هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اختصاصی هواداران اساسینز کرید:چیزهایی که باید از AC:Syndicate بدانید

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

انقلاب صنعتی سپیده دم دوران مدرن امروز است.فناوری به سرعت درحال پیشروی بود؛ اختلاف میان ثروت در بین مردم فراوان بود و مردم به جرم و جنایت روی می آوردند تا خود را از شرایط سخت نجات دهند.این تمام داستان انقلاب صنعتی در دوران لندن ویکتوریایی است که AC:Syndicate در آن به وقوع می پیوندد.
در این بخش، ما به شما دو اساسین اصلی، لندن ویکتوریایی، Jacob و نقش Evie را معرفی میکنیم. برای جزئیات بیشتر از مبارزه، تعقیب و گریز، سلاح ها و وسایل نقلیه با ما در بخش دوم همراه باشید.

۱-خنجر های دوقلو
برای اولین بار در عنوان اساسینز کرید، شما قادر خواهید بود تا در دو نقش Jacob و Evie بازی کنید.آنها در یک شهرک کوچک در نزدیکی شهر لندن متولد شده اند.این دو اساسین دوقلو بزرگ شدند تا از قوانین اساسین ها تبعیت کنند.این دو خواهر و برادر با هدف پایانی خارج کردن لندن از کنترل تمپلار ها به این شهر می آیند؛ اگرچه هر دوی آنها ایده های بسیار متفاوتی در بازپس گیری شهر دارند.درست در جایی که Evie تاکتیکی و مدبر است، Jacob وحشیانه عمل می کند.
کارگردان هنری بازی، Marc-Alexis Cote می گوید Jacob و Evie نشان دهنده روی دیگر شخصیت انگلیسی اند. Jacob یک خروس جنگی جذاب است. او می خواهد رهبر جنایت های لندن باشد. Evie آرام تر از Jacob است. او واقعا باهوش و شوخ است.چیزی که از نظر کارگردان هنری جذاب است، گزافه گویی این دو شخصیت درباره یکدیگر در حین داستان بازی است.
Francois Pelland، تهیه کننده بازی میگوید: بسیاری از کارها از جمله سفر به گذشته با DNA انسان انجام پذیر است.داشتن یک خواهر یا برادر دوقلو که بسیاری از DNA خود را با دوقلویش به اشتراک می گذارد چیزی است که به نقاط قوت فرنچایز می افزاید.
این دو قلو ها باید از مهارت های منحصر به فرد خود برای متحد کردن لندن با یکدیگر برای از بین لکه تمپلار ها که بر روی یک شهر عالی برجای مانده است استفاده کنند چون هر کسی که در زمان انقلاب صنعتی لندن را اداره می کرد یعنی تمام جهان را اداره می کرد!

۲-مرکز جهان
مورخ Jean-Vincent Roy شرح می دهد؛ در آغاز قرن نوزدهم میلادی، جمعیت لندن حدود 1 میلیون نفر بود؛ در زمانی که قرن بیستم درحال سپری شدن بود، این جمعیت به 6 میلیون نفر سر به فلک کشید. چنین توسعه عظیم و سریع باعث بی ثباتی شهر شد. مطمئناً این چیزی بود که برای لندن ویکتوریایی گذشت. البته پیشرفت ها و نوآوری های بزرگی وجود داشت اما همچنین شرایط دشوار کار، کودکان کار و بهداشت وحشتناک نیز وجود داشت.
وقتی دوقلو ها وارد لندن می شوند، همه چیزی را برای اولین بار مشاهده می کنند. آنها هیچوقت قبل از اینکه مجبور شوند تمام راز و رمز های این شهر را دریابند، در آنجا حضور نداشتند. Lydia Andrew مدیر صدابرداری بازی می گوید: به دلیل اینکه بازی در خارج از لندن آغاز می شود، شما همراه با شخصیت ها و با قطار برای اولین بار این شهر را مشاهده می کنید؛ به طوری که این یک لحظه بسیار زیبا از دیدن این شهر توسط چشمان شخصیت ها است. آنها کم کم تجربه و ارتباط خود را با دنیای جدید تقویت می کنند. آنها شهر را کشف می کنند و درست در همان وقت گیمر درحال انجام این کارهاست. آنها به عنوان یک فرد محلی و یا کسی که لندن را به خوبی می شناسد کار خود را آغاز نمی کنند.
هنگامی که Jacob و Evie به لندن می رسند، تمپلارها در حال پیروزی هستند. آنها از تمام جهات لندن را تحت کنترل خود دارند. باید به خاطر داشته باشید در آن زمان لندن بزرگترین مرکز بشریت و دارای یک چهارم جمعیت جهان بود و تمپلار ها در راس هر چیزی در آن شهر قرار داشتند.
بنابراین دوقلو ها می بایست برای خلع تمپلار ها از قدرت، از هر راه منحصر به فردی اقدام و شکست مردم محلی و همراه ساختن آنان با خود می کردند. لندن در آن موقع دارای قوی ترین شخصیت ها، تفاوت های بصری و اجتماعی و اقتصادی بسیار بود.
همانطور که شما به هر یک از این بخش ها سفر می کنید، نه تنها قادر به دیدن و شنیدن یک تفاوت در محیط اطراف خود می شوید، بلکه احساس می کنید که با محیط اطراف ارتباط برقرار کردید. به عنوان مثال به پلیس توجه کنید؛ در یک منطقه ثروتمند نشین مانند Westminster (جایی که کاخ باکینگهام قرار دارد)، خیابان ها مملو از پلیس خواهد بود. شما باید دعوا های خود را به کوچه های تاریک شهر برای جلب توجه نکردن چشمان تیزبین آنها بکشید؛ اما هنگامی که به Whitechapel می رسید، جرم و جنایت بسیار باعث شده است که پلیس آن منطقه را رها کند. در این محل اگر شما قصد دزدی و یا کشتن اعضای یه باند را داشته باشید، پلیسی وجود نخواهد داشت تا شما را دستگیر کند!

۳-هیچ کس تازه نفس تر از گروه من نیست!
به منظور در دست گرفتن کنترل این شهر گسترده، Jacob و Evie نیاز به یک ارتش دارند. در سفر آنها به منظور در دست گرفتن شهر، دوقلو ها گروه های خیابانی را با هم زیر یک پرچم متحد می کنند. کلاغ ها گوش و چشم و خنجر Frye ها در این دنیای مرده خواهند بود.
دنیای جنایات شهر به دست تمپلار ها کنترل می شود. این چگونگی حفظ کنترل آنها بر شهر است؛ بنابراین Jacob و Evie خیابان های شهر را خانه خود می خوانند و برای در دست گرفتن این جنایات قیام می کنند و در اتحادیه مخفی (syndicate) اساسین ها متحد می شوند. و این چگونگی بازپس گیری شهر از دست تمپلارها و پس دادن آن به مالکان اصلی آن است.
در نسخه آزمایشی مشاهده کردیم که Jacob به مخفیگاهی که تعدادی از تمپلارها در آن هستند می رود. هنگامی که شما به اندازه کافی اعضای باند دشمن را از بین می برید، رهبران تمپلار ها شما را به یه جنگ گروهی فرا می خوانند. شما در مکان هایی نمادین برای مبارزه بر سر در دست گرفتن منطقه به نبرد می پردازید و پس از شکست دادن رهبر تمپلار ها، منطقه از آن کلاغ ها(جیکوب و ایوی)خواهد بود!


توجه:این مطلب اختصاصی هواداران اساسینز کرید است و برای ترجمه آن وقت زیادی صرف شده است.پس کپی برداری از آن حتی با ذکر منبع چه از نظر شرعی و چه از نظر عرفی و قانونی حرام و غیر قانونی است.

تعداد ۷ نظر برای این مطلب درج شده

استاد بزرگ میگوید:

خیلی عالی بود

خسته نباشید.  

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم

قابلی نداشت!

فقط اساسین میگوید:

اساسین یونیتی رو چطور میشه از سایت رسمی اساسین دانلود کرد یا اگه ممکنه یه سایت معتبر برای دانلود معرفی کنید با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

سایت معتبری برای دانلود وجود نداره!

پیشنهاد من اینه که بازی رو بخرید چون حجمش 40 گیگه و دانلودش طبیعتا مشکله!

javad hm میگوید:

لطفا در مورد چیزی که گفتم فک کنید و بهم توی وبلاگم خبر بدین

استاد بزرگ پاسخ داده است:

سلام 

من هم هیتم کنوی هستم. 
در خواستت را باید  مدیر  وب برسی کند. 

ali hooshyar میگوید:

عالیه اطلاعات عالیه دست گلت درد نکنه که ترجمه کردى 

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم دوست عزیز!

javad hm میگوید:

اوکی

علی اصغر نوری میگوید:

اگه سیستمی یونیتی رو اجرا کنه  پس اینم میتونه

درسته؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله دوست عزیز 

دلیل اینکه یونیتی سیستمش انقدر بزرگ شد. 
جهش بازی از نسل هفت به هشت بود. 
سیستم هردو تقریبا با هم مشابه است. 

حمید میگوید:

سلام.یک سوال در مورد این بازی دارم چه طوری میتونم بین شخصیت ها سویچ بشم ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اونطور که دوستان گفتن در مراحلی که نیاز باشه که بین شخصیت ها سوئیچ کنید با زدن کلید C میشه اینکار رو انجام داد.
چون من خودم هنوز بازی رو نگرفتم.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی