هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

بررسی شایعات منتشر شده پیرامون عنوان جدید اساسینز کرید

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

چند روزی است که شایعات متعددی در رابطه با عنوان اساسینز کرید منتشر شده اند که بررسی هر یک از آنها خالی از لطف نیست.
در سال 2009 میلادی که دومین قسمت از سری بازی اساسینز کرید منتشر شد،یوبیسافت قصد انتشار سالانه یک عنوان از آن را کرد که همانطور که مشاهده می کنید این اتفاق به وقوع پیوسته است.این روند ادامه داشت تا زمانی که یوبیسافت عنوان Unity را درسال 2014 منتشر کرد و به گونه ای تمام برنامه های خود در رابطه با برطرف کردن مشکل مالی این شرکت را بر هم زد.
این بازی ساختار خوبی داشت امّا از همان ابتدا نیز از مشکلات متعددی رنج می برد که حتی با انتشار بروزرسانی ها نیز باز هم به شکل ریز و درشت به چشم می خوردند. این موضوع مقدمه ای شد تا یوبیسافت به فکر منتشر نکردن سالانه این بازی بیفتد و پس از انتشار عنوان Syndicate که به نظر موفق تر از یونیتی بود این تصمیم را گرفت تا این کار را عملی کند.
بنابراین هیچ یک از ما شاهد یک اساسینز کرید در سال 2016 نخواهیم بود و به گفته یکی از کارمندان یوبیسافت باید انتظار آن را در سال 2017 بکشیم.
شایعه بعدی که محتمل است این است که به گفته منابع موثق عنوانی که قرار است در سال 2017 میلادی عرضه شود در مصر باستان روی خواهد داد و وظیفه ساخت آن بر دوش تیم سازنده عنوان Black Flag است.لازم به ذکر است که قبل از عرضه سیندیکیت نیز شایعاتی مبنی بر حضور یک اساسینز کرید در مصر باستان وجود داشت اما با تایید اینکه عنوان جدید(سیندیکیت)در انگلستان اتفاق میفتد تقریباً به فراموشی سپرده شد.
ممکن است برخی گیمر ها از خود بپرسند که اگر امسال عنوانی از مجموعه اساسینز کرید منتشر نمی شود پس چه عنوانی قرار است امسال جای آن را بگیرد؟
نزدیک ترین پاسخ به این سوال که خود نیز شایعه ای بیش نیست این است که یوبیسافت امسال قسمت دوم عنوان Watch Dogs که قسمت اول آن تقریباً همزمان با یونیتی در سال 2014 به بازار عرضه شد را منتشر کند.
با این حال می بایست تا برگزاری نمایشگاه E3 2016 که در خرداد ماه سال آینده برگزار می شود صبر کرد تا محصول نهایی این شایعات مشخص شود.

تعداد ۶ نظر برای این مطلب درج شده

Altair میگوید:

به نظرم بهتره این فراچایز هم مثل بازی هیتمن تو نسل جدید ریبوت بشه وبرگرده به زمان و دوران اصلیش یعنی زمان الطائر اما با یه گرافیک نسل هشتمی و یه گیم پلی بیشتر بر پایه مخفی کاری.

ممنون

مهدی میگوید:

به نظرتون این تاخیر یک ساله می تونه مشکلات از جمله stop working و لگ رو برطرف کنند

محمدحسین پاسخ داده است:

به نظر من بله..

وقتی که با تاخیر انتشار بین نسخه های PC و کنسول ها اینقدر بازدهی بازی بیشتر می شه تاخیر 1 ساله خیلی کارها رو میتونه جبران کنه..

Trauerweide میگوید:

با عرض سلام و خسته نباشید ...
با تشکر از مطالبتون میخواستم بدونم که آیا این خبر از منبع مطمئنیه یا شدنیه یا اینی که فقط شایعه و حدس و گمانه ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

درباره این که امسال منتشر نمیشه 100% هستش اما درباره این که تو مصر باشه شایعس!

عشق رئال میگوید:

ببخشید  من اپدیت بازیه اساسین کرید 3 رو دانلود کردم شیش تا ستاپ داره ولی چند درصد مونده به اخرش ارور میده این ارور could not retrieve installation folder .installation will be aborted

محمدحسین پاسخ داده است:

همه setup ها رو تو یک فولدر بریزید و مراحل نصب رو دوباره انجام بدید و امتحان کنید..

ARNO میگوید:

سلام.

چرا اینقدر دیر به دیر تو کانال پست میذارین حتما که نباید مطالب جدید باشه یه چهار تا عکسی تریلری از اساسینز کرید های قبلی تو کانال بذارین تا افراد بیشتری جذبش بشن.ممنون.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

چشم حتما انجام میشه...

کیانوش میگوید:

با سلام میخواستم اسم نرم افزاری که در بازی ها میشه باهاش مقداری از رم رو بجای گرافیک استفاده کرد یا آموزشش رو بهم بدید .....ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اگه بشه حتماً..

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی