هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اطلاعاتی از رمان و مجسمه جدید AC:Unity منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

در تریلری که به تازگی منتشر شده، آرنو ماموریت دارد Elise جوان را از مرگ نجات دهد. به نوعی مسابقه ای را در برابر زمان را در خیابان ها و کوچه های پاریس آغاز می کند.


به گفته یوبی سافت ،الیز یک زن نجیب زاده مستقل است که سعی دارد جایگاه خود را در سلسله و تشکیلات تمپلار ها مستحکم کند.الیز یکیس از هسته های اصلی داستان بازی است. با این حال با این که الیز سعی در مستحکم کردن جایگاه خود در میان تمپلار ها دارد، در مقابل با آرنو قرار می گیرد ولی با این حال آرنو سعی در نجات جان وی دارد. بسیاری بر این باورند که رابطه مرموزی میان این دو در میان است. مثلاً این که الیز خواهر خوانده آرنو است و ... ؛ با این حال همه این ها حدس است و هیچ کس به درستی  چیزی نمی داند ولی تا اینجا چیزی که مشخص است این است که این نسخه از بازی از داستانی قوی بهره می برد.

همچنین طبق گزارشات موثق مجسمه الیز نیز با نام Elise: The Fiery Templar (الیز،تمپلار آتشین) ساخته و عرضه خواهد شد و به عنوان بخشی از مجموعه Ubicollectibles محسوب خواهد شد.قبل از این مجسمه کوچک Arno با نام Arno: The Fearless Assassin (آرنو آدمکش بی باک) جزوی از این مجموعه محسوب می شد.این مجسمه قرار است در تاریخ ۱۴ اکتبر برای عموم عرضه شود. همچنین طبق گفته های یوبی سافت همراه این مجسمه یک نسخه دیجیتالی بازی به خریداران این مجسمه تعلق می گیرد.

همچنین یوبیسافت اعلام کرد که رمان جدید بازی که توسط Oliver Bowden بر اساس داستان و محوریت Assassin's Creed Unity در حال نوشتن است، قرار است که توسط  Penguin Random House منتشر شود. Bowden گفته که این رمان از دیدگاه الیز نوشته خواهد شد. Assassin's Creed Unity قرار است در ۲۸ اکتبر منتشر شود ولی این در حالی است که رمان مذکور در نوامبر عرضه می شود.

تعداد ۱ نظر برای این مطلب درج شده

ایران میگوید:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر شما  مبارک باد . . .





**** ***** *** ** *** ** *******

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی