هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

رازهای سری Assassin's Creed | بخش سوم

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۵۱ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

در قسمت سوم از سری مطالب راز های سری اساسینز کرید اسرار باقی مانده که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد را برای شما فاش خواهیم کرد...

راز های Assassin's Creed Rogue:

1 - بازی Child of Light :

در یکی از راهرو های شرکت Abstergo اگر به مکالمه دو دانشمند شرکت گوش کنید متوجه میشوید که این دو درمورد بازی کردن بازی Child of Light و ‌Oculi Crafting باهم صحبت میکنند! 

2 - فضای مجازی واقعی :

در بازی و در شرکت آبسترگو وقتی در زمان حال بسر میبرید میتونید در سرتاسر میزها و... اسم بازی‌هایی مثل Far Cry, Ghost Recon و Splinter Cell را مشاهده کنید که همه‌ آن‌ها توسط شرکت یوبی‌سافت ساخته شده‌اند... 

3 - خیزش ققنوس :

اثری دیگر از بازی خیزش ققنوس که منتشر نشد! در شرکت آبسترگو میتونید پوستر هایی از بازی Assassin's Creed Rising Phoenix رو مشاهده کنید که در زیر همه انها کلمه "بزودی" نوشته شده است.

4 - اهنگ های Rush :

در مراحل یا مموری های متفاوتی از جمله Freewill موسیقی از گروه موسیقی Rush وجود دارد. همچنین عنوان مرحله Caress of Steel، عنوان یکی از آلبوم های این گروه موسیقی است. 

5 - میتونی این باند رو اداره کنی؟ :

در بازی میتونید صدای نگهبانان رو بشنوید که بهم میگویند :

«تو میتونی این باند رو اداره کنی؟» 

- «اره،خب... تو نمیتونی...»

که دقیقا شبیه دیالوگ های فیلم Serenity هست. 

6 - سوار بی سر :

این یکی از عجیب ترین و به نوعی باحالترین رازهای سری است. در منطقه Rivar Valey در شبانگاه 3 کدو در آن منطقه قرار دارد. شما باید به سمت هر 3 کدو با تپانچتون نشونه بگیرید. یکی در کنار آب، یکی روبروی یک مغازه و یکی روی یک مترسک روبروی کلیسا. بعد از انجام همه این کارها یک علامت زرد که معمولا نشونه مشکوک شدن سربازان است روی صفحه نمایش داده میشود اگر به سمت آن بروید از پشت یک سرباز بدون سر به شما حمله میکند که به هیچ وجه نمیمیرد! با شلیک به چهارمین کدو که روی یک سنگ که تقریبا پایین کلیسا قرار دارد سوار بی سر کشته میشود!

رازهای Assassin's Creed Unity:

1 - 23 گربه :

در شرق La Bievre در یک دریاچه، قایقی وجود دارد که یک مرد به علاوه یک جسد خونی باندپیچی شده و 23 گربه در آن وجود دارد!

2 - مرد آدم خوار :

در یک جای نقشه که در ادامه مکانش را در انتهای مقاله مشاهده میکنید اگر به آن نقطه بروید متوجه چندین جنازه در کنار ساحل میشوید و اگر به راحتان درون یک مکان غار مانند در کنار آن ساحل ادامه دهید مردی را میبینید که در حال قاچ قاچ کردن یک پا با چاقو است و اگر دوباره به بیرون برگردید متوجه میشوید که یکی از جنازه ها پا ندارد. همچنین در جایی که آن مرد قرار دارد چند جنازه دیگر هم دیده میشود. همچنین درون آن مکان قفسی وجود دارد که زنی در آن قرار گرفته و احتمالا قربانی بعدی است!

3 - سلامی به اتزیو :

در ابتدای بازی وقتی میخواهید وارد مموری اصلی بشوید آبسترگو شما را به یک منو میبرد که در آن مموری های غیر قابل مشاهده وجود دارد که یکی از آنها اسمش ترس و نفرت در فلورانس (Fear and Loathing In Florence) که علاوه بر اشاره کردن به بازی AC2، به رمان ترس و نفرت در لاس وگاس هم اشاره میکند. 

4 - باد معده! 

در مرکز فرماندهی اساسین ها و در زیر Sainte - Chapelle شخصی بنام Herve در حال مطالعه کتاب است. اگر برای چند دقیقه به او زل بزنید صدایی از خود در میاورد که بنظر میرسد باد معده او باشد! 

5 - کیک غول پیکر :

در بازی 5 کیک وجود دارد که با سرچ کردن در یوتیوب میتوانید مکان های آنها را پیدا کنید. کیک اول در منطقه Les Invalides در یک کاخ، کیک دوم در منطقه سنت ژرمن در یک کاخ، سومین کیک در منطقه luxembourg در یک قلعه و چهارمین کیک در منطقه Pantheon در یک غذاخوری و کیک آخر در منطقه La Bievre در یک پارک وجود دارد. بعد از پیدا کردن 5 کیک و خوردن آنها در کاخ Luxembourg کیک بزرگی قرار میگیرد که اگر به آن نزدیک شوید با مارکوس دی بولیون روبرو میشوید، کسی که در تریلر گیم‌پلی E3 این بازی وجود داشت. بعد از یک نبرد طولانی و سخت بعد از اینکه این شخص میمیرد یک آتش بازی حسابی در شهر به وجود می آید.

6 - فیلم Monty Phyton :

بعد از اینکه افراد مفید پاریسی برای نبرد با دشمنان به آرنو میپیوندند دیالوگی از انها شنیده میشود که میگویند :

- «آه...حالا خشونت ذاتی در کار ما دیده میشه!» 

که به یک دیالوگ در فیلم Monty Phyton اشاره دارد. 

7 - شوالیه فراموش شده :

در ضلع شرقی هتل De Ville، جسد شوالیه ای مشاهده میشود که در کنار یک مرد تخم مرغ بدست و چند مرغ مرده است! 

8 - ویکتور هوگو :

در ابتدای بازی، آرنو با دو برادر بنام های ویکتور و هوگو روبرو میشود. این اسم ها به طور حتم به شاعر معروف فرانسوی یعنی ویکتور هوگو اشاره دارند. 

راز های Assassin's Creed China:

این بازی فقط یک  راز دارد که نباید آنرا از قلم انداخت :

1 - موسیقی خانواده اتزیو :

یک نگهبان در بازی همیشه سوتی میزند که شبیه نُت خانواده اتزیو در موسیقی های Assassin's Creed 2 است.

رازهای Assassin's Creed Syndicate:
1 - تریلر اساسین های دوقلو :
در این تریلر در دیالوگی جیکوب میگوید :
- «تا جایی که من یادم میاد...من میخواستم جزئی از لندن باشم!» که این جمله برگرفته از دیالوگی از فیلم Goodfellas است. 
2 - پوسترهای تبلیغاتی از گذشته :
در تالار موسیقی Alhambra، میتوان پوسترهای تبلیغاتی با نام های موسیقی های دزدان دریائی و اتزیو مشاهده شود که یوبیسافت انها را برای احترام به انها در بازی قرار داده است. 
3 - دزموند مایلز :
نام سگ Mary Anne، دزموند هست که به پروتاگونیست مشهور زمان حال دنیای اساسینز کرید یعنی دزموند مایلز اشاره دارد. تفاهمی که این دو دارند این است که هردو توسط تمپلارها ربوده شده و توسط اساسین ها نجات یافتند! 
4 - فیلم Driving Miss Daisy :
یکی از مموری های بازی با نام Driving Mrs. Disraeli به طور آشکار به فیلمی در سال 1989 یعنی Driving Miss Daisy اشاره دارد. 
5 - فرانکنشتاین :
یکی از لباس های قابل کسب جیکوب در بازی شکل و شمایلی بسیار مشابه شخصیت معروف و ترسناک فرانکنشتاین دارد. 
6 - اشاره ای به تئاتر معروف :
در بازی، نام خانوادگی Ivan Bunbury برگرفته از اسم یک شخصیت در نمایشنامه 
The Importance of Being Earnest 
است که توسط اوسکار ولاید نوشته شده بود. 
7 - جیمز باند :
در یکی از مموری‌ها ایوی فرای هنگامی که میخواهد خودش را به Florence Nightingale معرفی کند از اسم Frye.Evie.Frye استفاده میکند که میتواند برگرفته از عادت جیمز باند در معرفی خودش با نام Bond.James. Bond باشد. 
8 - موسیقی اُپرا :
در سکانس 5، کرافورد استاریک موسیقی بنام Then you'll remember me میخواند که به آلبوم اُپرا The Bohemian Girl برمیخورد. 
9 - فرار بزرگ :
عنوان مموری The Crate Escape احتمالا به فیلم سال 1963 یعنی The Great Escape اشاره دارد. 
10 - The IT Crowd :
اچیومنت (تو هیچوقت نمیتونی کلاه یک پلیس رو بدزدی) مربوط به ویدئویی هشدار آمیز برای دزدان دریائی با نام The It Creed است.
11 - لویس کارول :
لویس کارول نویسنده کتاب آلیس و سرزمین عجایب را در محله The Strand میتوان یافت که در حال خواندن شعرهای متفاوتی از شاعرهای مختلف برای یک گروه از بچه ها است. 
12 - بازی جزیره میمون :
برای دومین بار در سری اساسینز کرید به این بازی اشاره شده است. در شهر مردم را میشود در حال بحث و جدال درمورد مبارزه اشان به یکی از سبک های بازی جزیره میمون دید که توسط یک زن کنترل میشوند! 
13 - دوستی دو طرفه ما :
مموری های Our Mutu‌al Friend و Artful Plan برگرفته از رمان مشهور چارلز دیکنز است که نکته قابل توجه این است که داستان و شخصیت های این مموری ها هم مشابه داستان این رمان است. جان همُن و بلا ویلتون برگرفته از دو شخصیت جان هارمون و بلا ویلفر در همین رمان است.
اشاره ای دیگر به  این رمان وقتی صورت میگیرد که در بازی شخصی بنام چارلز داروین در انتهای مموری Artful Plan میگوید که این موقعیت برای من خیلی آشناست، چرا؟!
14 - میشه برقصیم؟ :
اچیومنتی که در پایان سکانس 9 به شما داده میشود «میشه برقصیم؟» نام دارد. به آلبوم موسیقی روجرز و همرشتاین با نام King And I اشاره دارد. 
15 - شرلوک هلمز :
در بازی لباسی وجود دارد که بسیار شبیه شکل و شمایل قهرمان دنیای کارآگاهی یعنی شرلوک هلمز است. همچنین در بازی نقاشی ها و اچیومنت هایی وجود دارد که به شخصیت های داستان های این شخصیت اشاره میکند. 
16 - موسیقی راک :
عنوان مموری Somewhere That's Green همنام یکی از موسیقی های راک آلبوم Little Shop of Horrors است. 
17 - سوئینی تاد :
یکی از خلاف های داخل بازی عین سناریو شخصیت سوئینی تاد در فیلم ترسناکش است. شخصیت های فینی ساد، خانم موفات و توبیاس جفرت برگرفته از شخصیت های سوئینی تاد ‌، خانم لاورت و توباس رگ در همین فیلم است.

تعداد ۱ نظر برای این مطلب درج شده

مهیار عبدالهی میگوید:

عالی بود خسته نباشید و از سایت خوبتون هم ممنون.

یه دنیا ممنون.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی