هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

احتمال ساخت AC:Comet توسط Ubisoft Quebec زیاد است!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

اوایل سال شایعاتی مبنی بر ساخته شدن دو عنوان جدید از سری  Assassin's Creed بودیم. یکی از این عناوین، عنوان Assassin's Creed Unity بود که در طی مراسم E3  به صورت کامل به آن پرداخته شد و تصاویر و ویدئو های مختلفی از گیم پلی بازی منتشر شد.

 در این بین گفته می شود که Assassin's Creed Comet نیز مختص نسل قبل یعنی Xbox 360 و PS3 و احتمالا Wii U ساخته و منتشر شود. به تازگی Ubisoft اعلام کرده است که نسخه بعدی از سری Assassin's Creed را Ubisoft Quebec خواهد ساخت و به سرعت گمانه زنی ها مبنی بر نسخه بعدی این سری شروع شد. به نظر می رسد این نسخه بعدی همان Assassin's Creed Comet باشد که پیش از این صحبت از آن بود. با این حساب انتظار می رود که این بازی توسط این استودیو در دست ساخت باشد. همه می دانیم که  Unity بر روی نسل قبل منتشر نخواهد شد و برای PS4، Xbox One و PC منتشر می شود، اما دور از انتظار نیست که بازی Assassin's Creed Comet تنها بر روی نسل هفتم، بر خلاف Unity منتشر شود.

هنوز مشخص نیست که این استودیو در حال کار بر روی چه نسخه ای می باشد اما تنها چیزی که مشخص است این است که بازی از سری Assassin's Creed خواهد بود؛ هر چند به احتمال زیاد این عنوان همان Comet باشد اما باید منتظر ماند و دید تا این استودیو چه بازی ای برای طرفداران و بازیبازان به ارمغان می آورد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی