هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

نمرات AC:Origins


تاریخ: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۰ ۰
هم اکنون می توانید نمرات عنوان اساسینز کرید اوریجینز را در تصویر بالا مشاهده کنید. همانطور که مشخص است با توحه به نمرات این عنوان بسیار خوب به شمار می آید.

اساسین یا تمپلار، مسئله این است | داستان زندگی شی پاتریک کورماک


تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۱ نظر ۰ ۰

شی پاتریک کورماک (انگلیسی: Shay Patrick Cormac) یکی از اعضای محفل تمپلارها در مستعمرات سیزده‌گانه در قرن ۱۸م بود. والدین او ایرلندی و مهاجر بودند اما او خیلی زود مجبور شد بدون آن‌ها زندگی کند. در این زمان او دوستی به نام لیام اوبرایان داشت که به واسطه او با محفل اساسین‌ها آشنا شد. او به این ترتیب ابتدا با پیوستن به اساسین‌ها خود را درگیر جنگ اساسین-تمپلار کرد. او در این زمان همراه با دوستش زیر نظر منتور آکیلیز داون‌پورت فعالیت می‌کرد.


شروعی برای فرقه | پیش نمایش عنوان AC : Origins


تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۱ نظر ۱ ۰
سری Assassin’s Creed در نخستین روزهای عرضه‌اش چنان اوجی گرفت که بازی‌های زیادی آرزو می‌کردند به جای آن باشند. این سری توانست با شماره های اول و دوم خود چنان انقلابی به پا کند که هیچ بازی‌ای نتوانست مشابه آن را را تکرار کند. اما اوضاع به خوبی پیش نرفت و طی شماره‌های بعدی‌ بد و بدتر شد.

اطلاعیه هواداران اساسینز کرید


تاریخ: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۱ نظر ۰ ۰

عرض سلام خدمت تمامی هواداران اساسینز کرید و آرزوی قبولی عزاداری های شما عزیزان..

همانطور که در جریان هستید وبسایت هواداران کمی فعالیت کمتری در این چند وقت اخیر داشته اما این به این معنی نیست که هرگز بروز نخواهد شد؛ بلکه با انتشار اساسینز کرید اوریجینز و حتی قبل از آن با تریلر ها اخبار داغ با شما همراه خواهیم بود.

لازمه  این کار همراهی شما دوستان و همراهان همیشگی ماست که به ما انگیزه می بخشد.

بزودی منتظر ما در کانال تگرام و وبسایت باشید.

اخبار ما در کانال تلگرام و مطالب اصلی در وبسایت قرار خواهند گرفت.

مدیریت هواداران اساسینز کرید


اطلاعاتی درباره پسر Desmond Miles / دزموند مایلز


تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۳ نظر ۰ ۰
بیایید ببینیم...خط ژنتیکی پدری...قرن نوزدهم، آمریکای مرکزی؛ قرن هجدهم، انقلاب آمریکا؛ قرن شانزدهم، امپراتوری عثمانی؛ قرن پانزدهم، رنسانس ایتالیا؛ وای خدای من! منظورت که واقعا این نیست...؟!
آلوارو گرامتیکا در حال شناسایی هویت پسر، سال 2015.

اولین نگاه به Assassin's Creed Origins


تاریخ: ۸ مرداد ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۱ نظر ۱ ۰
هرگاه صحبت از اساسینز کرید و سری خاطره انگیز آن می شود، عده ای از خوبی ها و عده ای نیز از ضعف های ساخت آن حرف می زنند؛ خب، خوبی های بازی حتی برای مخالفان این سری نیز پوشیده نیست، اما بسیاری از طرفداران آن به ضعف هایش واقف هستند.

خیزش ققنوس | چه بر سر عنوان AC:Rising Phoenix آمد؟


تاریخ: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۰ ۰

به جرأت می‌توان گفت که تمام آمال و آرزوها و هست و نیست یک فیلم ساز، یک بازیگر، یک نویسنده و یک بازی‌ساز، در مخاطبان‌اش خلاصه می‌شود. این مخاطبان هستند که با واکنش‌های خود نسبت به یک اثر (یک فیلم، یک کتاب، یک بازی یا محصول هنری/ رسانه‌ای دیگری) به صاحب اثر جهت می‌دهند. این مخاطبان هستند که به صاحب اثر، اعتماد و اعتبار و به خود اثر شخصیت می‌دهند. آیا همین مسیری که پیش می‌روی، مسیر درستی است یا خیر؟ از روی واکنش مخاطبان خود می‌توانی بفهمی. هم‌چنین می‌توانی نقدهای دل‌سوزانه منتقدان را به کار بگیری و در اثرهای بعدی خودت، بهتر و قوی‌تر ظاهر شوی؛ البته همه‌ی چیزهایی که تا بدین جا گفته شد، یک شرط مبرهن دارد، آن‌هم اینکه اصلا اثری منتشر شده باشد و مخاطب چیزی دیده، شنیده و یا خوانده باشد.


عنوان Assassin's Creed Origins معرفی شد


تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۱ ۰

یکی از مورد انتظارترین بازگشت‌های امسال، بازگشت سری Assassin's Creed می‌باشد که سرانجام در قرار امشب، کارش به اتمام رسید. در این نسخه که در مصر اتفاق می‌افتد، به داستان اولین اساسین ها و سعی شخصیت اصلی در کشتن یک Oracle دروغین که مردمانش را به نوعی با حرف‌هایش خام کرده‌ است، پرداخته می‌شود. ما شاهد بخش‌ های متعددی از گیم‌ پلی از جمله کنترل عقاب، پارکور، مبارزاتی که همچون یکی از جدیدترین عناوین یوبی‌سافت یعنی For Honor می باشند، بودیم. تا به اینجای کار، تریلر مربوطه کار خودش را زیبا انجام داده و مطمئناً هواداران بسیاری از هم اکنون مشتاق این بازی شده‌اند اما تا عرضه نهایی فاصله بسیار‌ است. باید یاد آور این نکته نیز شد که این بازی برای Xbox One X با کیفیت 4K اجرا خواهد شد.


شایعه | آیا Origins نام اساسینز کرید بعدی است؟!


تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۰ ۰

طبق شایعه جدیدی که توسط WWG منتشر شده است، بازی بعدی سری اساسینز کرید که پیش‌تر آن را با اسم‌ رمز Assassin's Creed : Empire می‌شناختیم، «Assassin’s Creed : Origins» نام خواهد داشت. این بازی قرار است به شکل رسمی در نمایشگاه E3 2017 معرفی و در پاییز ۲۰۱۷ نیز عرضه شود.


ساخت سریالی مبتنی بر عنوان Assassin's Creed


تاریخ: ۴ فروردين ۱۳۹۶ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۰ ۰

در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ که در وب‌سایت ردیت برگزار شد، آیمار عزیزیا، رئیس بخش محتوای مجموعه Assassin's Creed یوبی سافت، اعلام کرد که آنها در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این مجموعه محبوب هستند اما وی از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد. او در این جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که آنها برای ساخت این سریال عجله‌ای ندارند و قصد دارند محصولی بسازند که به آن افتخار کنند.


اختصاصی هواداران اساسینز کرید | کارآموزان محفل اساسین ها


تاریخ: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ نویسنده: محمدحسین ۵ نظر ۰ ۰

بگذارید تا مهربانی شما را در عمل پاسخ دهم ؛ اگر به من اجازه دهید، به عقیده شما در خواهم آمد.

-کارآموز به اتزیو ، حدود سال 1511

کارآموزان اعضایی از محفل اساسین ها بودند که تعلیم می دیدند تا به اساسین های واقعی تبدیل شوند. در طول رنسانس، آنان به اساسین های نوآموز نیز شناخته می شدند. این افراد شهروندانی بودند که به دستور اتزیو آودیتوره در شهر های رم و قسطنطنیه (استانبول کنونی) به انجمن پیوسته بودند تا حضور انجمن را در منطقه پر رنگ تر کرده و در عین حال با تمپلار ها نیز مقابله کنند. کانر کنوی نیز چند نفر از مردم شهر را به عنوان کار آموز در شهر های بوستون و نیویورک در طول انقلاب آمریکا استخدام کرد.


دانلود فیلم اساسینز کرید / Assassin's Creed 2016 + زیرنویس فارسی اختصاصی


تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۰ ۰

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و فیلم اساسینز کرید پس از مدتی انتظار طولانی منتشر شد و در این مدت امتیاز های ناامید کننده آن بر خلاف انتظار بسیاری بود.


احتمال ساخت قسمت های بعدی فیلم اساسینز کرید


تاریخ: ۹ اسفند ۱۳۹۵ نویسنده: محمدحسین ۰ نظر ۰ ۰

طبق نظرخواهی‌ که اخیرا کمپانی یوبی‌سافت از طریق ایمیل از مردم انجام داده است، به نظر نمی‌رسد که کار مجموعه Assassin’s Creed در سینما و هالیوود به پایان رسیده باشد.


خنجر پنهان | Hidden Blade


تاریخ: ۲ اسفند ۱۳۹۵ نویسنده: محمدحسین ۵ نظر ۰ ۰

خنجر پنهان (انگلیسی: The Hidden Blade) مشهورترین سلاح و از نمادهای محفل اساسین‌ها است. این سلاح که روی دست (از روی لباس یا زیر لباس) نصب می‌شود در حالت عادی پنهان و در غلاف است ولی به محظ حرکت دادن، به شکل خودکار از محل خود خارج و برای استفاده آماده می‌شود. از سلاح هم می‌توان برای مبارزه تن به تن (جایگزین خنجر کوچک یا شمشیر) و یا فقط برای کشتن با یک حرکت استفاده کرد. سلاح پس از استفاده با همان حرکت قبلی به محل خود بازمی‌گردد.


اختصاصی هواداران اساسینز کرید | 5 عنوان برتر در دنیای اساسینز کرید


تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ نویسنده: محمدحسین ۱ نظر ۰ ۰
تا کنون قسمت های زیادی از فرنچایز مهیج اساسینز کرید منتشر شده است که با توجه به محبوبیت بین گیمر ها،نقد ها و المان های بسیار دیگری در لیستی قرار می گیرند که نمایانگر برتری هر عنوان نسبت به دیگر عنوان هاست و ما هم اکنون با 5 عنوان برتر اساسینز کرید با شما همراه هستیم.
صفحه اول
صفحه بعد
۱ ۲ ۳ . . . ۹ ۱۰ ۱۱