هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

مقالات آموزشی Valhalla | آموزش پیدا کردن زره Thor در بازی Assassin's Creed Valhalla

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

تقریبا یک ماه پیش بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد و مثل همیشه شرکت فرانسوی Ubisoft بازیکنان رو در دنیای زیبا و پر از رمز و رازش غرق کرده. در اولین مقاله از سری مقالات اموزشی این بازی، محل دقیق و آموزش کامل گرفتن زره افسانه ای Thor رو به شما نشون میدیم. 

جست و جو برای زره تور کار راحتی نیست، پنج قطعه از زره خدای آذرخش و سپس چکش قابل اعتماد او Mjolnir آخرین قطعه از یک پازل خیلی بزرگ با شکل لوگوی اساسین کرید ماننده. حتی اگر تصمیم گرفتید که سطح دشواری را کاهش بدید (کاری که ما برای این سه باس فایت نکردیم)، این چالش، چالشی هستش که با نابود شدن هریک از اعضای اردر (محفل تمپلار ها) تکمیل میشه.

اگر از لول کافی و بالایی برخوردار باشید، بدست آوردن چهار قطعه اول زره تور در اسایین کرید والهالا خیلی طول نمی کشه. شما باید به نبرد با سه دختر مبارز لریون برید. ممکنه قبلاً این نقاط آبی را با آرم مخصوص آنها روی نقشه خود کشف کرده باشید. این سه نفر هستند که آرمور، شلوار و دستکش تور رو دارند. هر یک از قسمت هایی که Goneril ، Regan و Cordelia (دختران لریون) به زمین میندازند شامل یکی از قطعات زره تور و یک خنجر کلید ماننده. این به شما کمک می کنه تا کلاه خود تور را بدست بیارید اما بعد از اینکه سرپوش بالدار خود رو بدست آوردید به فعالیت انتهایی بازی میرسید. اگر آماده هستید، در اینجا نحوه تهیه پنج قطعه زره پوش تور و Mjolnir در اساسین کرید والهالا برای شما آورده شده.

دختران Lerion 

گونریل - Grantbridgescire
بیایید با سمی ترین دختر لریون شروع کنیم. گونریل شلوار تور رو نگه میداره، بهتره نپرسیم که چجوری اون رو داره ولی در آخر شما باید او را شکست بدید تا بتونید خدای آذرخش بودنو حس کنید.
تنها مشکل اینه که این قطعاً اولین جنگ از سه جنگ سخت در بازی هستش و ممکنه چند بار تلاش ناموفق برای پیروزی داشته باشید. اما، هنگامی که گونریل شکست خورد، شما اون شلوار و یک خنجر رو دریافت میکنید.
هر سه دختر هرکدام قدرت فردی خودشون دارن اما از تکنیکی کاملاً مشابه استفاده میکنن. اونها هرکدام از خود یک کلون برای حمله به شما می فرستند. برای این مبارزه خاص، اطمینان داشته باشید که مقاومت زیادی در برابر سم و مسمومیت دارید و برای ادامه حرکت آماده شید.
جاخالی بدید و در صورت امکان استامینا (انرژی و آدرنالین) خودتون رو نگه دارید چون باید در برابر حملات غیرقابل اجتناب گونریل نیرو صرفه جویی کنید. از نظر مهارت، Brush with Death تقریباً ضروری هست تا اون ثانیه های ارزشمند حملات حرکت آهسته را به شما ارائه بده، و اگر به دنبال بهترین توانایی ها برای استفاده هستید، Dive of the Valkyries ارتقا یافته ایور مقدار قابل توجهی سلامتی به شما هدیه میده که حتما برای مقابله بهش نیاز دارید.

ریگان - East Anglia
جایی که گونریل سمی بود، ریگان آتشین هست و برای بدست آوردن بادی آرمور تور با بسیاری از ترفند های او آشنا خواهید شد. ممکنه در حال مبارزه و در خصوص آتش گرفتن فریاد بزنید، بنابراین تا جایی که ممکنه خودتون رو با طلسم های محفوظ کننده در برابر آتش مجهز کنید. این دفعه، شما می خواین مقدار زیادی لگد بزنید و فقط در صورت لزوم جاخالی بدید و از حمله های سنگین برای شکست دادن ریگان نهایت استفاده رو ببرید. او چاقوهای مهلکی داره، بنابراین مطمئن شید که آماده هستید.
همچنین یک نوع قارچ منحصربه‌فرد در اینجا وجود داره که در فضای باز این محوطه پیدا میشه، بنابراین دویدن رو ادامه بدید و جیره غذایی خودتون رو افزایش بدید و اون رو ذخیره کنید.
این نبردها واقعاً سخت هستن، بنابراین همیشه مطمئن باشید که با بیشترین جیره بندی و یک تیردان پُر به مصاف دشمن میرید.

کوردلیا - East Anglia
سرانجام، سه گانه رعب و وحشت با کوردلیا کامل میشه و الگوی حمله ی بسیار شبیه به خواهرانش داره ولی اگه نام او روی نوار سلامتی اش قرمزه، بهتره الان بیخیالش بشید. پیشنهاد ما اینهکه برای رسیدن به سطح بالاتری در اساسین کرید والهالا به کار دیگه‌ای بپردازید و بعداً در این قسمت تلاش کنید. اگر سطح بالایی دارید مبارزه رو هرچه زودتر شروع کنید! هنگامی که او شروع به شارژ کردن می کنه، در صورت لزوم به دفاع کردن ادامه بدید.
یادتون نره همیشه از اون لحظات ارزشمند حرکت آهسته نهایت استفاده رو ببرید. به طور بالقوه چند مرگ ناامید کننده رخ خواهد داد اما شما تا اینجای کار اومدید و جنگ با خواهرانش کاملاً به آموزش شما کمک می کنه. هنگامی که سرانجام شکست بخوره، کوردلیا دستکش تور و یک خنجر دیگه رو به Inventory شما اضافه میکنه.

کلاه خود تور در دخمه لریون - East Anglia
حالا نوبت به استفاده از کلیدهایی میشه که از 3 خواهر لوت کردید (3 خنجری که اینجا باید به عنوان کلید ازشون استفاده بکنید). به املاک لریون برید و به داخل دخمه راه پیدا کنید.
متأسفانه هیچ نقطه آبی برای مشخص کردن مکان وجود نداره اما این یک ملک خرابه در جنوب غربی قلعه Burgh و اون طرف رودخانه Yare هست. با استفاده از مجموعه ای از پله های نزدیک آبنما به زیر زمین برید و در طول راهروها حرکت کنید. سرانجام یک مجسمه عظیم پیدا میکنید که در اون شاخ گوزن و سه بریدگی وجود داره. در پشت اون میتونید غنیمت های Daughters of Lerion (خنجرها) رو وارد کنید و سپس سری جدید پله ها رو ادامه بدید تا کلاه خود تور را در صندوقچه پیدا کنید.

شنل تور - هرکجا
این ایتم کمی نیاز به صبر داره. برای بدست آوردن شنل شما باید تمام اشخاص اردر تمپلار هار رو به دام بندازید و اون هارو ترور کنید. هنگامی که همه FORTY FIVE های هارو به دام انداختید و تمام مدالیون های اون هارو برای هیثم بردید، شنل تور رو به صورت اتوماتیک و به صورت جایزه از هیثم دریافت میکنید.

پتک تور - Norway
برای پایان خوشِ کار آماده هستید؟ بالاخره شما یک محفل مخفی یا Proto Templars از انگلستان را با موفقیت نابود کردید، وقتش رسیده که برای دریافت جایزتون که چکش افسانه ای تور هست راهی سفر بشید. یافتن Mjolnir در اساسین کرید والهالا بستگی به پوشیدن ست لباس کامل تور و بازگشت به نروژ داره. شما باید به این نقطه از نقشه بالا برید. برای این کار شما باید با longship خود این کار رو انجام بدید تا شما رو از اون طرف آب عبور بده چون اگه مثل ما تصمیم بگیرید از اسبتون به عنوان قایق استفاده کنید، به نیمه راه نرسیده منجمد میشید. در انتهای یک آبریز، میولنیر را مشاهده می کنید که در حال آذرخش زدنه. حالا ست جدیدتون رو به صورت کامل بپوشید و شایستگی خودتون رو بسنجید...

تعداد ۲ نظر برای این مطلب درج شده

سهیل میگوید:

سلام میخاستم مکان های باس فایت های اودر را پیدا کنم همونایی ک باید ترور کنی تا شنل ثور رو بده لطفا 

 

سهیل میگوید:

سلام من ی جا تو بازی اساسین کرید والهالا گیر کردم مکان های باس فایت های اودر را پیدا کنم همونایی ک باید ترور کنی تا شنل ثور رو بده لطفا 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی