هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

مقالات آموزشی Valhalla | نکات مهمی که باید قبل از شروع Assassin’s Creed Valhalla بدانید

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

نکات مهمی در بازی والهالا وجود داره که ممکنه در ساعات اولیه بازی متوجه اون ها نشید، حتی اگه شما از پیشکسوتان سری‌ بازی های یوبی سافت باشید، هنوز موارد جدید دیگری در والهالا وجود دارن که واقعاً اوضاع رو دگرگون می کنن و بدون شک نمی خواید بدون دونستن اون ها ماجراجویی عظیم تون رو در والهالا شروع کنید...

اول به قبیله خودتون بپردازید
تقریبا در ابتدای بازی، ایور شهرک سازی خود رو در قلب انگلیس شروع می کنه، پناهگاهی امن برای قبیله واکینگها. ممکنه این اقامتگاه در ابتدا بسیار کوچک به نظر برسه و فقط چند نسخه ارتقا یافته وجود داشته باشه، اما اگه شما مایلید وقتتون روبرای جمع آوری منابع اختصاص بدید، قبیله میتونه به طرز چشمگیری در مواردی مثل: تقویت کردن ایور، باز کردن بروزرسانی ها، افزایش نوار سلامتی، تقویت زره ها، افزایش آسیب ها و موارد دیگری به ایور کمک بکنه.

مهارت ها شیوه بازی کردن رو عوض میکنن!
مهارت های زیادی برای باز کردن و به دست آوردن در والهالا وجود دارن. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مهارت های موجود در واقع غیرفعال (passive) هستن، مانند افزایش سلامتی یا آسیب در Assassination ها. با این حال برخی از اونها نحوه بازی شمارو تغییر میدن.
به عنوان مثال اگر در gold Assassination Skill Tree  سرمایه گذاری کنید، توانایی حمله همزمان به دو دشمن با هیدن بلید رو باز خواهید کرد (مثل Air assassination در نسخه های پیشین). به خاطر داشته باشید که می تونید skill point های خودتون رو از اول تنظیم کنید! برای این کار به دکمه ای که در گوشه پایین سمت راست صفحه در بخش اپگرید ها میبینید توجه کنید و اون رو فشار بدید.

شیرجه عقاب (Eagle’s Dive)
به نظر می رسه که شیرجه عقاب از ابتدای بازی والهالا باز نیست. برای به دست آوردن این ویژگی، شما باید دفتر پنهان شدگان رو بسازید و با هیثم صحبت کنید، که شیوه شیرجه عقاب رو به ایور یاد بده.

از کمان های سبک در نبرد های نزدیک استفاده کنید
کمانها در والهالا، کمانهای سبک نامیده می شوند و اونها اساساً به صورت تفنگهای نیمه اتوماتیک عمل می کنند و با سرعت باورنکردنی و بدون گرفتن زمان، تیرها رو شلیک می کنن. فراموش نکنید که در مبارزه نزدیک از Light Bows استفاده کنید. اونا می تونن برای رساندن صدمه سریع به دشمنای سرسخت مفید واقع بشن، شما میتونید با استفاده از زمان آهسته کوتاهی که بازی به شما میده، با چند ضربه سریع دشمنتون رو از پا دربیارید.

کالتیست ها برگشتن، اما در ابعاد بزرگتر
کالت های کازموس رو از ادیسه به یاد میارید؟ در والهالا یک سری نیروی مشابه با نام Order of the Olds در برابر ایور قرار میگیرن. یک ارتش کامل برای جلوگیری از شما وجود داره، با ژنرالها، فرماندهان، ستوانهایی تا دندون مسلح. هیچ کدوم از فرماندهان فوق الذکر شناسایی نشدن و از ابتدای والهالا قابل مشاهده نیستن، بنابراین فراموش کردن آنها واقعاً آسان است. اگر می خواید شکار این عوامل سایه را آغاز کنید، دفتر پنهان شدگان رو در شهرک خود بسازید.

برای باز کردن مناطق خالی در نقشه، Vantage Points هارو پیدا کنید (بلند ترین نقاط هر منطقه)
همه چیز در والهالا بزرگتر از اون چیزیه در گذشته بوده و این شامل نقشه بازی هم هست. وقتی کارتون رو در انگلیس شروع میکنید، یک نقشه خالی و دلهره آور برای کشف وجود داره که تنها با ماجراجویی های ایور و کاوش در کل نقشه کم کم باز میشه.
یک میانبر برای باز کردن قفل های نقشه، یافتن Vantage Points هاست که با علامت عقاب روی نقشه مشخص شدن. اگه حداقل یک نسخه از اساسینز کرید را کاملاً بازی کرده باشید، میدونید با چه چیزی روبه رو هستید: Vantage Points رو پیدا کنید، به بالای آن صعود کنید و برای باز کردن قفلش به عنوان یک نقطه حرکت سریع (fast travel) اونرو همگام سازی کنید.
شما فقط قفل یک نقطه سفر سریع را باز نمیکنید؛ همگام سازی با یک نقطه دید، باعث میشه مناطق مهم اطراف اون نقطه رو کشف کنید و مه جنگ رو از بین ببرید. با این کار نقاط نزدیک برای غارت کشف میشن که با گوی های طلایی درخشان مشخص شدن. همچنین مراحل فرعی، کالاهای قابل جمع آوری و موارد دیگر هم بعد همگام سازی به تصویر کشیده میشن.

نکات گفته شده در این مقاله تنها بخشی از خصوصیات بازی اساسینز کرید والهالا هستن و باتوجه‌ به دنیای عظیم بازی با گشت‌و‌گذار در نقاط مختلف انگلستان و نروژ به نکات مخفی بیشتری پی خواهید برد. نظر شما در رابطه با والهالا چیه؟‌ اگه بازی والهالا را بازی کردید لطفا ویژگی‌های جذاب ساخته یوبی سافت رو تو بخش نظرات با ما به‌اشتراک بذارید.

تعداد ۱ نظر برای این مطلب درج شده

ماهان میگوید:

عالی بود فقط یک سوال این بازی چند تا سلاح داره

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی