هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

دانلود عنوان Assassin's Creed Syndicate برای PC

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

پس از انتشار Assassin's Creed Syndicate لینک های دانلود آن در سایت های معتبر ایرانی نیز منتشر شدند که آن ها را برای دانلود در اختیار شما می گذاریم.
لازم به ذکر است که لینک های دانلود فقط به درخواست برخی کاربران قرار داده شده اند و حجم آنها حدود 33 گیگابایت است.
لینک های دانلود:
پارت 1 با حجم 1 گیگابایت
پارت 2 با حجم 1 گیگابایت
پارت 3 با حجم 1 گیگابایت
پارت 4 با حجم 1 گیگابایت
پارت 5 با حجم 1 گیگابایت
پارت 6 با حجم 1 گیگابایت
پارت 7 با حجم 1 گیگابایت
پارت 8 با حجم 1 گیگابایت
پارت 9 با حجم 1 گیگابایت
پارت 10 با حجم 1 گیگابایت
پارت 11 با حجم 1 گیگابایت
پارت 12 با حجم 1 گیگابایت
پارت 13 با حجم 1 گیگابایت
پارت 14 با حجم 1 گیگابایت
پارت 15 با حجم 1 گیگابایت
پارت 16 با حجم 1 گیگابایت
پارت 17 با حجم 1 گیگابایت
پارت 18 با حجم 1 گیگابایت
پارت 19 با حجم 1 گیگابایت
پارت 20 با حجم 1 گیگابایت
پارت 21 با حجم 1 گیگابایت
پارت 22 با حجم 1 گیگابایت
پارت 23 با حجم 1 گیگابایت
پارت 24 با حجم 1 گیگابایت
پارت 25 با حجم 1 گیگابایت
پارت 26 با حجم 1 گیگابایت
پارت 27 با حجم 1 گیگابایت
پارت 28 با حجم 1 گیگابایت
پارت 29 با حجم 1 گیگابایت
پارت 30 با حجم 1 گیگابایت
پارت 31 با حجم 1 گیگابایت
پارت 32 با حجم 1 گیگابایت
پارت 33 با حجم 880 مگابایت

تعداد ۴۱ نظر برای این مطلب درج شده

dastan میگوید:

این بلک باکسشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نسخه Codex

ali hooshyar میگوید:

خدارو شکر من میخوام ps4 بگیرم چطورى با این سرعت نت میخوان دان کنن pc ها

حسام میگوید:

سلا خدمت شما عزیزان

لطفا اگر مقدور هست بهم کمک کنید ، این سیستم منه:
OS: 7 ,64 bit
cpu: Intel Pentium G620 @ 2.60 Ghz
RAM:8
Graphics Card: NVIDIA GeForce GT 440 , 1024 MB DDR3
ایا به SYNDICATE میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر به ارتقاء دادن نیاز داره بگید.
ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بله ممکنه بخوره..

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

دوست عزیز پی سی گیمر ها بازی پر حجم رو دانلود نمیکنن.بازیشو از مغازه دار ها میخرن.الان خود من که بازی پیسی بازی میکنم شنبه رفتم پیش سی دی فروشی بازیشو اورده بود.اونم کرک شده.خریدم حالا هم دارم بازی میکنم.

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

دوستان من بازی رو کامپیوترم نصب کردم. ولی نمیدونم چه جوری میشه بین دو شخصیت سوییچ کرد.یعنی نمیدونم چه جوری میشه از شخصیت جیکوب رفت به ایوی.استپ میکنم عکس جیکوب هست و ایوی کنارش.هرچی با موس میزنم رو ایوی نمیره تو اون یکی شخصیت.

راهنمایی کنید لطفا

Amir میگوید:

سلام خسته نباشید من بازیرو نصب کردم اما ارور میده 
file:///E:/Capture.PNG ارورش اینه
اگه کسی میدونه لطفا جواب بده 

Amir میگوید:

این ارور 
Unable to open (DataPC.forge), Did you Copy it? Did your deploy fail? Did you forget /mapmenu or /world:blabla? Did you misspell your world name?

mehdi creed میگوید:

پسر خوش به حالتون بازی رو دارید نصب کردید...تو شهر ما یعنی قم هنوز نیومده یعنی نیست...اونای که دارن اهل کدوم شهرن؟

محمدحسین پاسخ داده است:

تهران باید اومده باشه..

حسام میگوید:

سلام خدمت شما
لطفا با توجه به این مشخصات مادربورد بهم یک کارت گرافیک 2GB معرفی کنید:
Manufacturer: ASUSTeK Computer INC
Rev X.0X Model: P8H61
Chipset: Intel Sandy Bridge Rev.09
Southbridge: Intel H61 Rev.B3
LPCIO: Nuvoton NCT6776

BIOS:
Brand: American Megatrends INC
Version: 0411
Date:05/10/2011

Graphic Interface:
Version: PCI-EXPRESS
Link Width: x16
Max.Supported: x16

ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

کارت گرافیک هایی که خوبن یکی Nvidia و اون یکی AMD هست.
به نظر من هردو هم گزینه مناسبی هستن که میتونی با بررسی دقیق اونی که بیشتر به دردت می خوره رو انتخاب کنی.

ali hooshyar میگوید:

اقا اون دوست عزیزى که میگه نمیتونم بین دو شخصیت سویچ کنم بگم کنار عکس پایین زده باید چه دکمه اى رو بزنى براى سونى چهار باید R3 بزنى 

 اونى یکى دوست عزیزى هم که گفته بازى توى قم نیومده باید بگم من خودم هم قمى هستم و بازى رو براى پى سى دیدم 

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر دوست من 

هر وقتی نمیشه بعضی مراحل اجباری که ایوی باشیم و برعکس 

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

دوست عزیز چطور توی شهر شما نیومده؟شهر ما بهبهان یکی از بد ترین شهرا توش روز شنبه امده

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله حتما اشتباه میکنند 

ماشاالله افراد سودجو بسیار سریع کپی و عمل میکنند... 

حسام میگوید:

با سلام

لطفا یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 2GB با توجه به موارد فوق مادربورد بگید که مناسب با Syndicate باشه!!!!!!!!
ممنون میشم ازتون لطف می کنید!!!!!!!!!!!!!

استاد بزرگ پاسخ داده است:

GTX 760 به بالا خوب است

حسام میگوید:

سلامی دوباره خدمت شما عزیزان

"خواهشا"یک کارت گرافیک NVIDIA GeFORCE GTX 2GB با قیمت مناسب معرفی کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دارم خیلی در این باره حرص میخورم:(:(:(:(:(:(:(
ممنون میشم ازتون

استاد بزرگ پاسخ داده است:

معرفی شد. 

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

سلام

دوستان من بازی رو کامپیوترم نصب کردم.اولاش بدون مشکل بود ولی حالا وقتی میرم تو بازی و میزنم روی کانتینیو و میخواد لود گیم بشه کاپیوتر هنگ میکنه و باید ری استارت کنم.نمیدونم مشکل از چیه.قبلشم هنگ میکرد ولی وقتی رس استارت میکردم میرفتم تو بازی میومد.ولی حالا صد بار امتحان کردم همش هنگ نمیکنه.کسی میدونه مشکل از چیه؟

محمد میگوید:

میبخشید من سیندیکیت رو خریداری کردم بازی برام با سرعتی قابل قبول و بدون تیک زدن اجرا میشه ولی یکم که جلوتر میرم برام ارور 

has stoped working
میده میشه راهنمایی کنید این ارور رو چجوری رفع کنم؟

Sepehrhm میگوید:

سلام!ادمین خان!من بازیو نصب کردم و بازیم اجرا شد!ولی قبلی که اجرا بشه یه پیامی میده مبنی بر اینکه

باید کارت گرافیکمو آپدیت کنم!درصورتی که من تازه آپدیت کردم!
همچین آپدیت خود بازیم نصب کردم!لطفا راهنمایی کنید
اینم عکسش
http://uupload.ir/files/g853_bandicam_2015-11-25_02-17-35-932.jpg

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام بر شما..

مطمئنید که از وقتی که آپدیت کردید تا حالا آپدیت جدید نیومده؟؟

hhhh میگوید:

مهدی کرید منم تو قمم 

و همین الانم که دارم پیام میدم بازیشو دارم نصب میکنم 
سیدیشو برو از یه مغازه تو فلک زنبیل اباد بخر

Sepehrhm میگوید:

من چهارشنبه هفته پیش آپدیت جدیدو نصب کردم!الانم چک کردم,چیز جدید نیومده!

محمدحسین پاسخ داده است:

اونطور که پیام میگه مشکل از همینه اگه بازم اجرا نمیشه آپدیت جدید رو حذف کنید و با آپدیت قدیمی امتحان کنید شاید حل بشه!!

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

آره دقیقا واسه منم قبل از اینکه اجرا بشه میگه کارت گرافیکتو باید اپدیت کنی بعد اجرا میشه.

بچه ها چطوری باید کارت گرافیکو آپدیت کنم؟راهنمایی کن لطفا ادمین

محمدحسین پاسخ داده است:

داخل گوگل سرچ کنید آخرین آپدیت کارت گرافیک .... و دانلودش کنید و پروسه عادی نصب رو انجام بدید.

داخل ..... اسم کارت گرافیکتون رو بنویسید.

Sepehrhm میگوید:

نه بازی که اجرا میشه و خیلیم خوبه!ولی فقط میخواستم ببینم این چیه اولش میاد

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز من الان چی بگم؟؟

ولش کن بازیتو بکن...

iman میگوید:

سلام والا من که هیچ پولی بابت بازی ها نمیدم همه رو دانلود میکنم پر حجم ترین هم تا الان بازی GTA V بود با تمام اضافیاتش حدود 70 گیگ ! هر گیگ هم بگیم 2 ساعت کلا میشه 140 ساعت یعنی کمتر از 10 روز بینی 7 تا 8 روز البته باید اینترنت نامحدود داشته باشی خودم ماهی بالای 300 گگ دانلود دارم خخخ D:

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

خیلیم عالی..

MF میگوید:

kasi  midoone   az   koja  mishe  hidden blade  kharid  vase  ubi na  onayi  ke  baa  nakh   automatic   baz   va  baste  mishe?


Sepehrhm میگوید:

خله خب!چرا دعوات میاد!؟بیا منو بزن!

یه سوال کردم فقط :| 

محمدحسین پاسخ داده است:

خب دوست من ،

من واقعا چی بگم..وقتی اجرا میشه دیگه بحثی نداره خیلیا دعا میکنن فقط اجرا بشه..
در ضمن اون موقع هم لحنم تند نبود فقط گفتم اهمیت نده بازیتو بکن..

Amir Shahidi میگوید:

شما هم نصب بازی تون مثل یازی تک هستش؟


محمدحسین پاسخ داده است:

من خودم هنوز نصب نکردم.

دوستان اگه بتونن جواب میدن..

The Wolf میگوید:

دوستان سلام 
کمک کنید من رو 
من بازی رو گرفتم و نصب کردم ولی وقتی به سیکونس 7م میرسم قسمت آخرش که ی زنی رو باید اسکورت کنی با جیکوب وقتی تمومش میکنم اون  قسمت لودینگش همینجوری میچرخه و اصن لود نمیشه 
خواهشا کمک کنید 
با تشکر

محمد مددی میگوید:

سلام دوستان میشه راهنمایی کنید من چجوری ارور

has stoped working
رفع کنم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

انتی ویروس را غیر فعال کنید... 

بازی را دوباره نصب کنید... 
در اخر اگر دو مورد اول نشد ویندوز را عوض کنید. 

محمد مددی میگوید:

هر سه تا کار رو‌انجام دادم 

ولی دقیقا همونجا باز ارور داد

محمدحسین پاسخ داده است:

آپدیت کارت گرافیک خودتون رو نصب کنید...

آخرین نسخه Net Framework. رو هم نصب کنید...
و همینطور تمام Microsoft Visual ها رو از 2005 تا 2015 نصب کنید..

ali hooshyar میگوید:

برادر Sepehrhm میتونى عکس وایپرتو برام بزارى من خیلى دنبالش گشتم ولى پیدا نکردم

سروش میگوید:

سلام ایا میتونم با سیستم زیر در حالت very high اجرا کنم

گرافیک geforce gtx 950 asus strix gaming
رم 12 gb
سی پی یو intel core i5-3450 3.10 ghz
ویندوز7 ultimate شصت و چهار بیت
اگه نمیتونم لطفا بگید باید چه موردی رو ارتقا بدم و لطفا یه مورد مناسب معرفی کنید ممنون.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اگه روی کیفیت خیلی بالا میخوای بازی کنی باید سی پی یو رو ارتقا بدی اما اگه کیفیت خوب میخوای همین خوبه.

سروش میگوید:

یعنی میتونم رو حالت high بی مشکل اجراش کنم

محمدحسین پاسخ داده است:

به نظر من بله!

MAD GAME میگوید:

سلام...بازی اساسینز کرید سیندیکت به سیستم من میخوره؟
windows:7-64bit
cpu:core i5 3550-3.30 GHz
RAM:4GB
Graphic:Geforce GT 730- DirectX12

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بله میخوره..
به نظر من روی Normal میتونی بازی کنی..

محمد میگوید:

سلام یه سوال داشتم
خواستم بدونیم روی این سیستم قرن بوقی ای که من دارم هم اجرا میشه به نظرتون ؟
win 10 x64
cpu : core i3 3110m
ram : 6 gb
graphic : intel hd graphic 4000  1.7gb

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

من نگفتما!!خودتون گفتید..
گرافیکتون خیلی ضعیفه!
فکر نمیکنم..

محمد جواد میگوید:

سلام خسته نباشید . 

رو این سیستم کار میکنه؟؟؟؟
رم : ۴
گرافیک : nvidia geforce GT610
2.6 ghz
؟؟؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

به نظرم کار میکنه ولی روی low

parsa ar میگوید:

یعنی اگر این پارت هارو دان کنی میشه بازیو نصب کنی؟بعد اپدیت چندشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله..

منظورتون از آپدیت چندشه چیه؟

محمد جواد میگوید:

ممنون از راهنماییتون

الان دارم با سایت شما دانلود میکنم
امیدوارم نصب و اجرا بشه...

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش میکنم..

امیدوارم..

مهدی میگوید:

سلام لطفا لینک دانلود یونیتی رو هم بزارید وبه نظرتون کدوم نسخش خوبه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

پاسخ سوال اولتون داخل کامنت قبلی هست..

به نظرم نسخه های قبل از Black Flag همه خوبن..

محمدرضا محمدی میگوید:

با سلام
من بازی رادانلود کردم بعد هم از زیپ خارجش کردم اما ستاپ نداره لطفا راهنمایی کنید. مرسی

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

مطمئنید که فایل ها رو کامل دانلود کردید؟

عااااارف میگوید:

سلام دوستان و ارادت خدمت همه ی شماا من ی لپ تاپ ایسر دارم با این مشخصات: رم8   گرافیک corei7  4g 940 سیپیو 2.4   3 با چ کیفیتی میتونم اجراش کنم با کیفیت بالای بازی میشه اجراش کرد ؟؟؟؟؟؟
راستی سرعت نتم700 کیلوباته دان کنم ب مشکل بر نمیخورم(ک مثلا ی مشکلی داشته باشه فایل هااا) جوابم رو بدید خیلی سپاس و ارادت 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام عزیز.

با نظرم روی نرمال میشه اجرا کرد..
دانلود هم کنید به مشکلی بر نمیخورید ولی در کل بخرید بهتره..نزدیک 40 گیگه!

حسام میگوید:

سلام با گرافیک انویدیا GT 740M چطوری میشه کار میکنه ؟؟ ممنون

حسام میگوید:

چطوری ارور uplay رو رفع کنم لطفا کمک کنید ممنون

حسام حسینیان میگوید:

سلام من یک مشکلی دارم مثلا توی نقشه چیزا رو سفید نشون میده توی منو هم سفید نشون میده چی کار کنم درست میشه

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی