هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

راز های سری Assassin's Creed | بخش اول

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

بازی های اساسینز کرید همیشه در سبک جهان باز و به غیر از سری دو بعدی همه به صورت سوم شخص ساخته شده و میشوند. اما مگر میشود با یک بازی جهان باز و سوم شخص روبرو باشیم و از رمز و راز های گوناگونی بهره مند نباشیم؟!هواداران اساسینز کرید اینبار قصد دارد رمز و راز های بازی های سری را برای شما کاربران شرح دهد...

-راز های AC1

 1.راز Jamal:

پس از ترک ماصیاف برای اولین بار، یکی از اساسین ها در محفل بنام جمال بدون هیچ گونه شاهد و ناگهانی کشته میشود. از طرفی دیگر حمله کردن به او، اساسین های دیگر در محفل را تحریک کرد که به الطایر هم حمله کنند و تلاش کنند اورا بکشند. جمال خائنی درون محفل بود که همراه ماسون دروازه قلمرو اساسین ها را برای  تمپلار های ماصیاف باز کرد. او در ابتدا به عنوان یک هدف در یک ماموریت قرار داشت تا به قتل برسد، اما ماموریت با مرگش نیمه تمام ماند و شیوه مرگ و قاتلش به عنوان یک راز کوچک در AC1 قرار گرفت.

2.راز Tramsformers:

شکل پنجره ها در خانه های خاصی در دمشق و Acre  مانند G1 Optimus Prime، شخصیتی از فرانچایز ترانسفورمر ها است در هنگامی که آن شخصیت به یک کامیون تبدیل میشود.

-راز های AC2
1.راز بتمن:
وقتی در شهر بر روی سقف برخی خانه ها در حال پریدن و گشت و گذار هستید صدای شهروندی را خواهید شنید که میگوید:
«یک جنگجوی شنل پوش دیگر» که به احتمال زیاد اشاره به بتمن دارد. همچنین بعد از مدتی با ملاقات با Roza وی به اتزیو این جمله را میگوید: «Why so serious» که همانند جمله معروف جوکر خطاب به بتمن در فیلم The dark knight است. 
2.کلید های بی ارزش:
در مرحله های Knowledge is power و Hunting the hunter شما میتوانید با اتزیو تمام هدف های بی ارزش را پیدا و کلید هایی را بگیرید درحالی که آن کلید ها هیچ فایده ای در بازی ندارند! 
3.روح گذشته: 
جالب است بدانید شما میتوانید در بازی روح و یا حداقل نشانه هایی از خانواده خود را بعد از مرگشان مشاهده کنید! بعد از اولین ملاقات با نیکولو ماکیاولی شما میتوانید به خانه خانوادگی سابق اتزیو برگردید و در حیاط خانه قدم بزنید بعد از ان اتزیو با فعال کردن حس عقابی اش میتواند نشانه هایی از خانواده اش و  بدن برادرانش را تجسم کند اگر ایگل ویژن را غیر فعال کرده و از آنجا بروید دیگر نمیتوانید با چنین صحنه ای روبرو شوید، ممکن است آن تصاویر تجسم اتزیو باشد و ربطی به ارواح نداشته باشد اما با سخت بودن کشف آن خودش را در راز های بازی جا کرده است.
4.قلاب برای هیولا:
اگر شما به مکانی بنام Assassin Tomb که یکی از شی های مورد نیاز برای گرفتن لباس الطایر در آنجا قرار دارد بروید و اگر شما در نقش اتزیو برای یک دقیقه به آبی در نزدیکی اولین شاهین نگاه کنید صحنه ای نمایش داده میشود که یک قلاب ماهیگیری در آب شروع به حرکت میکند. اگر شما دوباره به آب نگاه کنید بازوی بزرگی مانند بازوی یک اختاپوس از آب بیرون می آید و دوباره به زیر آب میرود!
6.عمو ماریو:
وقتی شما برای اولین بار در مونتریجیونی ماریو آئودیتوره عموی خود را ملاقات کنید ماریو این جمله را میگوید: «its-a-me, Mario» که به جمله معروف سوپرماریو در سری بازی هایش باز میگردد!
7.گروه Motown:
اگر شما در شلوغی جمعیت سکه ای را میان جمع پرتاب کنید زنی با لحنی میگوید: «Money, that's what i want!»
که مربوط به موسیقی of the same name از گروه Montown است.
8.آسمان نفرین شده:
پس از استفاده از گلیچ پرش بلند برای داخل شدن به کاخ Palazzo Ducale جایی که سال ها قبل Carlo Grimaldi با خورداندن زهر به Doge هنگام شطرنج اورا کشت،میتوانید تخته شطرنجی که آنها سال ها قبل در حال بازی بودند را مشاهده کنید درحالی که مهره های شطرنج هنوز دست نخورده بودند. از طرفی وقتی داخل اتاق قتلش میشوید ساختمان و آسمان به قرمز تغییر رنگ میدهند که و به دلیل قتل ترسناک Doge راز عجیبی را در دل کاخ به وجود آورده است!

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی