هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

انیمیشنی از Assassin's Creed Syndicate + پشت صحنه

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

تعداد ۴ رای مثبت و ۰ رای منفی

در جریان نمایشگاه Comic Con 2015 به تازگی تریلری از Assassin's Creed Syndicate منتشر شده که در آن به رویداد های زمان انقلاب صنعتی اروپا و وضع مردم و سرمایه داران می پردازد.
***** لینک دانلود پشت صحنه انیمیشن اضافه شد *****
در این تریلر توانایی های جیکوب و خواهرش ایوی در برابر ستمگران جامعه به نمایش گذاشته می شود و همان طور که در تریلر مشاهده می کنید کارگردانان آن F.Gary Gray و Pop Mhan می باشند.
دانلود انیمیشن:

دانلود پشت صحنه:

تعداد ۸ نظر برای این مطلب درج شده

HOSEIN میگوید:

سلام

من نمیدونم چرا یوبیسافت بعضی از تلیراشو  مث همین تلیربه صورت انیمیشن در میاره.خیلی بده خیلیییییی

استاد بزرگ پاسخ داده است:

این تریلر یا انیمیشن ها مخصوصا نمایشگاه Comic هستند. 

محمدعلی میگوید:

tnx

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم

ali میگوید:

من عاشق اساسین کرید همه ی سری های آن هستم، خیلی کار خوبی انجام دادید که همچین سایت خوبی را افتتاح کردید که هوادارانی مثل ما نیازمندش بودیم، ازتون میخوام نقدی از همه سری ها قرار بدید. خیلی ممنون

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله البته 

بعد از انتشار این نسخه 
و رهایی از بخش اخبار و... 
سعی در جمع بندی خواهیم کرد. 

گرند مستر میگوید:

عالیه 

فکر کنم یوبیسافت این دفعه واقعا رو بازی داره عالی کار میکنه.
هم تریلرهاش قشنگن هم اینکه این دفعه نسبت به بازی قبلی کمتر تریلر داده بیرون در حالی که قبلا خیلی بیشتر تریلر بیرون میداد و این حاکی از اینه که خیلی خوب دارن رو بازی کار میکنن.
بازم  ممنون از سایت خوبتون.

ali dalani میگوید:

سلام اقای محمد حسن من از قدیمی های سایت شمام اگر میشه قالب سایتubii,irکه داشتین به منم بدین یبار داداه بودین پاک شده اگر امکان داره دوباره قالب سایت تون برایم ارسال کنید با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

متاسفانه اون قالب رو ندارم.

ali dalani میگوید:

یادم میاد توی سایتی بود ادرس اون سایت هم یادتون نیست

محمدحسین پاسخ داده است:

چون خیلی وقته باهاش کار نکردم متاسفانه یادم رفته!

محمد میگوید:

سلام من محمد هستم و از این سایت خوشم اومده اما بعضی از پاسخ های شما غلط است. مثلا اساسینز کرید یونیتی روی سیستم رم 4 گرافیک 2 من بالا اومد و من بدون کمترین مشکلی بازی میکنم و اصلا نیازی به رم 6 نیست. 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.ممنون از حسن انتخاب شما.

اینکه اساسینز کرید یونیتی روی سیستم شما بدون هیچ مشکلی اجرا میشه نشون دهنده قدرت کلی سیستم شماست؛ یعنی اینکه برخی سیستم ها با اینکه به نظر ضعیف هستن اما سخت افزار هایی که دارن با هم همخوانی دارن و باعث میشن همچین بازی هایی روی اونها اجرا بشه،
اما برخی سیستم های دیگه به همون دلیلی که گفتم با سخت افزار قوی هم قادر به اجرای این بازی ها نیستن.
پس شما هیچ وقت نباید سیستم خودتون رو با سیستم های دیگه مقایسه کنید چون ممکنه سیستم شما نسبت به اونها مزیت هایی داشته که اینطور شده و بالعکس.

mohsen میگوید:

با سلام وعرض خسته نباشیدخدمت دوستان عزیز میخواستم ببینم این اساسین جدیده کی میاد بیرون ورویچه سیستمی میاره.خداکنه این یونیتی سنگین نباشه

استاد بزرگ پاسخ داده است:

در تاریخ یک آبان برای کنسول های نسل هشت و کمی دیرتر برای کامپیوتر 

خیر سنگین تر نیست. 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی