هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

مقالات آموزشی Valhalla | آموزش گرفتن گرگ به عنوان همراه در بازی Assassin’s Creed Valhalla

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

افسانه ها میگن که سگ بهترین دوست انسانه، ولی برای وایکینگ ها این افتخار نصیب گرگ ها میشه، در قسمت دوم از سری مقالات آموزشی بازی Assassin’s Creed Valhalla راهکاره پیدا کردن و انتخاب یک گرگ به عنوان همراه رو برای شما آوردیم. 

حیوانات نقشی خیلی مهم در زندگی وایکینگ ها داشتند و این در اساسین کرید والهالا به خوبی نمایش داده شده. ایور شخصیت اصلی بازی میتونه هم از گرگ هم از اسب سواری بگیره و با استفاده از کلاغ مورد اعتمادش آسمان رو ببینه و اسرار سرزمین هارو برای خودش فاش کنه، ولی میدونستید که امکان انتخاب یک گرگ به عنوان یار و یاور شخصیت اصلی وجود داره؟ بله داشتن یک گرگ به عنوان حیوان خانگی امکان پذیره و کار دشواری نیست، ولی انجام دادن اون کمی پیچیده و مبهمه.

گرگ شما میتونه در کنار شما بجنگه، بوی اشخاص رو حس کنه و اونهارو برای شما ردیابی کنه، همچنین در هنگام شکار میتونه به جای شما به شکار حیوانات وحشی بپردازه. گرگ شما بسیار مفید واقع میشه و جذابیت خاصی در کنار شما داره، مطمئنا اولین چیزی که از اساسین کرید والهالا انتظار دارید همین هست.

.

.

هشدار: اسپویل جزئی از اساسینز کرید والهالا

.

.

گرگ شخصی شما بعد از مرحله‌ی Ravensthorpe در خط داستانی بازی که در انگلیس ساکن میشوید در دسترس قرار میگیره. در Longhouse پایگاه شما (سالن جشن) در Ravensthorpe پسری به نام Knud از ایور درخواست کمک میکنه، درخواستش رو قبول کنید و ساید کوئستی با نام "A Little Problem"رو آغاز کنید.

در این کوئست شما باید با یک گراز گلاویز شید و بعد از کشتنش کلیدی که حمل میکنه رو بردارید. با استفاده از اون کلید قفل در یکی از کلبه های نزدیک به اونجا رو باز کنید و در زیر زمین اون خونه، قفسی رو که گرگی داخلش هست نابود کنید و گرگ رو آزاد کنید. بعد از آن شما میبینید که گرگ کاملا اهلی و رام شده و به دنبال شما میاد، به عنوان پاداش این کوئست شما توانایی "Man's Best Friend"رو دریافت خواهید کرد. این توانایی به شما این امکان رو میده می ده تا گرگ خود رو برای حمله به دشمنان خود احضار کنید. و همچنین می تونید یکی از سه نامی رو که برای نامگذاری حیوان خانگی جدید خود دوست دارید، انتخاب کنید.
الان شما گرگ خودتون رو دارید! از دوست جدیدتون لذت ببرید و باهاش در اساسین کرید والهالا خوش بگذرونید.

تعداد ۱۰ نظر برای این مطلب درج شده

ماهان میگوید:

خیلی عالی بود ممنون

اساسین کرید والهالا رو در رشت از کجا برای سیستم pc میشه گرفت

عرفان میگوید:

سلام من دیگه از اون مرحله رد شدم و الان وسطای بازی هستم، ایا امکان این هست که بازم بشه گرگ رو بگیرم؟ 

ادمین پاسخ داده است:

سلام بله

مهدی میگوید:

سلام کسی بجز زن سیگورد تو لانگ هاوس نیس چیکار کنم؟

مریم میگوید:

سلام ، من میرم توی long house اما هیچ بچه ای نیست چیکار کنم؟

امیررضا میگوید:

سلام ممنون من گرگ رو گرفتم اما نمیدونم چطوری باید باهاش جنگید میشه بگید

امیر میگوید:

سلام بنده گرگ رو گرفتم ولی نمیدونم چطور میاد کمک لطفا راهنمایی کنید

محمد میگوید:

bnمن کاند رو توی لانگ هوس پیدا نمیکنم چیکار کنم

 

ali maghsodloo میگوید:

قابل توجه اونایب که میکن کاند تو لانگ هاوس نیست اول باید شیش ساتمان مانند ساختمان گونر یا هایتم متریال بدید تا درست شود وقتی رون اسهورپ به سطح دو رسید کاند توی لانگ هاوس ایستادهاست

 

مهسا میگوید:

سلام میشه لطفا یکی جواب منو بده من رفتم گرگ رو نجات دادم ولی نمیدونم چیکار کنم تو جنگ کنارم بجنگه اصلا نمیدونم چجوری ازش استفاده باید کرد ترو خدا یکی به من بگه دو روزه چشام تو تلوزیونه نمیتونم گرگمو بیارم تو جنگ لطفا یکی به من بگه

امین میگوید:

رفتم ولی هیچ پسری نیست چیکار کنم

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی