است، اشاره کرده باشد.

7-پروژه میراث :

پروژه میراث یکی بازی در سری اساسینز کرید است که تقریبا شخصی را به اخرین اسم مشخص شده از اجداد یک فرد میبرد. در مونتریجیونی و در مانیتور کامپیوتر لوسی استیلمن، شما میتوانید پنجره باز شده این بازی را ببینید که  خاطرات ماریو آئودیتوره انتخاب شده است. 

8- رد پاهای سرخ :

اگر شما در نقش دزموند از درون ویلا آئودیتوره خارج شده و در بیرون ویلا حس عقابی خود را فعال کنید رد پاهای قرمزی خواهید یافت که در ابتدا برای شما سوال عجیبی را به وجود میاورد که آنها چیستند

بازی سازان و توسعه دهندگان دیگر فکر میکنند این ردپاها موجب هدایت گیمر به جایی بود که آنا نیاز به رفتن داشتند چرا که برخی  گیمر ها مطمئن نبودند که برای شروع بازی باید چه کاری انجام دهند. 

گیمر ها هنوز معتقدند که چیزی نامطلوب در حس عقابی باعث نشان داده شدن این رد پاها شده است برخلاف اینکه که سازندگان نیز اعتقاد دیگری دارند. 

راز های AC Revelation :

1- سلام دنیا! :

قبل از سکوانس یا سکانس 1، Subject 16 به دزموند درباره مکانی که در آن قراردارند میگوید، جزیره آنیموس! جهانی محدود که ربکا کرین ابتدا آن را ساخت تا احساساتی محدود در دستگاه آنیموسش ایجاد کند. 

سپس هنگام رفتن دزموند به خاطرات اتزیو، سابجکت 16 فریاد میزند : «سلام دنیا» که در نوع خود عجیب است

2- جیمز باند :

نام یکی از مموری ها که The spy who shunned me نام دارد برگرفته از فیلم جیمز باند است که 

The spy who loved me 

نام دارد! 

3- دشمن در نزدیک ما :

پس از اولین مموری الطایر وقتی در کنار جمال هستید با فعال کردن حس عقابی اتان وی را در نقش انسانی قرمز میبینید که علامت دشمن است! شما بیش از این در اولین نسخه اساسینز کرید نیز یک بار جمال را در نقش جسمی قرمز با حس عقابی دیده بودید. 

4- Monty Python :

در مموری The Brawler بعد از 3 بار شکست خوردن صدای یکی از شهروندان را میشنوید که میگوید : اه.... ما به بقیه میگیم که مساوی شد نه؟ 

که به فیلم Monty python and the holy grail بر میگردد وقتی که شوالیه سیاه، پادشاه آرتور را به مبارزه با شمشیر میطلبد و وقتی که هردو دست و پایش قطع میشود و دیگر توانی برای مبارزه ندارد به آرتور میگوید :

خیله خوب... ما به بقیه میگیم که مساوی شد!

5- خاطره بازی با بوکسور مسلمان :

گاهی اوقات پس از کشتن محافظان و شکست دادن سربازان برخی شهروندان میگویند : شناور ماندنش پروانه و گزیدنش مانند عقرب است. این حرف ها وقتی زده میشد که مردم میخواستند به اتزیو برای مبارزه روحیه بدهند.این دیالوگ مربوط به محمد علی اسطوره مسلمان بوکس جهان بوده که مبارزه خود را به  «شناور بودن مانند پروانه و گزیدن مانند زنبور» تشبیه میکرده است. 

6-مرد عنکبوتی :

در بازی اچیومنتی موجود است بنام Spider Assassin که شما میتوانید آنرا هنگامی که مجبورید از کاخ Hagia sophia در کمتر از 25 ثانیه بالا بروید، بدست اورید. این اچیومنت به طور مستقیم به مرد عنکبوتی ابر قهرمان محبوب مارول اشاره دارد که او میتوانست از ساختمان ها با سرعت باور نکردنی بالا برود. 

7- سوپرمن :

یکی از عناوین میدان دوم در تمرینات آنیموس  «مرد پولادین» نام دارد که لقب اصلی سوپرمن ابر قهرمان محبوب دنیای دی سی کمیک است.

راز های Assassin's Creed 3 :

1- آلیس و سرزمین عجایب :

وقتی در گرند تمپل باز میشود Shaun Hastings میگوید : «بعد از اینکه آلیس رفت دیگر به این فکر نکرد که چگونه به اینجا برگردد!» که به یکی از نسخه های کتاب آلیس و سرزمین عجایب اشاره دارد. 

2 - Animi Avatars :

در مپ ‌Northwest Passage در مولتی پلیر بازی و در مکانی دو نقاشی از Animi Avatars دیده میشود که یکی روی دیوار و دیگری روی زمین است. 

3 - بوقلمون اساسین :

این یکی از بامزه ترین ایستر اگ های بازی است. در محوطه خانه داون پورت بوقلمونی وجود دارد که بعد از دیدن شما تا هرجا که برید تعقیبتان میکند. وقتی بوقلمون دیده شد اگر کلید های زیر را بزنید... 

Xbox 360: Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A.

PS3: Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, O, X.

PC: 2, 2, 4, 4, 1, 3, 1, 3, E, Space.

کانر شروع به غذا دادن به بوقلمون میکند و وقتی بوقلمون سیر شد یک کلاه اساسین روی سرش پدید می آید که دقیقا همان کلاه کانر و اساسین ها است! 

4 - ‌Broken Sword :

یکی از چاقوهای کانر که اسمش Broken Sword هست برگرفته از سری بازی معمایی Broken Swaord هست.

5 - ماشین پرنده داوینچی :

بعد از تموم کردن سری مراحل Homestead و برگرداندن دست نوشته هی ربوده شده ا برای چوب ساز معروف یعنی Lance O'Donnell، او مکالمه ای با ما انجام میدهد و به کانر میگوید که این دست نوشته ها درواقع فرمول ساخت اولین ماشین پرنده است که سالها پیش لئوناردو داوینچی انرا ساخت. کامر نیز همانند اتزیو تصمیم میگیرد که با آن وسیله پرنده پرواز کند اما وسط پرواز به آب سقوط میکند. این بخاطر این است که کانر و Lance نمیدانستند که داوینچی و اتزیو چگونه با کمک آتش با آن وسیله پرواز کردند. 

6 - پرچم فرانسه :

در بازی یک رخت یا لباس آویزان شده وجود دارد که بسیار شبیه پرچم فرانسه است. 

7 - Sypro The Dragon :

در مرحله اولی که کنترل دزموند را بدست میگیرید و بعد از فعال کردن دوربین کوچک، صدایی مشابه صدای سنجاقک پخش میشود که دقیقا شبیه صدای شخصیت اصلی سری بازی Sypro The Dragon، یعنی سیپرو اژدها است. 

8 - بارکد مخفی :

وقتی در برزیل و با دزموند در حال چرخ زدن در یک سالن بسر میبرید که اگر به بالای زمین ورزشی بقل سالن نگاه کنید متوجه یک بارکد مخفی و عجیب میشوید. 

9 ‌- سوار بی سر :

اولین حضور سوار بی سر (که فیلمی نیز درباره اش موجود است.) در سری اساسینز کرید وقتی است که کانر به اصرار فردی دست به چک کردن یک سری جنازه مرده از ارتش پادشاهی را میکند. در بین جنازه ها، مرده ی اسب سواری وجود دارد که با پارچه ای روی سرش مرده است! 

راز های Assassin's Creed Liberation :

1 - Predator :

در بازی تروفی وجود دارد که بعد از کشتن دشمن روی درخت بعد از فعال کردن حس عقابی با کمک سلاح بی هوش کننده بامبوئی؛ به شما داده میشود که Predator نام دارد. این تروفی درواقع مربوط به سری فیلم های Predator است وقتی که این قاتل روی درخت بعد از فعال کردن حس ششمش دشمنش را با کمک سلاح سمی‌اش میکشد. 

2 - نهنگ شناور :

در هر دو نسخه اصلی PlayStation Vita و HD از نسخه Assassin's Creed: Liberation، اگر با Aveline de Grandpré در نزدیکی قلعه اسپانیا در لوئیزیانا Bayou از دیوار چراغ خانه بالا بروید، و سپس بر روی پرتو که در طرف مقابل نقطه صعود قرار دارد ،بایستید، صدای نهنگی شنیده شود. اگر با Aveline همچنان به آب اطراف چراغ خانه نگاه کنید، می توانید یک نهنگ شناور در اطراف آب را مشاهده کنید که گاهی اوقات برای نفس کشیدن به سطح آب می آید. در نسخه پلی استیشن ویتا، هنگامی که Aveline ، در حال بالا رفتن از چراغ خانه است، نهنگ دیده میشود اما در نسخه HD باید خود را بر روی پرتو چوبی پیشانی قرار دهید تا نهنگ مشاهده شود.

راز های Assassins Creed IV :

1 - مرگ مرد فروشنده :

اچیومنتی در بازی هست بنام Death Of Slaesman که مربوط به تئاتر مشهور مرگ مرد فروشنده در امریکاست. 

2 - Full Metal Jacket :

در مرحله Trust is Earned شخصی بنام جان کاکرم در حال گفتن چنین جمله ای به سربازان است : «جوراب هاتون رو بردارید، کلاه هاتون رو بگیرید» که مربوط به فیلم قدیمی Full Metal Jacket هست. 

3 - هشت پا بزرگ در برابر وال سفید :

در لاشه کشتی انتوچا اگر با ادوارد به پنجره یکی از خرابه ها نگاه کنید متوجه نبرد یک هشت پا غول پیکر با یک وال سفید خواهید شد.. 

4 - لافزن های عوضی :

مموری Vainglorious Bastards در بازی دقیقا به فیلم Inglourious Basterds در هالیوود اشاره دارد. 

5 - کاغذها لطفا :

یکی از قرارداد های کشتی رانی که در بازی میتونید با ادوارد امضا و قبول کنید عهد نامه ای با نام  «Papers Please» هست که به بازی پازل Paper Please اشاره دارد. 

6 - دزدان دریایی در روایت های مختلف :

در لیست مهاجمان دریایی بازی اسم کشتی به چشم میخوره به اسم Thriller Bark که ممکنه به انیمیشن One Pieceکه کشتی به همین نام هست هم بربخوره. بعلاوه کشتی دیگری به اسم Hornblower وجود داره که بسیار شبیه مجموعه رمان های Hornblower هست. 

7 - سلامی به Red Steel

 در داخل محوطه شرکت آبسترگو چیزهای زیادی است که میتوانید پیدا کنید و نگاه یا گوش کنید اما جالبترین آنها در اتاق کار اولیویر هست که در آن اتاق یک شمشیر سوری، هیدن بلید ساخته اتزیو آئودیتوره مشهور به ماریا و دو تپانچه از بازی Red Steel 2، ساخه دیگر یوبیسافت وجود دارد. 

8 - سوزن سرخ :

در بخش چند نفره بازی فردی بنام The Duellist که سلاحی بنام سوزن سرخ با توضیح  «سرنوشتت را انتخاب کن، دستگیر شو یا بمیر.» دارد. این سلاح و این توضیح هردو مربوط به سری کمیک بوک های ژاپنی Saint Seiya هستند. 

9 - دومین حضور وال سفید :

در لاشه کشتی Devil's Eye Caverns اگه تمامی صندوق های داخل و خارج الوار ها رو جمع کنید و وارد زنگوله مخصوص دریا که ادوارد سوارش میشود بشید وقتی این زنگوله در حال بالا رفتن است والی نمایش داده میشود که دور لاشه میچرخد و ناگهان هم با فاصله گرفتن از شما محو میشود. 

10 - راز جزیره میمون :

در مموری The Pirate Captain، ادوارد دزد دریایی بنام Mancomb Seepgood را میکشد که برداشته شده از بازی ویدئویی راز جزیره میمون است که داستان این دو شخصیت هم نام هم در اینده بازی تقریبا یکیست. همچنین در بین سکانس 10 بارتلومئو روبرتز این دیالوگ رو میگوید :  «هیچ چیز مثل باد های جهنمی و گرمی نیست که به صورتتان می وزد» که دقیقا شبیه ویالوگ بازی راز جزیره میمون هست.

11 - نگاهی به Tomb Raider :

در بازی یک پیمانی اساسینی وجود دارد که ادوارد میتواند انرا قبول کند. اسم این عهدنامه Tomb Raider هست که با بازی های این فرانچایز ارتباطی مستقیم دارد. 

12 - سلامی به واچ داگز :

در شهر شیکاگو در بازی Watch Dogs ساخته یوبیسافت، کارخانه ای بنام Blum ‌Corporation وجود دارد، کمپانی که در شرکت آبسترگو مور بحث توسط کارمندانش قرار گرفت تا قرادادی با شرکتی در شیکاگو بسته شود.

تعداد ۵ نظر برای این مطلب درج شده

Erfan Ansari میگوید:

مثل همیشه عالی بود ممنون ازسایتتون
فقط توی بخش AC3 ماشین لئوناردوداوینچی کانر رو نوشتید کامر

ALIREZA میگوید:

سلام دوست عزیز من یه راز دیگه از داستان اساسین کرید 3 میدونم    اگه خواستی بگو بگم

ALIREZA میگوید:

سلام دوست عزیز  مثل همیشه اطلاتی کامل و خوب و عالی در اختیار ما قرار دادی     من یک راز عجیب دیگه از سری بازی اساسین کرید میدونم که توی اساسین کرید 3 هستش اگه خواستی بگو تا بهت بگم

اروین میگوید:

عالی ولی توی راز سوار بی سر من خود سوار بی سر هم دیدم

روی سرش کدو هست

امیرحسین میگوید:

سلام عزیز خسته نباشی یه سوال داشتم میتونی جواب منو بدی ممنون میشم 

یه سوال توی بازی یه چشم عقاب داره بعد هم من توی قصر چزاره و فرماده فرانسوی که توی پایگاه بود و توی کلیسا و پیش خواهر اتسیو یه راه مخفی بود اون رو می تونی بگی چی هستند

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی