هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

بخش مدرن Assassin's Creed Unity نیز به صورت اول شخص دنبال می شود

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

آرام آرام یوبی سافت شروع به دادن اطلاعات از عنوان Assassin's Creed Unity کرده است و به مرور اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر می کند. به تازگی Vincent Pointbriant، تهیه کننده ارشد بازی اعلام کرده است که این عنوان، Assassin's Creed را به ریشه ها و دوران افتخار باز خواهد گرداند.

ما داستان دزموند را در Assassin's Creed III به پایان رساندیم و سپس در Black Flag داستان را پیرامون یکی از کارکنان آبسترگو بیان کردیم. بنابراین ما در نسخه های پیشین داستان را از دید سوم شخص روایت می کردیم اما در Assassin's Creed IV یک گام به جلو برداشتیم و بازی را از دید اول شخص روایت کردیم تا هر یک از بازیکنان تصور کنند خود در حال روایت داستان هستند. در Unity نیز داستان دقیقاً همین گونه است و بازیکنان در نقش یکی از کارکنان آبسترگو با استفاده از Animus به خاطرات Arno می روند. بازی مدتی بعد از حوادث Black Flag در دوران مدرن دنبال می شود و آبسترگو از یکی از کارکنانش می خواهد که خاطرات Arno را دنبال کند. ما درک کرده ایم که این هفتمین نسخه از این سری است و اکنون تاریخ بخش جدا نشدنی این بازی است بنابراین سعی می کنیم تا شیوه روایت متفاوتی را در پیش گیریم.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی