هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

خبر ناراحت کننده:سیستم لیک شده عنوان AC:Unity به احتمال 90% درست است!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

به تازگی در یکی از سایت های کره ای،سیستم مورد نیاز برای اجرای عنوان یونیتی لیک شده است.با اینکه این خبر هنوز توسط یوبیسافت تایید نشده اما با مشاهده گرافیک خارق العاده این بازی و توجه به اینکه این عنوان برای نسل هشتم ساخته شده است، میتوان گفت که:"این سیستم بازی است!"

این در حالی است که شما میتوانید این بازی را با وجود سیستم پایین خود بازی کنید اما از یک کیفیت خوب که مطلوب هر گیمر است،بهره نخواهید برد.

این سیستم اعلام شده به این صورت است:

(OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8,1 (Only 64-bit supports

CPU: Minimum – Intel Core® i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above

Recommended – Intel Core® i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above

RAM: Minimum –6GB or above 

Recommended – 8GB or above

GPU: Minimum – NVIDIA GeForce® GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 or above

Graphic Memory minimum – ۲GB

Recommended – NVIDIA GeForce® GTX 780 or AMD Radeon R9 290X or above

Graphic Memory Recommended – ۳ GB

Sound Card: DX9.0c-compatible

HDD: above 50 GB

Multiplayer: 256 kbps Upload bandwidth or Higher


این هم تصویر:


نظر شما چیست؟

تعداد ۲۶ نظر برای این مطلب درج شده

amir میگوید:

با تشکر از اطلاع رسانی تون  و سایت خوبتون
میخواستم بگم ک رم من 4 گرافیک 2 بازی رو ساپورت میکنه؟ 

محمدحسین پاسخ داده است:

به cpu هم ربط داره!

علی میگوید:

اقا من رمم4 گرافیکمgtx730و cpuکرای2 هست میتونم با کیفیت پایین یا مدیوم بازی کنم :'( :'( 

محمدحسین پاسخ داده است:

پست جدید رو بخون

هادی میگوید:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای مدیر سایت
این سیستم منه
ram 4
گرافیک 1gt 740m
cpu         core i5     1.80GHz
dx 11
Os          win8 64 bit
سیستم خونگی نیس لبتابه
به نظر شما اجرا میشه کرد
اگه میشه اجرا کرد رو چه تنظیمات گرافیکی؟؟خواهشا جواب بدین

*** **** ***** ****** ** **** ******www.assassinscreed.blog.ir

محمدحسین پاسخ داده است:

همینطور که یوبی گفته این بازی گرافیگ های لپ تاپ رو ساپورت نمیکنه ولی وقتی بازی اومد یه امتحان کن

اگر هم نصب شد سرعت خوبی خواهد داشت

رضا میگوید:

آقا به نظر من حرف مفته تا کنسولاشون فروش بره میتونم تا بیس دیقه دیگه بنجاهتا از این عکسا درس کنم

هادی میگوید:

اینو تو همه بلگاتون گذاشتم اینی که آخرش نوشته مال همینه خودتون که در جریان هستید
فقط لطفا جواب بدین

اساسینز میگوید:

سلام ببخشید یه سوال داشتم به رم 6 گیگ
کارت گرافیک تقریبا 2 گیگ
ویندوز 7 SP1
سی پی یو:7 هسته ای
اجرا میشه

اساسینز میگوید:

تازه 64 بیتی هم هست

اساینز میگوید:

ببخشید یه سوال دیگه میدونید چند تا دیسک میشه

conre میگوید:

اقا به نظرت رو رم 4 سی پیو 4 گیگ ویندوز 32 بییت اجرا میشه دی وی دی هاشو دیدم 7 تا برا کامپیوتر اگه میشه بگید برم بگیرم لطفا 

با تشکر

conre میگوید:

راستی ویندو زمم 8 و x11 

zixar میگوید:

با رم 2 هم اجرا می شود ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

خیر

حداقل 4 میخواد

علی میگوید:

سلام بابا اینا همش دروغه الکی سیستم بازی را میخوان بالا ببرن من الان رم کامپیوترم 4گیگ گرافیک2 گیگ سیپیو هم core i3  هست و الان هم بازی را نصب کردم و دارم کیف میکنم همش حرفه بدون هیچ مشکلی دارم بازی میکنم  

connor میگوید:

آقا علی راست میگه من تازه با رم 2!!!!!!!! گرافیک1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؛!!!!!!؛!!!!!!!!!!!!!!! و ویندوز 32 بیت 8 تونستم اجرا کنم حرف مفته اینا الکی میگن

علیرضا میگوید:

روی رم 4 گرافیک 2 و ویندوز 7 کند نمیاد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نه کند نمیشه

علیرضا میگوید:

چون من اساسین بلگ فلگ رو ریختم کند اومد

محمدحسین پاسخ داده است:

حتما سیستمت سنگین بوده!

بعضی وقت ها ویندوز رو دوباره نصب کنی عملکرد بازی بهتر میشه

علیرضا میگوید:

رمم هم 4 گرافیک 2 وبیت32 ویندوز هم7 لطفا راهنماییم کنید

علیرضا میگوید:

روی بیت 32 نمیاد! چون من امتحان ولی شاید من بد ریختم

محمدحسین پاسخ داده است:

نه فقط 64

علیرضا میگوید:

ببخشید میشه بیت رو عوض کرد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله با عوض کردن ویندوز

فقط دقت کنید 32 بیته یا 64

علیرضا میگوید:

ببخشید من بیتم رو عوض کردم و الان هم دارم نصب می کنم کامل نصب نشده ولی توی درایو d هست و میگه the program can t start because nvgsa x64 dll is missing from your computer  try reinstalling the program to fix this problem

محمدحسین پاسخ داده است:

درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید 

اگر درست نشد تو اینترنت سرچ کنید..

علیرضا میگوید:

لطفا کمکم کنید

یه بنده ی خدا میگوید:

ببخشید روی رم4 CPU 4 وگرافیک2 میخوره؟

علیرضا میگوید:

چجوری؟

علیرضا میگوید:

چجوری؟

علیرضا میگوید:

چجوری ؟

mehrad میگوید:

اقا راسته من الان دارم بدون رم بازی میکنم

خخخخخخخخخخخخخ

mhd میگوید:

سلام روی سیستم
ram:4
Graphic:1
cpu:چهار هسته ایi5
dx 11
روی low بالا میاد

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

روی low بله..
اما بازم گرافیک خیلی ضعیفه..

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی