هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

زمان گذشته فیلم اساسینز کرید به زبان اسپانیایی روایت می شود!

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

فیلم اساسینز کرید قصد دارد یکی از محبوبترین و بزرگترین فرنچایز های تاریخ بازی‌ های ویدیویی را روی پرده سینماها ببرد. از همین الان می‌دانیم که ساختار فیلم تفاوت‌ های قابل‌ توجهی نسبت به بازی خواهد داشت اما در جدیدترین اطلاعاتی که از فیلم منتشر شده میفهمیم که تمامی صحنه‌های قرن 15 در اسپانیا به زبان اسپانیایی ساخته شده اند!

مایکل فسبندر به عنوان کالوم لینچ و آگیلار دی نرها در این فیلم در کنار ماریون کوتیار نقش‌آفرینی می‌کند. حدود ۴۰ درصد از فیلم در زمان گذشته خواهد بود و خط زمانی مدرن حضور پررنگ‌تر و مهم‌تری در فیلم خواهد داشت. جاستین کورزل، کارگردان فیلم گفت که تمامی صحنه‌های گذشته این فیلم که در قرن 15 اسپانیا قرار دارد، به زبان اسپانیایی خواهد بود. حتماً می پرسید چرا؟ وی اینگونه پاسخ می‌دهد:

ما کمی با زبان انگلیسی پیش رفتیم اما از همان لحظه ای که به عقب رفتیم و خواستیم از زبان زیبای اسپانیایی بهره ببریم، تصمیم مشخص بود. این حس غنای خاصی به فیلم می‌دهد.

انتخاب زبان اسپانیایی برای این صحنه‌ها کمی غافلگیرکننده است؛ زیرا هالیوود از قرار دادن زیرنویس در فیلم‌ها تنفر دارد و مجبور کردن مخاطبان به خواندن این زیرنویس‌ها در سینما می‌تواند برای خیل عظیمی از آن‌ها آزاردهنده باشد اما کارگردان فیلم و استودیو سازنده کاملاً از این قضیه پشتیبانی می‌کنند. برعکس بازی های این عنوان، بیشتر این فیلم در زمان حال اتفاق می‌افتد و شاید بتوان گفت که به طور کلی ۲۰ دقیقه صرف داستان آگیلار دی نرها در قرن 15 اسپانیا خواهد شد!

این فیلم در تاریخ 21 دسامبر (اول دیماه) برروی پرده سینماها قرار می‌گیرد.

به کانال ما در تلگرام بپیوندید!

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی