هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اطلاعاتی درباره پسر Desmond Miles / دزموند مایلز

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

بیایید ببینیم...خط ژنتیکی پدری...قرن نوزدهم، آمریکای مرکزی؛ قرن هجدهم، انقلاب آمریکا؛ قرن شانزدهم، امپراتوری عثمانی؛ قرن پانزدهم، رنسانس ایتالیا؛ وای خدای من! منظورت که واقعا این نیست...؟!
آلوارو گرامتیکا در حال شناسایی هویت پسر، سال 2015.

بیوگرافی
پسر دزموند که در سال 2015 متولد شد یک سیج می باشد که در نیویورک زندگی می کند. در اکتبر 2015 مادرش او را به یکی از کلینیک های آبسترگو در نیویورک آورد؛ در آن آنجا آبسترگو دریافت که او یک سیج می باشد و خط ژنتیکی اش به دزموند مایلز می رسد.
ایزابل آردانت زمانی که آلوارا قصد کرد آن پسر را ربوده و او را تشریح کند با او مخالفت کرده و اعلام کرد که آن پسر بچه پروژه خودش می باشد و چنین کاری بر خلاف انسانیت است. او در عوض تصمیم گرفت تا زمانی که پسر بچه به سن کافی برسد صبر کنند و سپس او را دزدیده و در دستگاه انیموس قرار دهند تا بتوانند خط ژنتیکی او را تماماً مطالعه کنند. اما حتی قبل از اینکه این تصمیم گرفته شود، ایزابل کشته شد.


در فوریه 2017، پسری مبتلا به هتروکرومی در میان گروهی قرار داشت که سلول باریندرا میترا در هونگ کونک را محاصره کرده و از آن محافظت می کردند. اساسین ها به دنبال اطلاعات مهمی درباره پروژه فونیکس وارد دفاتر آبسترگو در یک آسمان خراش شدند اما طولی نکشید که به وسیله همان گروه سلاخی شدند. آن پسر در حالی که پشت میز نشسته بود و سیب می خورد و با شارلوت کروز صحبت می کرد شاهد این صحنه دلخراش بود و طوری وانمود می کرد که انگار آن دو قبلا یکدیگر را دیده بودند.
در مارس همان سال، پس از اینکه جونو فهمید که الماس کوه نور در اسپانیا قرار دارد، پسر به گروهی ملحق شد که وظیفه جمع آوری ابزار را داشتند. جونو در کنار جاسدیپ دامی به سخنرانی پرداخت تا انبوهی از فرقه گرایان را به گونه ای در این راه با خودش همراه سازد. اگرچه ویولتا دا کاستا خیلی درباره پسر محتاط بود و اعتقاد داشت که او باید در قفسی نگهداری شود و حتی به جونو نیز اخطار می داد که او پسر خلفی می باشد و مانند پدرش به نسل پیشرو خیانت خواهد کرد؛ اما جونو هشدار های دستیار خود را نادیده می گرفت و می گفت که پسر خوسحال است که نقشی در طرح خدمت بزرگ جونو دارد.

هشدار : هر گونه کپی برداری از این نوشته چه براساس قانونی و چه بر اساس عرفی و شرعی بدون ذکر منبع حرام می باشد.

تعداد ۳ نظر برای این مطلب درج شده

علی میگوید:

آیا بازیی که پسر دزموند مایلز بازیش رو میسازن و گذشتش کیا ؟

علی میگوید:

آیا بازیی که پسر دزموند مایلز بازیش رو میسازن و گذشتش کیا ؟

Pooya Zarif میگوید:

سیج یعنی چی؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی