هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اطلاعات جدیدی از AC:Syndicate منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

چندی پیش اطلاعات جالب و هیجان انگیزی از عنوان Syndicate منتشر شده است که این عنوان زیبا را از داستان های قبلی خود متمایز میکند که با هم در ادامه مطلب شاهد این تغییرات هستیم.

معمولاً با نزدیک شدن به زمان عرضه از نحوه شروع داستان آگاه می شویم، اما یوبیسافت جزئیاتی را از نحوه آغاز شدن Syndicate منتشر کرده است. Lydia Andrew، مسئول صدابرداری این عنوان در مصاحبه ای چنین بیان کرد:


داستان در خارج از لندن آغاز می شود. همراه با شخصیت ها به وسیله قطار به لندن رسیده، و برای اولین بار این شهر را رویت خواهید کرد. این لحظه بسیار زیباست و می توانید شهر را از دید آن ها مشاهده کنید. این ویژگی به ما اجازه می دهد که تجربیات و روابط آن ها را رشد دهیم. همانطور که شخصیت شهر را کشف می کند، گیمر نیز همراه با او رشد می کند. آن ها به شکل یک شخص بومی یا حرفه ای بازی را آغاز نمی کنند.


در عناوین قبلی گیمر در نیمه داستان، بازی را آغاز می کرد اما Syndicate قصد دارد این سنت را از بین ببرد. شروع داستان از ابتدا و تمرکز بر روی روند اصلی، روش جالبی برای معرفی این دنیای جدید است.

گیمرها باید برای رسیدن به مدارج بالا تلاش کنند، و این عنوان از ابتدا بر روی این موضوع تمرکز دارد. Francois Pelland، تهیه کننده ارشد بازی در مورد سناریویی که بازیباز در هنگام ورود اولیه به لندن با آن رو به رو می شود، چنین می گوید:


زمانی که Jacob و Evie (همانطور که گفتیم خواهر و برادر هستند) به لندن رسیدند، تمپلارها در حال پیروزی بودند و تمامی جنبه های کلیدی لندن به دست آن ها بود. در گذشته لندن بزرگترین مرکز بشریت، و جمعیتی معادل یک چهارم جهان را دارا بوده است و تمپلارها بر روی تمامی بخش های شهر کنترل کامل داشتند.


Ubisoft در مورد دو ویژگی دیگری که در Assassin's Creed Syndicate وجود دارند، نیز توضیحاتی داده است. در بازی به پلیس گفته شده تا خیابان ها را پر از جمعیت کند و علاوه بر این، گیمر می تواند کاخ باکینگهام و کلیسای وست مینستر را مشاهده و کاوش کند. ویژگی دیگری که یوبیسافت معرفی کرده است،خارج از وست مینستر و لندن قرار دارد. نام این ویژگی White Chapel می باشد. گفته می شود این بخش از بازی مملو از جرم و جنایت است تا جایی که پلیس برای جلوگیری از مشکلات باید پیش بینی انجام دهد. خطر چیزی است که در White Chapel منتظر شماست. به عبارت دیگر، اگر تعدادی از اعضای یک باند خیابانی را به قتل برسانید یا اعمال مجرمانه دیگری انجام دهید، پلیسی وجود ندارد که شما را بازخواست کند. نحوه تعامل گیمر با این محیط بسیار جالب خواهد بود. ویژگی های متنوع Syndicate تغییراتی در گیم پلی و نحوه تصمیم گیری شما به وجود خواهند آورند. همانطور که گفتیم یوبیسافت تصمیم گرفته که حالت چند نفره را حذف کند و به Ubisoft Quebec فرصت دهد که تنها بر روی تجربه تکنفره تمرکز کند.


از زمان عرضه اولین نسخه این سری در سال ۲۰۰۷، شمشیر جزء جدانشدنی سری Assassin's Creed بوده است اما در Assassin's Creed Syndicate، تغییراتی ایجاد شده است! حمل شمشیر در مکان های عمومی باعث سوء ظن می شود اما در عناوین قبلی به این صورت نبوده است.در Assassin's Creed Syndicate، گیمرها باید سلاح های خود را از پلیس هایی که در تمام لندن پخش شده اند، مخفی کنند. این دنیا شما را مجبور به تغییر در نحوه حمل سلاح می کند.

تعداد ۳ نظر برای این مطلب درج شده

ali hooshyar میگوید:

اه پس بگو کشتن خیلى سخت شده بدون شمشیر اصلا نمیشه ادم کشت

REZA میگوید:

این قسمتش جالب بنظر میاد یکم به هیتمن نزدیک شده

milad میگوید:

درمورد شمشیر نگران نباشین اون عصایی که تودستشه همون شمشیرشه

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی