هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

تاریخ،بخش جدانشدنی سری اساسینز کرید است

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

Ubisoft اعلام کرد که Assassin's Creed Unity در بازسازی وقایع تاریخی وفادار خواهد بود، یا حداقل در محتوای ارائه شده اینگونه است. جدیدترین عنوان این سری، در انقلاب فرانسه جریان دارد، که در سالهای ۱۷۸۹  تا ۱۷۹۹ به وقوع می پیوندد. از نظر تکنیکی، این اتفاقات در گذشته نزدیکی رخ داده اند، به همین دلیل اسناد و مدارک بیشتر بخش های آن ثبت شده است. Games™ در مصاحبه ای که با Vincent Pointbriant ، تهیه کننده ارشد در Ubisoft Montreal داشته، از او درباره وفاداری Assassin’s Creed Unity به وقایع تاریخی سوال کرده است.


وی پاسخ داد:

تاریخ، زمین بازی ماست. ما سعی کردیم تا حد امکان در ساخت بازی به تاریخ وفادار باشیم، به همین دلیل هر زمان که حفره یا چیزی پیدا می شد که مستند نشده بود، از آن استفاده می کردیم. در غیر اینصورت، به تاریخ احترام می گذاشتیم، و فقط اتفاقاتی که امکان وقوع داشتند، را توضیح می دادیم.

انقلاب فرانسه دوره پیچیده ای است، برنده ها و بازنده ها مشخص نیستند. منظورم این است که در طول انقلاب وقایعی وجود دارد که توضیح انها سخت است، به همین دلیل، کاری که ما کردیم استفاده از انقلاب فرانسه، بعنوان پس زمینه داستان اصلی، یعنی Arno که شخصیتی مانند فارست گامپ دارد، است.

او لزوما دخالتی در گردن زدن شاه یا امثال این ها ندارد. دخالت او کار درستی نیست و بنظر عاقلانه نمی آید. اما می توانید این وقایع را در پس زمینه مشاهده کنید.


در ادامه وی توضیح داد که چگونه بازخورد های بازیکنان برای کمپانی با ارزش است. Assassin's Creed Unity دو ویژگی پرطرفدار، یعنی Co-Op و سفارشی سازی کاراکتر را خواهد داشت. طبق گفته های Pointbriant، یوبی سافت در جدیدترین عنوان این سری، به ریشه های بازی بازگشته است و احتمالا Assassin's Creed Unity شهرت این سری را برمی گرداند.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی