هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

در AC:Unity شاهد جهانی بدون مرز خواهید بود!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

زمانی که عنوان Assassin's Creed IV: Black Flag منتشر شد، جهان بسیار بزرگ آن همگان را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از بازیبازان را مجذوب خود نمود. با توجه به این که نسخه بعدی در این سری یعنی Unity بر روی سخت افزار های قوی تری ساخته خواهد شد، آیا جهان این عنوان نیز بزرگتر از نسخه عظیم قبلی خواهد شد یا خیر.در مصاحبه ای که یکی از سران یوبیسافت با یکی از سایت های خارجی داشته است با ما همراه باشید.


در ابتدا باید بگویم که اگر تمامی محل هایی که در  Assassin's Creed IV Black Flag قادر به بازی کردن در آن ها بودید را کنار هم بگذارید، تنها بخش بسیار کوچکی از جهان AC Unity را جمع آوری کرده اید. همچنین دنیای Unity نه تنها در اندازه بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خواهد بود بلکه بیش از پیش به آن عمق بخشیده شده است و جزئیات بسیاری در ان قرار داده شده است. در آخر هم باید بگویم که بازیبازان عزیز قادر خواهند بود درونی‌ترین لایه های شهر پاریس را مانند خانه ها و یا مغازه ها را کاوش کنند.


وی ادامه داد:


بازیبازان درونی ترین لایه ها را جست و جو خواهند کرد و این لایه های درونی، مکان های خالی و بدون جزئیات نخواهند بود بلکه در ان ها بسیاری از کاراکترهای بازی و داستان ها و گنج ها وجود خواهند داشت. در واقع این نسخه بسیار به واقعیت نزدیک است و این همان دلیلی است که این عنوان را منحصر به فرد می کند. هر جزئی از بازی که مشاهده می کنید بیش از پیش واقعی و زیبا طراحی شده است.

برای جمع بندی باید اذعان کنم که ما بزرگترین و عمیق‌ترین دنیا را برای بازیبازان تدارک دیده ایم و از این بابت بسیار به خود می بالیم!

تعداد ۱ نظر برای این مطلب درج شده

علی میگوید:

سلام…
میخواستم بدونم چه جوری میشه Sequence 7 _ Memory 3 یعنی درگیری با بلک رو تو قسمت دومش رد کنم…با هر سرعتی که فکرشو کنین E رو زدم…لطفا کمک کنین!!!!!!!!!

استاد بزرگ پاسخ داده است:

سرعتی نیست محکم و کامل فشار دهید... 

گاهی اوقات این مرحله کلید زنی گیر میکند... 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی