هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اختصاصی هواداران اساسینز کرید| از A تا Z اساسینز کرید!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

اساسینز کرید،عنوانی با بیش از 20 بازی و گسترش آن به کتاب های کمیک و حتی فیلمی که هم اکنون در حال اکران است،روایتگر جنگ هایی مخفی است که هزاران سال بین اساسین ها و تمپلارها به طول انجامیده اند.این عنوان هر ساله به همراه قهرمانان و تبهکاران جدید و آشکار سازی هایی از گذشته دور منتشر شده است؛به همین دلیل ما با یک A تا Z سریع قصد داریم برخی از افراد برجسته،مکان ها و حوادثی که داستان بازی را شکل داده اند را به شما معرفی کنیم.

A یعنی Assassin Brotherhood

یک جامعه مخفی در مرکز هر عنوان از بازی های اساسینز کرید، اساسین های کلاهداری هستند که از زمان های بسیار قدیم برای حفاظت از آزادی انسان از دست دسیسه های موذی تمپلارها،که می کوشند کنترل مطلق همه چیز را در دست خود گیرند، جنگیده اند؛در حالی که داستان واقعی و تاریخی آنها درباره گروهی مذهبی است که در دوران جنگ های صلیبی در مشرق زمین می جنگیده اند. اساسین ها برای مدت زیادی در حال ردیابی اجداد خود برای رسیدن به تمدن اولیه بوده اند و در کنار تمپلار ها،تقریبا در هر اتفاقی که باعث تغییرات اساسی در تاریخ انسان ها بوده اند،دست داشته اند.

B یعنی Borgia

یکی از بدنام ترین خانواده ها در عصر رنسانس، خانواده بورجیا است.آنان دشمنان بزرگ اتزیو آودیتوره در عناوین اساسینز کرید 2 و اساسینز کرید:انجمن برادری بودند. رودریگو بورجیا،که به الکساندر ششم و فاسد ترین پاپ در تاریخ معروف است،در مرکز توطئه ای از جانب تمپلارها بود که باعث اعدام شدن مردان خانواده آودیتوره گشت. پسر جاه طلب او،سزار بورجیا،که در ابتدای عنوان انجمن برادری به قلعه اساسین ها در مونتریجونی حمله کرد،نقش تبهکار اصلی داستان را دارد.

C یعنی Conner

کانر،یک نیمه انگلیسی نیمه سرخپوست است که به طور جدی دست به احیا و بازسازی انجمن برادری در آمریکا و در زمان انقلاب زد و در کنار جورج واشینگتن علیه انگلیسی ها و طرح و برنامه های پدر تمپلارش،هیثم جنگید.

D یعنی Dorian

زندگی آرنو دوریان توسط صلح و جنگ بین اساسین ها و تمپلارها شکل گرفت.او که پسر یک اساسین بود،شاهد قتل پدرش توسط شای کورماک،که از اساسین ها روی برگردانده و تمپلار شده بود،شد. او توسط استاد بزرگ تمپلار ها در پاریس بزرگ شد و پس از اینکه استاد بزرگ توسط زیردستان خود به قتل رسید،به انجمن اساسین ها پیوست تا بتواند انتقام او را بگیرد در حالی که همزمان با الیزه که یک تمپلار و از دست قضا معشوقه اش نیز بود رابطه داشت.

E یعنی Ezio Auditore

بهترین اساسین شناخته شده در سری بازی اساسینز کرید و تنها شخصیتی که داستان سه عنوان کامل حول زندگی اوست،این اجازه را به گیمر ها داد که همراه او انتقام گیرند،عاشق شوند،پیروز شوند و حتی کشفیات بزرگی انجام دهند و این شانس را به آنها داد که ایتالیا را در عصر رنسانس،از دریچه چشم های او مشاهده کنند.در ابتدا،او یک نوجوان لجباز بود که پدر و برادرانش به شکل ظالمانه ای اعدام شده بودند.ما شاهد تبدیل شدن او به یک استاد اعظم بودیم؛زمانی که او از توطئه ای پرده برداری کرد که او را به سوی بلندترین پله های قدرت سوق داد؛زمانی که به بزرگترین قدرت در رم تبدیل شد و ما توسط وی،اولین نگاه اجمالی و دقیق را به تمدن اولیه انداختیم.

F یعنی Frye

ایوی و جیکوب فرای،اساسین های دوقلو و مرتدّی بودند که در لندن ویکتوریایی مشغول متحد کردن گروه های خیابانی برای قطع کنترل تمپلارها از شهر بودند.پیشرفت های تکنولوژی آن زمان که اکثرا همه با هم در دستکش های آنان ترکیب شده بودند،به آن دو کمک بسیاری کردند؛همچنین با کمک هنری گرین پسر اساسین کشمیری افسانه ای،ارباز میر،راه خود را در لندن پیدا کرده و شروع به آزاد کردن منطقه به منطقه شهر کردند.همچنین نام فرای به لطف خدمات لیدیا فرای،نوه جیکوب، مورد توجه است.او کسی است که جاسوسان آلمانی را در طول جنگ جهانی اول برای وینستون چرچیل شکار می کرد.

G یعنی Grand-Pré

اولاین دختر اساسینی بود که در نیواورلان و قبل از انقلاب آمریکا خدمت می کرد.او دختر یک تاجر فرانسوی و یک برده آفریقایی بود.زمانی که او در حال بررسی کردن علت مفقود شدن برده ها از اطراف شهر بود،باخبر شد که تمپلارها مشغول حفاری برای پیدا کردن مصنوعات تمدن اولیه هستند؛به همین دلیل راه خود را پیش گرفت تا از هویت مخفی سردسته گروه تمپلارها باخبر شود.

H یعنی Hidden Blade

سلاحی به منزله امضای هر اساسین! خنجرهای پنهان،دستخوش تغییرات زیادی در طول سالها شده اند؛در ابتدا چاقو هایی جمع شدنی بودند که به یک سر آستین چرمی متصل می شدند و در پایان به سلاحی مهیب و چند منظوره تبدیل شدند که می توانستند دارت های سمی،سلاح های مینیاتوری،کمان های جمع شدنی،پرتاب کننده طناب و خیلی ویژگی های دیگر را در خود جای دهند. هر اساسین،ابداع جدید خود را به خنجر پنهان اضافه می کرد و باعث می شد که خنجر پنهان در کنار اینکه یک سلاح مهم است،نشانگر شخصیت دارنده آن نیز باشد.

I یعنی Ibn La’Ahad

ابن لا احد،که در زبان فارسی به معنی پسر هیچکس می باشد،نام خانوادگی الطایر،نقش اصلی اساسینز کرید 1،می باشد. او در ابتدا فردی انزوا طلب و متکبر بود اما در طول زندگی به فردی آرمان گرا تبدیل شد؛ او پس از استفاده از دانشی که از سیب عدن بدست آورده بود،و آن را برای اصلاح و تغییر شکل انجمن اساسین ها استفاده کرد، به فردی بسیار آرمان گرا تر از قبل تبدیل شد. شیوه ها و تکنولوژی های جدیدی که او در انجمن اساسین ها اعمال کرد، باعث شد تا اساسین ها از شکست قطعی در برابر مغول ها جان سالم به در برند و در پایان فلسفه وجود خود را در جهان گسترش دهند.

J یعنی Juno

جونو،یکی از اعضای نژادی مرموز و پیشرو،یکی از سه دانشمندی بود،که به همراه دو دانشمند دیگر به نام های ژوپیتر و مینروا،وظیفه داشتند تا تمدن اولیه را از حادثه ای به نام Toba که در 75000 سال قبل از میلاد رخ می داد نجات دهند؛ اما به جای این کار،جونو تصمیم گرفت تا با مختل کردن راه حل، دنیا را تسخیر کرده و همراهان خود را وادار کند تا روحی که از بدنش جدا شده را برای هزاران سال زندانی کنند.از زمانی که او در سال 2012 توسط دزموند مایلز آزاد شد،کار خود را به طور مخفیانه در شبکه کامپیوتر جهانی ادامه داده و با تمپلار ها برای احیای خود در جسمی جدید همکاری می کند.

K یعنی Kenway

خانواده کنوی،خانواده ای برجسته از اساسین هاست که ابتدای همکاری خود را با اساسین ها زمانی آغاز کرد که ادوارد کنوی،که دزدی دریایی بود،هویت اساسینی خائن به نام دانکن والپول را دزدید و در پایان از سوی انجمن برادری اساسین ها پذیرفته شد. او پس از ورود به دنیای اساسین ها، دسیسه های سیج (Sage) را خنثی کرد (سیج کسی بود که انسان ها را خوار می شمرد و چندین بار به همراه شخصیت و حافظه همسر کشته شده جونو،یعنی آیتا،در جسم های مختلف احیا شده بود).در پایان، ادوارد مورد خیانت قرار گرفته و به وسیله ماموری مخفی از تمپلارها کشته شد که بعد ها باعث ترغیب شدن هیثم،پسر ادوارد برای پیوستن به تمپلارها شد.

L یعنی Leonardo Da Vinci

یکی از معروف ترین دانشمندان همه چیز دان تمام تاریخ، لئوناردو داوینچی است که هنرمندی به تمام معنا،دانشمند،مهندس و همچنین در دنیای اساسینز کرید،دوستی بسیار صمیمی برای اتزیو آودیتوره بود و برای او ابزار های جدید ساخته و حتی ابزار های قدیمی اش را ارتقا می داد.

M یعنی Miles

دزموند مایلز،شخصیت اصلی پنچ عنوان اول اساسینز کرید در دنیای مدرن امروزی بود و خاطرات ژنتیکی الطایر،اتزیو و کانر را به وسیله دستگاهی به نام انیموس مرور و تجربه می کرد.او در بین اساسین ها بزرگ شد اما برای اینکه بتواند متصدی یک بار در نیویورک شود، از آنها فرار کرد؛در همان حال،او برای استفاده شدن در دستگاه انیموس توسط تمپلارها ربوده شد.

N یعنی New York City

شهر نیویورک (یا به اصطلاح سیب بزرگ) نقش مهمی را در سری اساسینز کرید،مخصوصا قسمت سوم و روگ،ایفا می کند. نه تنها ورژن قرن هجدهمی شهر یک ویژگی مهم در هر دو عنوان است،بلکه نزدیک معبد بزرگ نیز قرار دارد. معبد بزرگ مکانی است که به افرادی پست فطرت سر پناه داده است تا فاجعه ای جهانی،مانند روح خستگی ناپذیر جونو،را پشت سر بگذارند.

O یعنی Otso Berg

جوهانی اوتسو برگ،سگ شکاری و وفادار تمپلار هاست که تیم سیگما را رهبری می کند؛تیمی مخصوص که به منظور شکار اساسین ها شکل گرفته است.داستان او به عنوان اولین تمپلار قابل بازی در بخش چند نفره عنوان اساسینز کرید:افشاگری آغاز شد. برگ یک تکاور ظالم است که بعد ها در اساسینز کرید:روگ به عنوان یک کارفرمای شوم و در اساسینز کرید سیندیکیت به عنوان تبهکار اصلی در بخش مدرن و امروزی ظاهر شد.

P یعنی Precursor

نسل پیشرو،که به تمدن اولیه نیز مشهور هستند،گونه ای منقرض شده اند که دارای یک حس ششم،DNA سه رشته ای و تکنولوژی بسیار خارج از فهم انسان بودند. بر اساس بیشتر افسانه های باستانی،نسل پیشرو بشریت را به عنوان یک نسل برده خلق کردند. زمانی که آنها کنترل دو انسان به نام های آدم و حوا را از دست دادند، آن دو از یکی از سیب های عدن،که قدرت کنترل ذهن را داشت،برای بیدار کردن انسان های دیگر استفاده کردند.نتیجه این واقعه،جنگ بین این دو نژاد بود که در مدتی کوتاه توسط فاجعه Toba به پایان رسید و به نابودی و انقراض تدریجی نسل پیشرو منجر شد.تنها چیزهایی که امروزه از آنها باقی مانده اند،اثرات DNA آنها در انسان ها و مصنوعات جادویی آنها،که به قطعات عدن مشهور هستند،می باشند.

Q یعنی Quake

نسل پیشرو،مصنوعات زیادی را،به همراه استفاده های مختلف،از خود به جای گذاشتند.یکی از آن ها توانایی ایجاد زمین لرزه در نقاط مشخصی در زمین را داشت و زمانی که شای کورماک آن را از معبدی زیرزمینی در لیسبون خارج کرد،قدرت آن را درک کرد؛در حالی که تصور می کرد آن قطعه سیب عدن است؛زمین لرزه ایجاد شده باعث مرگ هزاران نفر شد؛زمین لرزه ای مانند آن سالها قبل در هایتی به دلیل فضولی های یک اساسین اتفاق افتاده بود.آن حادثه وفاداری شای را نسبت به اساسین ها از بین برد و باعث شد که او به تمپلارها روی آورد.

R یعنی Rikkin

آلن ریکین،با بازی جرمی آیرونز،یک تمپلار عالی رتبه و رئیس هیات مدیره در صنایع آبسترگو است.مسئولیت او پاسخگویی به پوشش خبری آبسترگو و رهبری تیم جستجو برای یافتن قطعات عدن می باشد.او یک شخصیت با ابهت و اکثرا خارج از صحنه بوده و تا کنون شیطانی ترین چهره بوده است.

S یعنی Shay Cormac

شای پاتریک کورماک یک اساسین ایرلندی بود که قبل از انقلاب آمریکا در اطراف نیویورک خدمت می کرد.او پس از اینکه باعث زلزله ای بزرگ در یکی از ماموریت هایش در پرتغال شد،اساسین ها را ترک کرد.او که اعتقاد پیدا کرده بود اساسین ها به طور خود سرانه چشم خود را بر روی خطر بسته اند،از انجمن بیرون آمده و به تمپلارها ملحق شد و زندگی خود را وقف شکار اساسین ها کرد؛تا جایی که در مدت زمانی که او مشغول به این کار بود،انجمن مستعمراتی اساسین ها را به هیچ مبدل کرد. 

T یعنی Templar

دیگر انجمن مخفی در قلب بازی اساسینز کرید،تمپلارها هستند که بر روی دستیابی به کنترل کامل بر انسان ها تمرکز دارند؛این انجمن علاوه بر استفاده از قطعات عدن، از نفوذ سیاسی و همکاری در فعالیت های غیر قانونی نیز برای اداره مردم تاثیر گذاشتن بر روی آنها استفاده می کند.تمپلارها هزاران سال است که با دشمنان کلاهدار خود مبارزه می کنند و در طول جنگ های صلیبی،هنگامی که شوالیه های معبد نامیده می شدند،مانند اساسین ها آرام آرام از سایه ها بیرون آمدند.

U یعنی Uberto Alberti

پرچمدار چهارشانه فلورانس،که تقریبا معادل کلانتر امروزی است،دوست صمیمی و متحد خانواده آودیتوره بود؛یا اینطور به نظر می رسید.در حقیقت، یوبرتو آلبرتی مامور تمپلاری بود که برای نجات خانواده خود،به خانواده آودیتوره خیانت کرد و پدر و برادران اتزیو را به اتهامات دروغین اعدام کرد. در پی انجام این کار، او به اولین هدف اتزیو و آغازگر یک تراژدی سه گانه از انتقام جویی و قتل تبدیل شد.

V یعنی Vidic

دکتر وارن ویدیک،عضو سازمان مرکزی تمپلارها،مشهور به مکان مقدس،بود.او تیم تحقیقات ژنتیکی آبسترگو را هدایت و از دستگاه انیموس برای جستجوی خاطرات مربوط به قطعات عدن استفاده می کرد. او همچنین تبهکار اصلی عنوان اساسینز کرید 1 بود؛ فعالیت های او شامل زندانی کردن دزموند مایلز،ردیابی و پیدا کردن او از مکان هایی مخفی شده بود و ساختن ارتشی از نخبه های انیموس برای شکارش بود و همزمان با تمام این فعالیت ها، در حال ساختن ماهواره ای به نام چشم بود که می توانست نفوذ تمپلارها را به تمام نقاط جهان میسر کند.

W یعنی Washington

جورج واشینگتون،اولین رئیس جمهور آمریکا،نقش مهمی را در عنوان اساسینز کرید 3 ایفا کرد و آن هم حفظ کردن اتحادی سخت با کانر در طول انقلاب بود. آن اتحاد بعدها در طول اتفاقات ظلم شاه واشینگتون مورد امتحان واقع شد؛زمانی که سیب عدن،واقعیتی ساختگی را ایجاد کرد که در آن واشینگتونِ تشنه قدرت، تبدیل به دیکتاتور مطلق آمریکا شده بود.

X یعنی Xerxes I (خشایار شاه اول)

خشایار شاه اول سرزمین پارس،کسی که در مقابل اسپارت ها ایستادگی کرد،با اینکه در سری بازی اساسینز کرید حضور ندارد اما در عنوان اساسینز کرید 2 به عنوان اولین کسی نام برده شده است که توسط خنجر پنهان کشته شد.قاتل او،اساسین داریوش،توسط مجسمه ای مورد احترام واقع شد که در محراب زیرزمینی ویلای آودیتوره در مونتریجیونی،که خانه اجدادی اتزیو است،قرار دارد.

Y یعنی Yusuf Tazim

زمانی که اتزیو از انجمن ایتالیایی اساسین ها جدا شده بود،یوسف تزیم که رهبر اساسین های عثمانی در استانبول بود،برای حمایت او پیش قدم شد.او به اتزیو آموخت تا چگونه بمب بسازد و چگونه از ویژگی جدیدی که به خنجر پنهان اضافه شده بود،در مبارزه و طناب سواری،استفاده کند. راهنمایی های یوسف در سازگار شدن اتزیو با استانبول و موازین منحصر به فرد اساسینز کرید:افشاگری بسیار کار آمد و با ارزش بودند.

Z یعنی Zaragoza

در سال 1491،تقریبا همان دورانی که فیلم اساسینز کرید در آن به وقوع می پیوندد،زاراگوزا جزو آن دسته از شهر های اسپانیا بود که اتزیو،هنگام فرستاده شدنش برای حفاظت از هدایتگری به نام کریستوفا از دست تمپلارها،آن را مشاهده کرد. هنگامی که اتزیو در آنجا بود،به زندانی نفوذ کرد و سخت کوشید تا اعضای انجمن اساسین های اسپانیایی که دستگیر شده بودند را آزاد کند؛ کسانی که مانند مرتدین دور هم جمع شده و منتظر محاکمه بودند.

توجه : ترجمه و انتشار این مطلب مسلتزم زمان زیادی برای انجام توسط هواداران اساسینز کرید بوده و هرگونه کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعاً حرام است.

تعداد ۵ نظر برای این مطلب درج شده

DARKSIDERS II میگوید:

ASSASSIN'S CREED REVELATYONSاسم اصلیش چیه?

محمدحسین پاسخ داده است:

اگه منظورتون از اسم اصلی ترجمه فارسیه یعنی افشاگری..

علی میگوید:

سلام یه جاش اشتباه نوشتین اون قسمت شی پاتریک اخرش اشتباه وقتی زلزله میاد تو پرتغال از اساسینز ها جدا میشه تمپلار میشه چون وقتی میره لیسبون پرتغال که اساسینز ها بهش ماموریت دادن شی تا اخر بازی تمپلار میمونه و بازیش فوقالعادس 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

اصلاح شد

عرفان میگوید:

سلام
ببخشید در برنامه اندرویدی هواداران آساسینز کرید لیدیا فرای در کدوم قسمت بازی های آساسینز کرید هست؟

ادمین پاسخ داده است:

سلام

در یکی از مراحل بازی Assassin's Creed Syndicate

نسترن میگوید:

ببخشید ولی من یه مشکل خیلی بزرگ دارم

کی گفته اتزیو بهترین اساسینه؟
نسبت به بقیه بله ولی نسبت به الطیر...

ادمین پاسخ داده است:

سلام

هر کسی نظر خودش رو داره...

K.M.S میگوید:

ببخشید انگار ASSASSIN'S CREED ODYSSEY رو فراموش کردین. عجیبه. این بازی از لحاظ داستانی قدیمی ترنه از لحاظ ساخته شدن جدیدترین. لطفا ویرایش کنید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی