هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

دانلود تم AC Syndicate برای ویندوز

ارسال شده توسط استاد بزرگ در تاریخ سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

تعداد ۳ رای مثبت و ۰ رای منفی

تم بازی اساسینز کرید سیندیکیت را برای طرفداران Assassin’s Creed قرار داده ایم که از 22 والیپیپر با کیفیت این بازی و همچنین آیکون ها و دیگر قسمت های ویندوز را نیز تغییر میدهد که میتوانید تصویر آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
این تم با Windows 7, 8, 8.1 and 10 32 bit / 64 bit سازگاری دارد.
User Account Picture دارد.
RocketDock Icons دارد.
لینک دانلود:
دانلود تم بازی 

تعداد ۷ نظر برای این مطلب درج شده

connor میگوید:

سلام.ممنون به خاطر تم عالی بود

استاد بزرگ پاسخ داده است:

قابلی ندارد. 

اسسین باز میگوید:

عالی بود مخصوصا وقتی که روی ویندوز 8 اجراش میکردی

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خواهش

edward میگوید:

خیلی ممنون.

عشق رئال میگوید:

یه سوال غیر اساسینی میشه کلش اوف کلنز رو روی کامپیوتر نصب کرد ینی نسخه کامپیوتریش هم هست

محمدحسین پاسخ داده است:

خیر امکانش نیست...

mohsen moghimi میگوید:

ببخشید روی ویندوز 10 هم میشه اجراش کرد

استاد بزرگ پاسخ داده است:

من خودمم دارم روی ویندوز 10 بازی میکنم

Mm میگوید:

 سلام ببخشید من ای برنامه رو نصب کردم . ایکون ریسایکل بینم تغییر کرد چیکار کنم برگرده

میلاد میرکمالی میگوید:

سلام من نصب کردم ولی خوشم نیومد چجوری ایکون هارو برگردونم؟؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی