هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

دانلود تم اصلی بازی AC:Unity به همراه معرفی آهنگسازان بازی

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ب.ظ

تعداد ۳ رای مثبت و ۰ رای منفی

سری Assassin's Creed همواره به داشتن موسیقی متن عالی و آهنگسازان مشهور، معروف بوده است. قطعه

Ezio's Family در عنوان Assassin's Creed II که توسط جسپر کید نواخته شده بود، هنوز هم یکی از بهترین ترک های موسیقی در کل بازی های رایانه ای می باشد. درحالی که برایان تایلر آهنگسازی نسخه چهارم را بر عهده داشت، این بار ۳ آهنگساز برای Assassin's Creed Unity انتخاب شده اند تا نتیجه کار بسیار بهتر باشد.


Chris Tilton که پیش از این در بازی هایی چون Mercenaries : Playground of Destruction، Sim City و سریال مشهور Fringe به آهنگسازی پرداخته است، یکی از آهنگسازان این عنوان است. همچنین خانم Sarah Schachner که سابقه همکاری با برایان تایلر در عنوان Assassin's Creed IV : Black Flag و فیلم Iron Man 3 را نیز دارد، در تیم آهنگسازی بازی قرار گرفته است. Ryan Amon نیز سومین فرد این تیم است که چندی پیش موسیقی فیلم علمی تخیلی Elysium با بازی مت دیمون رو ساخته است. همراه با معرفی آهنگسازان بازی، تم اصلی بازی نیز منتشر شده است که باز هم یک موسیقی عالی و حماسی است.


دانلود تم اصلی بازی AC:Unity اختصاصی هواداران اساسینز کرید

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی