هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

جلسه پرسش و پاسخ هواداران با یوبیسافت

ارسال شده توسط استاد بزرگ در تاریخ دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

تعداد ۴ رای مثبت و ۰ رای منفی

طی جلسه پرسش و پاسخی که کمپانی یوبی‌سافت در تویتر خود اخیرا با طرفداران برگزار کرد، اطلاعات جدیدی از سیستم شخصی‌سازی، ماموریت‌های فرعی، اندازه دنیای بازی و قسمت‌های دیگر بازی Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شده است.
در اولین اطلاعات جدید منتشرشده، مشخص شده بازیکنان می‌توانند در صفحه بارگذاری، می‌توانند میان دو شخصیت جیکوب و ایوی فِرای، جا به جایی انجام دهند. گفته شده گزینه‌های زیادی برای قسمت شخصی‌سازی این دو شخصیت در اختیار بازیکنان قرار داده خواهد شد.
این بستگی به علاقه شما دارد که ماموریت‌های فرعی Assassin’s Creed: Syndicate را با جیکوب یا ایوی به اتمام برسانید. اما به خاطر داشته باشید، نحوه برخورد این دو شخصیت با ماموریت‌های فرعی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. با توانایی‌های متفاوت هر دو شخصیت، نحوه پیشروی آن‌ها در ماموریت‌های فرعی با یکدیگر تفاوت خواهد داشت.
در انتها یوبی‌سافت گفته است اندازه لندن، شهری که وقایع Assassin’s Creed: Syndicate در آن اتفاق خواهد افتاد، بسیار وسیع است و فرصت‌های بسیار زیادی برای کاوش در محیط و انجام ماموریت‌های مختلف در بازی وجود خواهد داشت.

تعداد ۹ نظر برای این مطلب درج شده

ویژژژژژژژژژژژژژژژ میگوید:

بنظر بد نمیاد اصن بد نیست

HOSEIN میگوید:

من موندم چرا این آخرین نسخست؟من که از بازی کردن تک تک اساسین ها به جز یونیتی و تک تک مرحله هاش لذت بردم.هرکی هم میگه مرحله هاش تکراریه اشتباه میکنه.کاش این فرچانز تمومی نداشت...

استاد بزرگ پاسخ داده است:

این اعلام رسمی یوبیسافت نیست. 

نظر ما هست با پشتوانه یک سری مدارک معتبر... 

گرند مستر میگوید:

آخه چرا فکر میکنید این آخریشه؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

این اعلام رسمی یوبیسافت نیست. 

نظر ما هست با پشتوانه یک سری مدارک معتبر... 

ellise for ever میگوید:

منم یجورایی طرفدار این وب شما شدم

بنظر من این پایان اساسین نیست و این رو بصورت رسمی بیان نکردن و اگر بود مطمئنا بیان میکردن ولی میخوان اینطور نشون بدن که آخرین نسخه اساسینز کرید هست تا یه جورایی سندیکیت رو هایپ کنن! این برداشت منه و اگه قرار باشه اساسین آخر رو بسازن به اسم اساسین کرید 5 میسازن

محمدحسین پاسخ داده است:

این هم نظریه ولی قبلا اعلام شده که دیگه اساسینز کرید با عنوان های 5 و 6 و 7 و ... ساخته نمیشه و با یه اسم خاص منتشر میشه مثل syndicate و unity ...

عشق رئال میگوید:

سلام یه مدت نبودم تو سایتتون الان خبرها رو که خوندم انگار یه شک شبهه ای در مورد تمام نشدن اساسینز میگید حالا راسته یا دروغه یا فقط یه شایعس 

? میگوید:

ببخشید من درباره ی تمام شدن نسخه ی assassin creed دلایلی دارم که ثابت می کنه این نسخه اخرینش نیست

اول اینکه شرکت یوبیسافت گفته است
که می خواهد این بازی رو به زمان حال
برسانند پس حدود چند نسخه ی دیگر به احتمال زیاد منتشر خواهد شد.
دوم اینکه شرکت یوبیسافت باساختن این سری از این بازی دارد شرکت خود را مشهور میکند و با فروش این بازی پول زیادی دارد به دست میاورد برای چه چیزی نسخه ی اخرش را می خواهد منتشر کند.
این بود دلایل من

اسسین باز میگوید:

من امیدوارم آخریش باشه

دیگه این همه اسسین هم کلا بازیو بی مزه کرده
برن یه بازی جدید با داستانی جدید بسازن.

edward میگوید:

به نظرم بازی for honor زیاد هم بد نیست

هرچی هست حال و هوای دوران قدیم رو داره و این خیلی خوبه
واقعا از اینکه تو ac از تفنگ استفاده کنیم خسته شدم.
من شخصا شمشیر رو ترجیح میدم.

امیر میگوید:

سلام خسته نباشید من دو سوال در مورد اساسین کریدبلک فلگ دارم اول چطور میتونم اون شمشر و تفنگی که پول نمیخواد و باید کاری انجام بدی رو چطور باید گرفت دوم ناوگان به چه دردی میخوره با تشکر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی