هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

از همان ابتدا انقلاب فرانسه در برنامه های یوبیسافت برای سری Assassin's Creed بود

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

نسخه جدید سری Assassin's Creed با نام Assassin's Creed Unity با نمایش خیره کننده خود در E3 2014 توانست بار دیگر امید ها نسبت به این سری را که در ورطه ی تکرار افتاده بود را زنده کند. به تازگی یکی از اعضای تیم سازنده بازی یعنی Vincent Pontbriand اعلام کرده است که بازه زمانی انقلاب فرانسه از همان ابتدای این سری در برنامه های تیم سازنده قرار داشت.


 انقلاب فرانسه همیشه در برنامه های ما برای این سری قرار داشت و ما سعی داشتیم در اولین فرصت به سراغ این بازه زمانی برویم اما پاریس یک شهر بسیار پرجمعیت است به طوری که حتی در قرن ۱۸میلادی نیز حدود ۱میلیون نفر جمعیت دارد؛ بنابراین ما نیازمند یک تکنولوژی پیشرفته بودیم که بتواند چنین توده عظیم از مردم را پردازش کند که این امر در سال های گشذته ممکن نبود. در واقع نیاز به این پردازش بزرگ با استفاده از قدرت کنسول های نسل هشتمی بر طرف شده است و این سیستم های جدید برای تولید عناوین تعاملی بسیار مناسب می باشند. پس از این امر ما  ساختن شهر پاریس که نسبتا بزرگ و دارای بنا های تاریخی و نماد های متعدد است را شروع کردیم. برای مثال ما برای ساختن کلیسای جامع نوتردام حدود یک سال وقت صرف کردیم که شاید یک کار دیوانه وار بود ولی ما برای کیفیت بازی هایمان چنین کارهایی انجام می دهیم!

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی