هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

راه کار هایی برای بازی با سیستم ضعیف

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

اخیرا درخواست های دوستان مبنی بر چک کردن سیستم بازیشان و یا مشکلاتی نظیر لگ های بازی زیاد شده است.هواداران اساسینز کرید تصمیم گرفته است که در یک مطلب جامع به برسی سیستم و راه هایی برای بازی کردن با سیستم ضعیف بپردازد.این مطلب اختصاصی هواداران اساسینز کرید بوده و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع یا بدون آن جایز نمی باشد.

خب اول از همه قبل از کمک به شما در بازی کردن بازیهای اساسینز کرید یا حتی بازی های دیگر با سیستم های ضعیف بهتر است به شما بگوییم که اگر میخواهید بازی هارا در بهترین فریم و بدون افت فریم و همچنین با بالا ترین تنظیمات بازی کنید بهتر است از جیبتان مایه بگذارید و با ارتقا سیستم از حداکثر امکانات و گرافیک یک بازی بهره ببرید. اگر توان مالی کافی برای بستن یک سیستم همه چی تمام ندارید و از سیستم  تقریبا ضعیفی استفاده میکنید قطعا این مقاله به شما کمک شایانی برای بازی کردن بازی ها در بهترین فریم و بدون لگ میکند. در ابتدا بهتر است در نظر بگیریم که قبل از نصب بازی بهتر است چه کارهایی را انجام دهیم تا بتوانیم با نرخ فریم خوبی و تقریبا لگ کمتری بتوانیم بازی کنیم.اولین مرحله، اپدیت نسخه درایور کارت گرافیک به اخرین نسخه است. اگر از کارت گرافیک Nvidia استفاده میکنید باید آخرین ورژن درایور گرافیک Nvidia را دانلود کنید اگر هم از کارت گرافیک AMD استفاده میکنید باید درایور مربوط به این شرکت را دانلود کنید که در ادامه لینک دانلود اخرین ورژن درایور دو شرکت را در ادامه پست خواهید دید و میتوانید از آن استفاده کنید. اگرهم از کارت گرافیک با شرکت متفاوت و غیر معروفی استفاده میکنید بهتر است با سرچ و دانلود اخرین ورژن درایور خیال خود را از این بابت راحت کنید. دقت کنید شرکت های تولید کننده کارت های گرافیک مانند Asus یا Gigabyte کارت های گرافیکشان را با استفاده از سخت افزار و نام Nvidia یا AMD میسازند که باید در خصوص این قضیه نیز از مدل شرکت کارت گرافیک خود قبل دانلود مطمئن شوید.حالا که درایور خود را اپدیت کردید بهتر است به سراغ نرم افزار هایی بروید که در کم شدن لگ بازی و افزایش نرخ فریم تاثیر بسزایی دارند. از این نرم افزار ها میتوان از Directx یا Microsoft Physx همچنین++ microsoft c و. NET نام برد.پس از نصب تمام پیش نیاز های بازی بهتر است حالا شروع به نصب و بازی کردن بازی کنید. اگر دیدید که بازی را با فریم خوب و لگ کمی پلی کردید نیازی به کار دیگری ندارید اما اگر بازهم با لگ روبرو بودید بهتر است ادامه مقاله را مطالعه کنید.....حالا شروع به دانلود آپدیت های منتشر شده برای بازی کنید مخصوصا اساسینز کرید یونیتی،دقت کنید، دانلود و نصب اپدیت بازی ها میتواند نقش بسزایی در کم کردن لگ بازی داشته باشد زیرا معمولا اپدیت ها برای رفع مشکلاتی از قبیل باگ ها و افت فریم عرضه شده و میشوند. 

اگر باز هم لگ داشتید مراحل زیر را انجام دهید :

در کنترل پنل سرچ کنید per و از بخش System اولین گزینه را بزنید .

صفحه ای باز می شود. با چهار گزینه که تیک روی گزینه ی ..let window می باشد تیک مربوطه را روی گزینه ی best per قرار دهید.

با این کار از تمام قدرت کارت گرافیک روی بازی استفاده می شود و از شکل ظاهری ویندوز کاسته می شود.

اگر هم در لپ تاپ بازی میکنید همانطور که میدانید بهتر است در شارژر بازی کنید تا لگ کمتر شود و اگر میبینید لپ تاپ بیش از حد داغ میشود میتوانید از فن جانبی استفاده کنید که در  زیر لپ تاپ قرار میگیرد. 

اگر باز هم لگ داشتید و رم پایینی دارید میتوانید از روش زیر استفاده کنید که معروف به افزایش رم کامپیوتر با استفاده از فضای هارد است :

در بخش System که در Control panel قرار دارد گزینه Advanced system setting را انتخاب کنید سپس روی اولین setting از بالا کلیک کنید سپس بر روی تب Advance در پنجره جدید کلیک کرده و روی گزینه Change کلیک کنید...در این مرحله و بعد از باز شدن پنجره جدید، می بایست تیک گزینه Automatic Manage Paging بردارید و سپس بر روی drive مربوطه که میخواهید صفحه بندی آن را تغییر دهید کلیک کرده و دکمه رادیو باتن Custom Size را انتخاب کنید و سایز موردنظر خود را وارد نمایید و در اخر بر روی گزینه set و ok کلیک کرده تا تغییرات ذخیره شود. بعد از آن احتمالا آن درایوی که انتخاب کردید به طور کامل پر خواهد شد. 

اما اگر بازهم با لگ روبرو شدید دست به انجام روش بعدی بزنید:

اورکلاک کردن GPU:

اورکلاک کردن یکی از فواید کارت های گرافیک است که با استفاده از این قابلیت میتوانید سرعت ویندوز خود را بالا ببرید. بعضی شرکت ها این قابلیت را در کارت های خود حذف کردند اما شرکت های Nvidia و ATI این کارایی را برای مشتری هایشان آزاد گذاشته اند و بنابراین پیشنهاد میشود اگر از کارت گرافیک هایی با نام این شرکت ها استفاده میکنید میتوانید با استفاده از نرم افزار های مختلفی دست به کم و زیاد کردن سرعت فن زده و با اینکه ممکن است سروصدای بیشتری را به وجود آورد اما در عملکرد سیستم نقش زیادی خواهد داشت.

مرحله دیگر در صورت داشتن لگ بستن تمام برنامه ها به طور کامل که در پس زمینه شما درحال اجرا هستند، است. شما میتوانید با نرم افزار Game Booster قبل از اجرا بازی روی گزینه Gaming Mode کلیک کرده و با خیال راحت وارد بازی شوید. 

حالا اگر تمام کارهای بالا را انجام دادید و هنوز با لگ روبرو بودید پیشنهاد میشود حالا در داخل بازی اقدام به تغییر تنطیمات برای بازی بهتر با لگ کمتر کنید

برای حل مشکل ابتدا باید بدانیم که چه چیز هایی از یک بازی غول گرافیکی می سازد و در پی رفع آنها باشیم.

- کیفیت نرخ فریم 

- رزولیشن بازی

- قدرت اجرای بازی

- برخی امکانات اضافی نظیر قابلیت خون و سایه و زیرنویس که همگی را می توان غیر فعال نمود.

بدیهی است که اگر از سیستم ضعیفی رنج می بریم باید در پی کاستن از امکانات بالا باشیم.

مورد اول نرخ فریم است:

همه آن چیزی که ما به آن چشم نواز می گوییم. در بازی های اساسینز کرید در بخش Options و یا Setting و در زیر مجموعه HUD و یا Graphic قابل مشاهده است. خوشبختانه امکان تغییر این مورد در بازی های اساسینز کرید قفل نیست.

حالت پیش فرض این نرخ فریم بر روی بهترین حالت ممکن که x60 می باشد قرار دارد. سعی کنید آن را تا حد امکان پایین بیاورید.

مورد دوم رزولیشن بازی:

که بخش Options و یا Setting و در زیر مجموعه Graphic قابل مشاهده است. خوشبختانه امکان تغییر این مورد در یازی های اساسینز کرید قفل نیست. در عناوین جدید سری روی حالت Full HD که 1920*1080 است. قرار دارد. آن را روی Hd که 1080*720 است قرار دهید.

مورد سوم قدرت اجرای بازی:

در سری بازی های اساسینز کرید این گزینه هم در بخش Graphic قرار دارد و شامل سطوح :

Very Low

Low

Normal

High

Very High

Ultra

می باشد که پیشنهاد می شود برای جلوگیری از آسیب رسانی به دستگاه Pc خود آن را روی Low قرار دهید.

مورد آخر امکانات اضافی:

توصیه می شود که اگر سیستم بسیار ضعیفی دارید. تمامی زیرنویس ها و امکان خون و امکان سایه را روی صفر و یا off قرار دهید.


لینک آخرین ورژن درایور Nvidia

لینک آخرین ورژن درایور AMD

امیدوارم از این راهنما کمک بسزایی به شما شده باشد...

امکان اپدیت مقاله و افزوده شدن طرفند های جدید وجود دارد...

تعداد ۱۲ نظر برای این مطلب درج شده

Erfan Ansari میگوید:

البته در قسمت اضافه کردن رم از هارد حداکثر ۲برابر رم واقعیتون استفاده کنید

محمد رضایی میگوید:

سلام سیستم من گرافیگ 4  رم 8 پردازنده core i5 7200 u  هست نمی دونم وقتی میخوام بازی را اجرا کنم  بدون نشان دادن چیزی از بازی می یاد بیرون؟

علی اصغر نظریان میگوید:

سلام من رمم ۴ میخام اساسینس سندیکید رو بازی کنم گرافیک رو خیلی اوردم پایین ولی هنوز تیک داره چیکار کنن تا خوب کار کنه 

سامان میگوید:

 

ویندوز هفت 32bit چه اساسینز کریدی میتونم بازی کنم؟    لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفالطفالطفالطفالطفا جواب بدید:)

سلام با رم 2 کارت گرافیک 3. 1 هسته ای کارت گرافیک spu 5700 intel

حسین میگوید:

سلام میخواستم بدونم که میشه اساسین کرید یونیتی رو با این سیستم اجرا کنم 

ram 4

cpu 5i

کارت گرافیک AA557

ادمین پاسخ داده است:

سلام

احتمالا میشه

علیرضا میگوید:

شلام رو این سیستم با این روش های که گفتین اجرا میشود 

نسخه ورژن۱.۵اساسین یونیتی

رم۸

گرافیک gtx610 2gb

سیپیو i3_4160

 

amirxrm میگوید:

روی ای سیستم بلک فلگ اجرا میشه 

intel core 2 duo e8500

ram   4 

amd radeon hd 5850 2048 gb

گل مراد حسنی میگوید:

سلام اسا سین اورجینز بر روی سیستم زیر نصب میشود

گرافیک۱

سی پی یو۳۶۰

Hz3

رم ۴

اجرا میشه 

مهدی میگوید:

با سلام.
تمام فرمایشاتتان متین است اما دوستانی که پس از انجام دادن این کار ها باز هم لگ دارند میتوانند رزولیشن سیستم خود را هنگام بازی پایین آورده و به جای اینکه از مود fullscreen استفاده کنند، از حالت brodless fullscreen (نمی دانم املایی را درست نوشته باشم اما احتمالا درست است) استفاده کند تا از رزولیشن بازی کاسته شود و بتوانند فریم ریت مطلوب تری رو بگیرند.

هیما. میگوید:

سلام.         من.    میگم.         سیستم من.     رم ۸.       گرافیک۲.        کورای۷      ویندوز۱۰پرو.   ۶۴ بیتی.      دایرکت۱۱.       ولی روی.   گزینه یه.  Low.      گیر.   اس.  بازی. اساسیسنس کرید اورجینز

 

 

مهدی میگوید:

سلام اساسین کرید اوریجینز روی این سیستم قابل اجرااست:

رم:۴

گرافیک:۱.۸

Cpu:corei3

آلپ صنعت میگوید:

عالی و مفید

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی