هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

ساخت سریالی مبتنی بر عنوان Assassin's Creed

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ که در وب‌سایت ردیت برگزار شد، آیمار عزیزیا، رئیس بخش محتوای مجموعه Assassin's Creed یوبی سافت، اعلام کرد که آنها در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این مجموعه محبوب هستند اما وی از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد. او در این جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که آنها برای ساخت این سریال عجله‌ای ندارند و قصد دارند محصولی بسازند که به آن افتخار کنند.

با این حال، هنوز هیچ خبری در رابطه با ساخت این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است. سال گذشته بود که ایو گیلمو، مدیرعامل شرکت فرانسوی یوبی سافت اعلام کرده بود که آنها در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت یک سریال هستند اما وی نگفته بود که آنها قصد ساخت سریال بر اساس کدامیک از مجموعه‌های خود را دارند. با این حال به دلیل محبوبیت بسیار زیاد مجموعه Assassin's Creed اصلا بعید نیست که این سریال همان سریالی باشد که یوبی سافت و نتفلیکس قصد ساخت آن را دارند.

به احتمال بسیار زیاد، سریال تلویزیونی Assassin's Creed توسط بخش فیلم و سریال یوبیسافت ساحته خواهد شد. این بخش،‌ مسئول ساخت سریال Rabbids Invasion برای شبکه نیکلودئون و فیلم Assassin's Creed با بازی مایکل فاسبندر بود که سال گذشته میلادی اکران شد.

علاوه بر ساخت یک سریال بر اساس این مجموعه، به نظر می‌ رسد یوبی سافت در حال ساخت بازی بعدی این مجموعه نیز باشد. عنوانی که در حال حاضر با نام رمز Empire شناخته می‌شود و داستان آن در مصر جریان دارد. در این جلسه پرسش و پاسخ هنگامی که از عزیزیا درخواست شد درباره این بازی توضیحات بیشتری ارائه دهد، وی از انجام این کار خودداری کرد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی