هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

سیستم مورد نیاز برای اجرای AC:Syndicate رسماً توسط یوبیسافت اعلام شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

بالاخره پس از انتظار های طولانی، یوبیسافت رسماً سیستم مورد نیاز برای اجرای اساسینز کرید سیندیکیت را منتشر کرد که تفاوت چندانی با سیستم تخمین زده شده از طرف ما ندارد.
در اینجا می توانید سیستم تخمین زده شده توسط ما قبل از اعلام رسمی را مشاهده نمایید.
و این هم سیستم اعلام شده توسط یوبیسافت:
  • حداقل سیستم مورد نیاز:
Supported OS
(Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10(64bit versions
Processor
Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
RAM
6GB or more for Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX
DirectX June 2010 Redistributable
Sound
DirectX compatible sound card with latest drivers
  • سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:
Supported OS
(Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only
Processor
Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM
8GB
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) or the newer GTX 970 (4GB) or AMD Radeon R9 280X (3GB) or better
DirectX
DirectX June 2010 Redistributable
Sound
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Hard Drive
 50GB available space

توجه داشته باشید نیازمند بودن به فضای 50 گیگابایت برای اجرای بازی برای هر دوحالت اعلام شده می باشد.

تعداد ۹۸ نظر برای این مطلب درج شده

محمد مددی میگوید:

بله از تریلر ها هم معلوم بود که سیستم اجرایی تفاوت چندانی با نسخه یونیتی نداره ،انشالله که اینم برامون اجرا میشه و این نسخه اخری زخمی رو دلمون نزاره

گرند مستر میگوید:

سلام

میخواستم بدونم تا حالا به فکر زدن انجمن افتادید؟؟؟تعدادی از کاربران acfans یه انجمن راه انداختند.
اگر خواستید میتونیم سایتامون رو یکی کنیم.
نظرتون چیه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

خیر.

MEHDI میگوید:

سلام و درود..
بالاخره سیستم مورد نیاز این اساسینز هم اومد..
من خیلی نگرانم که آیا سیستم من میتونه این بازی رو اجرا کنه یا نه میتونید راهنماییم کنید؟
سیستم من اینه.
پردازنده:intel i3 3.20GHz
رم:8GB
کارت گرافیک:NVIDIA GTX 750 DDR5 1GB 128BIT.
خیلی ترس دارم  .
ممنون میشم کمکم کنید..

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام بر شما..

نگران نباشید اجرا میشه!

amir میگوید:

اینکه همون سیستم یونیتی هستش تف تو روحت یوبیسافت راستی یک چیزی اون سیستمی که تقریبا گفته بودید رو اگه داشته باشیم بازی رو روون میشه اجرا کردش

محمدحسین پاسخ داده است:

بله.

سیستم اعلام شده از طرف یوبیسافت همیشه از سیستم واقعی بیشتره..

amir میگوید:

اقا من cpu:crore i3

RAM:8

GRAPHIC:2

رو چه حالتی بازی رو میتونم برم

محمدحسین پاسخ داده است:

روی medium

ali hooshyar میگوید:

سلام من بلاخره تونستم سندیکیت رو روى PS4 بازى کنم گرافیک بازى حرف نداره همین طور خود بازى بازى هم مثل یونیتى هستش باید یه سرى قابلیت هارو ازاد کنى فقط این سرى اگه بخواى لباست رو یا وسایل جنگى رو اپدیت کنى باید لولت بره بالا 

hamed میگوید:

سلم از وبلاگ و اطلاعات خوبتون بسیار ممنون.

من unuty رو با رم4  تونستم بازی کنم .
فکر میکنید اینو هم میتونم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.خواهش میکنم..

اینکه تونستید روی رم 4 بازی کنید چیزی رو مشخص نمی کنه لطفا سیستم خودتون رو به طور کلی بگید..

reza میگوید:

من سیستمم اینه کیفیت چطوری برام میاد

ram:6GB
GERAPHIC:2GB
CPU:CORE I5
DIREX:11

محمدحسین پاسخ داده است:

روی medium.

Amir میگوید:

Salam
Man ba in system Unity ro ejra kardam
Ram:4GB
Graphic:2GB
CPU  E5700

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.
منم دقیقا با همین سیستم اجراش کردم اما با کیفیت افتضاح...

milad میگوید:

خدا کنه بشه با رم4 اجراش کرد یونیتی که بارم 4اجرا میشد اینم اونطوری باشه عالی میشه

kind boy میگوید:

درود

آقا سیستم من بازی AC Black Flag رو اجرا کرده ولی هنوز Unity رو بازی نکردم

به نظرتون این نسخه آخریه هم اجرا میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بستگی داره black flag رو روی چه کیفیتی بازی کرده باشی!
اگه روی کیفیت خوب اجرا کردی اینم ممکنه بتونی اما اگه روی کیفیت بد اجرا کرده باشی ممکنه برات اجرا نشه..

MEHDI میگوید:

پردازنده:intel i3 3.20GHz
رم:8GB
کارت گرافیک:NVIDIA GTX 750 DDR5 1GB 128BIT.
ببخشید خواستم بدونم رو چه حالتی اجرا میشه؟
ممنونم...

محمدحسین پاسخ داده است:

احتمالا روی حالت مدیوم..

Amir میگوید:

Man ba keyfiyate Medium bazi kardam 
ro resolution 1024
kohob pas Syndicate ham ejra mishe na?

محمدحسین پاسخ داده است:

بله اجرا میشه..

hamed میگوید:

سیستم من اینه :

core i5 2.6
4G Ram
2G  graphic
DirecX 10

محمدحسین پاسخ داده است:

اجرا میشه..

katlots katlots میگوید:

سلام

آیا با این سیستم میشه بازی کرد
ram 6 gig ddr2
cpu amd phenome x4 945
gpu 5850msi 1 gig

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

ممکنه بشه.

علی میگوید:

روی این سیستم میشه اجرا میشه: رم4. گرافیک:2gigabyte GTX640.سی پی یو: core i5


محمدحسین پاسخ داده است:

بله میشه اجرا کرد.

Mamad Khater میگوید:

سلام و ارادت

با این سیستم چطور میاد
  cpuCore i3
Ram 8 
Graphic gt 630 2gb 
ممنون از سایت خوبتون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام خدمت شما.

احتمالا یا روی مدیوم یا روی low.

استاد بزرگ میگوید:

ایول خیلی خوب شده 

ولی پنجاه گیگ هستش 
یونیتی هشت تا دی وی دی بود 
ولی دلم برا DVD رامم میسوزهT_T

Jacob میگوید:

سلام سیستم من :

 Core I 7 Intel 4510u
Gp:nvidia geforce 840m 
Ram :8
در ضمن یونیتی رو،،رو ultra high بازی کردم،،،، اینم میتونم؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اگه یونیتی رو روی اون حالت بازی کردی اینو 100% میتونی..

aryan میگوید:

ببخشید میخواستم بدونم با این سیستم می تونم رو پایین ترین کیفیت و پایین ترین رزولوشن بازی رو بازی کنم ؟

8.1 64 bit 
gt610 2g
DX11
ram 4g
cpu g3220 3.0 gh

محمدحسین پاسخ داده است:

ممکنه بشه..

باید امتحان کنید..

امیر میگوید:

ببخشید با این سیستم رو چه کیفیتی میتونم اجرا کنم 

Cpu:i5
ram:8
Graphic:4gig gt 840 m

محمدحسین پاسخ داده است:

روی حالت medium.

JAVAD میگوید:

رم:8GB DDR3.

پردازنده:core i3 3.20GHz.
گرافیک:gtx 750 ddr5 1gb.
رو چه حالتی اجرا میشه؟
ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

حداقل مدیوم شایدم بالاتر..

حسن میگوید:

سلام

آقا یه لپ تاب با این مشخصات میشه high و با کیفیت full hd اجرا کرد اگر نه چجوری میشه ؟
GeForce GTX 960M 
Intel(R)Core (TM) i7-4720HQ    2.60GHz
16GB RAM
64bit
یه کارت گرافیک دیگه هم داره
 Intel(R) hd 4600

استاد بزرگ پاسخ داده است:

صد البته میشه بازی کرد

مهدی میگوید:

ببخشید می خواستم ببینم سیستم من ایا پاسخ گو این بازی خواهد بود 

سیستم من:
سیپیو دو هسته ای,۲.۶۰ghz
گرافیک:۲گیگ
رم:۸
ایا پاسخ هست در چه کفیتی؟
جواب بدین ممنون می شوم.

استاد بزرگ پاسخ داده است:

به احتمال ضعیف روی low

مهیار میگوید:

من با 

ram: 8gddr3
cpu:i5-4420
display:gt730 4 gig 
چجوری می تونم بازی کنم

محمدحسین پاسخ داده است:

روی high.

mohamad میگوید:

سلام سیستم رچه حالتی اجرا میشه   گرافیک2  610   سی پی یوi3  3/40   رم8 ddr3

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

روی Low.

مهدی میگوید:

ببخشید این بازی پردازنه ی چند هسته ای می خواهد جواب بدین ممنون میشم

محمدحسین پاسخ داده است:

Core i3 یا Core i5

.fNader میگوید:

سلام روی این سیستم با چه حالتی اجرا میشه

CPU : intel Pentium G3220   3GHz   Dual core
VGA : Geforce gt 630 2GB
RAM : 2GB 
تو رو خدا سریعتر دارم دیوونه میشم

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

روی Low.

BIBAK میگوید:

این سیستم من - رو چه حالتی بازی کنم ؟


CPU : Intell Core I7-4510U 2.00GHz 2.60GHz

Ram : 8GB

Graphic Card : 4GB GTX 810M Nvidia GeForce

Audio Card : HD Audio

محمدحسین پاسخ داده است:

روی high میشه بازی کرد..

مهیار میگوید:

کی بازی  SYNDICATE

منتشر میشه

محمدحسین پاسخ داده است:

تقریبا یک هفته دیگه..

مهیار میگوید:

مگه نگفته 28 آبان 

پس باید منشر شده باشه

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز امروز 22 آبانه!

ضحی میگوید:

سلام سیستم من اینه بعضی بازی ها روش کند اجرا میشه میخوام بدونم این اجرا میشه یا نه اگر روش اجرا نمیشه چه قطعاتیش پایینه :
cpu : intel(r) core(r) i5-2310 CPu 2.90 GHz 3.20GHz
ram : 8gb
graphic : gforce gt430 - 2gb
راستی اساسین قبلی رو تازه خریدم هنوز نصب نکردم ولی اساسین بلک فلگ روش افت فریم داشت ولی روگ روون با کیفیت بالا اجرا میشد  

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

سیستم شما ضعیف نیست.
امکان داره بتونید این بازی رو روی medium بازی کنید.
و البته با این سیستم معلومه میشه روگ رو خوب بازی کرد.
اگر هم زمانی بازی ها رو کند اجرا میکنه از کارت گرافیکه! وگرنه رم و CPU سیستم شما کافیه..

ضحی میگوید:

خیلی ممنون از پاسختون .
 من قصد خرید یک گرافیک خوب رو دارم . بنظر شما چه کارت گرافیکی بخرم که تمام بازی ها روش اجرا بشه ؟
و اینکه قیمتش حدودا چقدره ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

اگه کارت گرافیک خوب میخواید باید اول ببینید به مادربوردتون می خوره یانه..

بعد به نظر من کارت گرافیک Nvidia بگیرید خوبه..
توضیحاتش هم راجع به قیمت و .. رو می تونید از یک فروشنده بپرسید..

آرمین میگوید:

سلام من تقریباً تمام تریلرهای بازی AC SYNDCATE را بررسی کردم از لحاظ گرافیکی فرق زیادی با بلک فلگ و rogue نداره و تنها چیزی که باعث میشه چنین سیستمی برای اجرای بازی لازم بشه اینه که خوب روی بهینه سازی بازی کار نکنند من با سیستم زیر تونستم بازی call of duty advanced warfare را روی حالت high بدون گیر خاصی بازی کنم :

 cpu Pentium R Dual core 3.06HZ  3.07HZ 

video card 1gb ATI radeon HD 5670

ram 4gb ddr 3

در صورتی که ac UNITY را با گیر و افت فریم شدید بازی کردم هر چند که روی حالت low بازی میکردم.به تازگی بازی call of duty black ops 3 عرضه شده است که با مشکلاتی مثل افت فریم و گیر های طولانی همراه است. طبق گفته ها و وعده های ubisoft قرار است مشکلات کم تری را در این سری شاهد باشیم البته اگر واقعاً قابلیت تنظیم فریم بازی در این نسخه بر خلاف نسخه ی قبلی وجود داشته باشد میتوان تجربه ی بسیار خوبی داشته باشیم به امید این آرزو. در کل باید گفت کسانی که نمیتوانند برخی از بازی ها را تجربه کنند زیاد ناراحت نشوند چون سود جویی برخی از دست اندر کاران بازی ها باعث چنین چیزی میشود زیاد غصه نخورید  

amir میگوید:

slm dadash golam mn hame nazar ha ro khonadam dg kam kam daram mitarsam


mishe mahz deldari begi kcpu ma mikeshe yani bazi ro low miyad 

my system:

intel pentium g620 2.60 ghz

12gb ram

gtx 630 2 gb

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

نگران نباشید اجرا میشه..

Milad میگوید:

سلام ببخشید این سوال رو اینجا میپرسم. بعد از عرضه بازی چقدر طول میکشه که نسخه کرکی به دستمون برسه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.
حدوداً یک هفته...

amir میگوید:

mn amiram dobare j ma chi shod?

محمدحسین پاسخ داده است:

جواب دادم..

Amir Shahidi میگوید:

pas az nazar cpu negaran nabasham


محمدحسین پاسخ داده است:

فکر نمیکنم مشکلی باشه..

Amir Shahidi میگوید:

ro che kayfiyatimn unity ro ro medium ali bood bazi kardam


محمدحسین پاسخ داده است:

اینم در همون حده اما از یونیتی بهتره..

محممدرضا میگوید:

اقا مطمینید که این دیگه اخرین نسخه هست؟ به هیچ وجه امکان نداره دوباره یا یه چندسال دیگه باز یه سری دیگه بسازن؟

محمدحسین پاسخ داده است:

یوبیسافت همیشه دست به کار های ناگهانی زیادی میزنه..

حجت میگوید:

سلام من میتونم با رم 6 و گرافیک Gt 240 بازی رو اجرا کنم ؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

لطفا CPU رو هم ذکر کنید..

شنگول منگول میگوید:

سلوم

حاج اقا با ای سیستم میتونم بازی کنم؟؟؟؟؟
Processor:Intel(r)Pentium(r) CPU G645 @ 2.90GHz  2.90GHz
RAM:8.00GB
SYSTEM TUPE: 64-BIT  oPERATING sYSTEM
گرافیک 2

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بله میتونید اما با کیفیت پایین..

Amir Shahidi میگوید:

damet garm besyar az deldaari garmet mamnoonam daghoon boodam

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش می کنم...

شنگول منگول میگوید:

سلام

چرا با کیفیت پایین؟اگه سیستم چیزی کم داره بگین برم اضافه کنم.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

کارت گرافیکتون ضعیفه!
CPU هم تعریفی نداره!

حسین 10 میگوید:

سلام. سایت بسار عالی دارید
کارت گرافیک من از DirecX 10.1 ساپورت میکنه و از این بالاتر ساپورت نمیکنه.
میخواستم بدونم این کارت گرافیک بازش میکنه؟
سیستمم قوی فقط مشکلم اینه!! ممنون میشم اگه جواب بدید.
مرسی از سایت خوبتون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.ممنون از شما.

بله نگران نباشید..
اگه همینطور باشه که گفتید اجرا میشه جای نگرانی نیست..

reza میگوید:

سلام
از سایتی که دارید خیلی اطلاعات بدست میاریم. مرسی
فردا هم که بازی منتشر میشه و ببینیم چطوری؟ آیا میشه دانلودش کرد؟!
به امید اجراش در کامپیوترهایمان . . . . . . .

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

این افتخار ماست که سایت ما رو پسندیدید..
فردا بازی منتشر میشه اما حداقل یک هفته ای طور می کشه تا به صورت DVD تو ایران بیاد..
منظورم از DVD هم اونایی هستن که با بسته بندی مقوایی و خوبن نه اونایی که کپی شده و نامرغوبن..
دانلود هم میشه کرد اما اگه سرعت اینترنت بالا دارید و چندین گیگ حجم میتونید این کارو انجام بدید!

آرمین میگوید:

دوستان بازی منتشر شد

محمد میگوید:

توجه اساسین کرید سیندکت اومد  باورندارید برید سایت بازی تک


Assassins میگوید:

سلام,منظورتون از این که یه هفته طول میکشه نسخه اورجینالشه چون نسخه کرکی اومده و به زودی وارد بازار میشه 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بله منظورم نسخه اصلی هست که معمولا دستکاری میشه و به سیستم های ضعیف هم می خوره..

فرهاد میگوید:

سلام
سایت پاکت گیم گذاشته دی وی دی هاشم به قیمت 20 تومن میتونید خرید پستی کنید...

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

دوست من به نظرم شما که چند وقت صبر کردی یه چند روی دیگه هم صبر کن که هم قیمتش پایین بیاد هم نسخه دستکاری شده که به سیستم های ضعیف هم می خوره..

مهدی میگوید:

سلام ببخشید فرق این که دانلود کنی با این که کپی شدن چیه؟

من الان ازجایی تهیه میکنم که دانلودیه و رایت شده.یعنی بده؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

سوال خوبی بود..
اگه کامنت های قبلی رو هم بخونید توضیح دادم که نسخه ای که وارد بازار میشه دستکاری میشه و روی سیستم های ضعیف هم اجرا میشه..
اما اگه شما سیستم خیلی قوی ای دارید میتونید دانلود کنید یا کپی بخرید اما درد سر کرک کردن بازی هم روی دوشتونه..

مهدی میگوید:

سلام من 6 گیگ رم دارم 2 گیگ گرافیک انبورد و2 گیگ nvidia gforce 820و سی پی یو i 7

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

روی medium میشه بازی کرد..

Amir Shahidi میگوید:

dadash golam ba oon aksi ke to telegram gozashtin man hanooz khabam naborde mn fk konam oon aks aslan mal pc haye khode nvidea bash akhe balash zade gyforce gtx titan x midooni yani chi

 bad ham resouloution zade bood 2560 .1440 
shoma motmaeni k noskhe daskari asl be ma mirese ya oona ham downloadi hast v aslan be ma pc zaeef ha mikhore? 
mn ghablan systemama ham gofte boodam ye bar dg ham migam :
CPU: intel pentium g620 @2.60 GHz
GPU:Nvidea gyforce gt 630_Sl seres 2gb ddr3
RAM:12gb ddr3
  resouloution mn : 1366.768 60 Hz
chera downloadi be ma nemikhore akhe mn gta v v AC_Unity ro highly compressd nasb kardam v khord jofteshon ham ro medium taze oon moghe ramam ham 4 gb bood ?
lotfan javab hame ro bedid

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز اول از همه بگم که لطف کنید و از این به بعد متن های فارسی بفرستید..

دوماً مسلمه که اون عکس برای PC های خودشونه چون عکسی که منتشر شده از کاربران خارجی سایت های گیم معروف بوده..
سوماً من خودم تا حالا نسخه دستکاری شده رو خریدم که روی جعبه بازی اسم یکی از شرکت های ایرانی خورده بود...
به این دلیل هم میگم دانلودی نگیرید که روی سیستم های خیلی بالا جواب میده وگرنه میتونید بگیرید..

Amir Shahidi میگوید:

?manzooretoon az noskhe orginal hamoon standarde ya gold

محمدحسین پاسخ داده است:

نسخه استاندارد..

mehdi creed میگوید:

یه سوال الان خودتون چجوری تهیه میکنید؟

یه سوال دیگه دستکاری میکنن مرحله های بازی هم کم میکنند؟

محمدحسین پاسخ داده است:

من خودم صبر میکنم تا دستکاری شده بیاد..

نخیر فقط قدرت بازی کمتر میشه.

mehdi creed میگوید:

سلام و درود..

آقا یه سوال..
ترینر بازی برای چیه؟الان سایت بازی تک ترینر اساسینز رو گذاشته...به چه دردی میخوره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام بر شما.

ترینر به تقلب در مراحل بازی میگن.
یه سری فایل هستن که شما داخل مسیر نصب بازی کپی می کنید و باعث میشه پول بی نهایت و .. بدست بیارید.

آرمین غفارنژاد میگوید:

سلام آقا مهدی ترینر برای دستکاری در مقادیری در بازی استفاده میشه مثل : پول سلامتی امتیازات و... را میتونه دستکاری کنه که راحت تر بتوان بازی کرد  

Milad میگوید:

سلام .یه سوال قیمت نسخه دستکاری شدش چقدر میشه به تومان ؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

حدود 20 تومن..

مهدی میگوید:

سلام. رو ی این سیستم بدون لگ باز میشه؟
core i5 2.5
4G Ram
2G AMD Garaphic
DirecX 10.1
windows 10
یه چیز دیگه من واچ داگزو روی ویندوز10 با این سیستم باز کردم ولی در تسک منجر یه چیزی به نام NT Kernal system  دو گیگ رم رو استفاده میکنه که باعث میشه که سرعت بازی بیاد پایین و خیلی بد میشه.
بهتون پیشنهاد میکنم که اگر کامپیوترتون رو برای گیمینگ استفاده میکنید ویندوز10 نصب نکنید.  ببخشید که زیاد شد. :-)
 

استاد بزرگ پاسخ داده است:

اگر رمتان را به هشت ارتقا دهید 

بله... 

مهدی میگوید:

الان هم میخوام ویندوزم رو widows7 SP1 کنم. برا گیمینگ عالی . . . . .

استاد بزرگ پاسخ داده است:

ویندوز 10 مجهز به دایرکت ایکس ١١ می باشد 

همچنین بدون افت فریم خواهد بود. 
10 مخصوص بازیست... 

Amir Shahidi میگوید:

از سایتی خریدید؟ یا از سی دی فروشی محله یا پاساژ


برای چه شرکت ایرانی بود ؟

چه مقدار ضعییف شده یعنی خیلی بد کیفیت شده؟ 

با تکشکر از زحمات شما دوست عزیز که این همه می دانی و پاسخ میدید

محمدحسین پاسخ داده است:

از یه مغازه تو کرج مال شرکت مدرن گیم بود.

ضعبف میشه ولی چشمگیر نیست...

Amir Shahidi میگوید:

من مثلا رولیشن رو از یک شرکت ایرانی گرفتم نه از این دست سازه های سیدی فروشی که روش فارسی بود     نه یک شرکت ایرانی ولی کیفیت عالی بود ولی سانسور شده بود و من ناراضی بودم ولی بعضی دست سازه ها که معلوم کپی رایت خود سی دی فروشه من راضی بود ولی یونیتی رو من خودم خریدم برای من از جای همیشگی خودم خراب بود و از دوستم گرفتم.

 

محمد میگوید:

دوستان اجرای بازی به خیلی چیزا بستگی داره
اول ببینید رزولویشن مانیتورتون چنده
مصلا مال من 900p هست با گرافیک gtx 750 ti روی حالت high بازی unity رو بازی کردم.حتما اگه مانیتورم 720p بود روی حالت very high هم می تونستم بازی کنم.البته رزولویشن رو می تونید تو خود بازی هم تغییر بدید ولی چون ممکنه رزولویشن مانیتور بالاتر باشه کیفیت به هم میریزه.

در مورد سی پی یو هم من توی unity که بازی کردم از 100 درصد سی پی یو استفاده می کرد و لگ هایی که میشاهده می کردم از افت سی پی یود بود.سی پی یو من core i3 3240 هست.در کل سری i3 حداقل سی پی یو ممکن و i5 مناسب این بازی هست که البته فرکانسش باید بالای 3 گیگاهرتز باشه.

رم گرافیک هم 1 باشه کافیه.چون تست کردم رم گرافیک خود 2 هست از 45 درصد رم استفاده می کرد.

رم روی مادربرد هم بستگی داره ویندوزتون چی باشه.برای اجرای بازی های امروزی اگه از ویندوز 8.1 استفاده می کنید باید یه 8 بندازید رو سیستم.

با تشکر از همه

Amir Shahidi میگوید:

agha javab ma ro bad az 3 4 rooz nemidi ghablan k ye rooze midadi!

محمدحسین پاسخ داده است:

یه دنیا معذرت...

پاسخ دادم..

علی میگوید:

سلام من رم 4 دارم می خواستم بدونم اگه گرافیکمgforce750 باشه با کیفیت اجرا میشه؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

رم ۶ میخواهید 

اما شاید روی low

مهدی میگوید:

سلام به همه. من بازی رو دانلود کردم و نصب کردم. بازی DirecX 11 میخواد.
هر کی مشکلش همینه و نمیتونه حلش کنه، بره برنامه dxcpl رو دانلود کنه و ازش استفاده کنه.
روش استفاده اش رو هم تو سایت آپارات گذاشتن و خیلی ساده است.
امیدوارم کمک کرده باشم. با تشکر

استاد بزرگ پاسخ داده است:

ممنون از اطلاع رسانی

MansourAC میگوید:

سلام  خیللی ممنونن از مطلبتون میخواستمم ببدوننم رو سیستم مید یا نه


RAM 8 DDR3.64BIT.CPU 3.00 GHz.  processor:AMD athlon II X3   440processor

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

خواهش می کنم..
بله میاد...

BIBAK میگوید:

سلام 


خواستم بگم برا من لگ داره 

همه کارارو انجام دادم 

گرافیک اپدیت کردم

کرک بازی نصب و کپی کردم 

ولی بازم لگ داره 


گرافیکم NVIA 840M 4GB

رم 8

CPU CORE i 7

لطفا کمکم کنید 

فعلا مجبورم گرافیک بازیو بیارم پایین و بازی کنم 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

تعجب میکنم که با این سیستم کند اجرا میشه!!
نمیدونم چی بگم..
آپدیت بازی رو از سایت دانلود بگیرید و نصب کنید.

BIBAK میگوید:

بازی کنده


حتی روی low میزارم بازم کنده

خواهشا راهنماییم کنید چیکار کنم ؟

Amir Shahidi میگوید:

سلام یه سوال نمی خوایین مثل یونیتی سیستم مورد نیاز جدید بگذاری چون از ان که شما گذاشتید ضعییف تر هم اجرا می شه


محمدحسین پاسخ داده است:

سلام بر شما.

ما سیستم اصلی که یوبیسافت گفته رو گذاشتیم و بارها در در پاسخ به نظرات دوستان بهشون گفتیم که سیستم اعلامی از طرف یوبیسافت به دلیل سیاست های اقتصادی بین یوبیسافت و شرکت های سخت افزاری کامپیوتر جهان بیشتر از حد معموله پس به نظرم دیگه نیازی نیست که دوباره اعلام کنیم..

نیما میگوید:

بازی روی این سیستم اجرا میشه ؟
amd radeon hd 8600 series
رم ۶
سی پی یو : intel core i5-5200 .2.20ghz

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله روی low 

محمد میگوید:

به نظرتون رو این سی پی یو میاد Intel  Pentium dual CPU e2200@2.20ghz

محمدحسین پاسخ داده است:

فکر نمیکنم..

اگر هم اجرا بشه خیلی کنده..

محمد میگوید:

با این سیستم اجرا میشه؟ ram4...... گرافیک2.......CPU:Intel(r) Pentium(r) dual CPU e2200 @2.20ghz  2.20ghz

محمدحسین پاسخ داده است:

راجع به CPU که گفتم اما رم و گرافیک خوبه..

محمد میگوید:

سلام سیستم من میتونه اساسین کرید بلک فلگ یا همون ای و ی رو با اخرین کیفیت اجرا کنه به نظرتون  رو اصلا میتونه اجرا کنه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اجرا میکنه اما بلک فلگ هم سیستم خوبیی میخواد تا اجرا بشه که بازم CPU شما ضعیفه..

محمد میگوید:

ببخشید من میخواستم عضو بشم همهی مشخصات رو وارد کردم بعدش میرم تو قسمت ورود همه چیز رو وارد میکنم ولی میگه با ید ایمیل رو تایید کنید. یه سوال دیگه میشه جای ایمیل جیمیل وارد کرد؟  لطفا جواب بدید با تشکر

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله میشود 

ایمیل یعنی electronic mail و انواعی دارد. 

محمدرسول ثانی میگوید:

ببخشید تو نستم عضو بشم متشکرم

محمدرسول 1382 میگوید:

ببخشید اینقدر سوال میپرسم من یه سوال پرسیده بودم بالا منظورم این بود که من بلک فلگ رو رو کیفیت بالا بازی کردم کند نشد آیا سیندیکیت رو سیستمم اجرا میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش میکنم..

بله شاید بتونه اجرا کنه..
سیستمتون رو بنویسید.

arman میگوید:

سلام ببخشید میخواستم بدونم این بازی با directx 10 اجرا میشه یا مثل یونیتی حتما باید directx 11 باشه؟ممنون میشم جواب بدید

استاد بزرگ پاسخ داده است:

ورژن ١١ نیاز است. 

محمدرسول 1382 میگوید:

CPU:  Intel dual e2200 @2.20ghz 2.20ghz..........گرافیک:2.........ram:4......ویندوز:8.1 ...اینم مشخصات سیستمم

محمدحسین پاسخ داده است:

CPU شما ضعبفه..

شاید نتونه اجرا کنه..

Arman میگوید:

یعنی هیچ راهی ندارد که بتونم با دایرکت ایکس 10 اجراش کنم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

یه راه هایی برای اجرای یونیتی با دایرکت ایکس 10 قبلا بود که با جستجو تو گوگل میتونید پیدا کنید.

شاید به درد سیندیکیت هم بخوره.

arman میگوید:

اخه به چند نفر گفتید میتونن با دایرکت ایکس 10 اجرا کنن

سیستم من اینه:

cpu: Athlon (tm) II x2 250 processor  (2cpus) ~3.0ghz

vga:ati radeon hd 4300/4500 series

ram:2gb

ویندوز 8

گرافیکمم 1 گیگ هست

من حاضرم با تمام لگ ها و افت فریم ها رو حالت low بازی کنم فقط میخوام مطمعن بشم که اجرا میشه

لطفا زودتر جواب بدید

محمدحسین پاسخ داده است:

سیستم شما در کل سیستم ضعیفی هست که امکان اجرای بازی رو پایین میاره..

اما دلسرد نشید..
بازی رو از یکی قرض بگیرید . نصب کنید شاید اجرا بشه.

Arman میگوید:

ممنون از راهنماییتون

خودم بازی رو دارم نصبش میکنم ایشالا اجرا بشه

محمدحسین پاسخ داده است:

ایشالا..

Amir Shahidi میگوید:

slm dobare chera be hame dual core ha migid nemishe man ke goftam dorost kon avla site ro doost aziz mn alan 15% bazi ro rahat ba intel pentium g625 ram4 v gerafic gt 630_sl seris daram rahat bazi mikonam hamechi ultra vali texture v ye chiz dg ke fxaa ina dare ro off kardam hame chi hale be oon ha ham begoo khialeshon rahat bashe ta mn noskhe donloadi codex ro daram ke goftid be ma 

 nemikhore ghatan oon zaeef tare  barashon ali ham nabashe khob ejra mikone 
 bebakshid ziad shod

استاد بزرگ پاسخ داده است:

دوست من طبیعیست من خودم همه سیستم ها را که ندارم با توجه به سیستم یوبیسافت میگم. 

حالا برای شما اجرا شده از اقبال خوبتان بوده...  اما در چه کیفیتی و فریمی؟

محمدرسول 1382 میگوید:

رو ویندوز 8.1 اجرا میشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله

Amir Shahidi میگوید:

behetoon migam ke awli vali faghat texter ro roye low v fxaa ro off kardam hamin baghiye chiz ha akharesh gozashtam kasi porsid systemamo goftam mesl mn bood had aghal behesh begoo ejra mishe windowsam ham 8.1 hastesh

khali mamnoon az shoma doost aziz

crow میگوید:

سلام سیستم من یونیتی رو نخوند میترسم اینم نخونه

cpu:croe i5
geforce:820m
ram:8

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

یونیتی ذاتاً اشکالی داشت که روی سیستم های قوی هم دچار مشکل می شد..
اما نگران نباشید..
سیندیکیت رو اجرا می کنه..

مهدی میگوید:

سلام. سایت عالی دارید.

من یه سوال داشتم . من بازی رو با رم 4 و گرافیک gt 430 4G اجراش کردم ولی کمی کنده اگه بازی کرده باشید دیدید که کنار نقشه تایمر هستش. وقتی اون یک ثانیه جلو میره تو واقعیت دو ثانیه میشه. کندیش اینقدره :-)  به نطر شما مشکل از رم یا گرافیک؟

رو حالت low از رم 2.8G و از گرافیک 2G استفاده میکنه.
سی پی یوم خوبه فقط 30 درصدش رو استفاده میکنه.
ببخشید که زیاد شد. مرسی از شما

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

رم شما پایینه..

هوتن میگوید:

رم 8 گیگ

دایرکت ایکس12
سی پی یو3.60Gzh i3 4160 @ 3.60GZh 
ویندوز 7 64bit
کارت گرافیک gt730 2gb
رو چه حالتی میتونم بازی کنم؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

روی medium یا low

saeed میگوید:

سلام من سیستمم ایناس
cpu : fx6350 @3.5
ram: 8gb
graffic : R7 270 1gb ddr5
متاسفانه هر چقیدر هم گرافیک بازی رو میارم پایین بازم بازی لک دار اجرا میشه تو قسمت نظرات همین سایت ذیذم به بچه هایی که حتی سیستم های ضعیف تر از من داشتند گفته بودید میتونن اجرا کنن
پس چرا واسه من لگ دار اجرا میشه :(
اگه مشکل از سخت افزارمه به نظر شما کدوم قطعه رو باید ارتقا بدم ؟
ببخشید که نظرم طولانی شد

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

بعضی از سیستم ها هستن که به نظر و از روی اطلاعات سیستم، ضعیف به نظر میان..اما وقتی در کل سخت افزار ها با هم match میشن یه سیستم تقریباً خوبی رو تشکیل میدن..
سیستم شما هم درسته میتونه اجرا کنه اما گرافیک 1 الآن برای هر بازی ای ضعیفه و به نظرم اگه نیازی هم به ارتقای سیستم داشته باشید در مرحله اول گرافیکتونه..

محمدرسول 1382 میگوید:

ببخشید با این سیستم رو چه حالتی میتونم syndicateرو اجرا کنم؟:CPU;corei7 گرافیک:2 رم8 لطفا زود پاسخ دهید

ali میگوید:

با این سیستم (pc) رو چه حالتی میشه

cpu:i3 4160
ram:4 gig
gpu: gt730 2gig

این بازی با لپ تا پ مشکلی نداره؟ با این مشخصات رو چه حالتی میشه؟
cpu: i7 5500u
ram : 8gig
gpu:amd r9 m375

ali میگوید:

سلام رو ین سیستم میشه حالتhighبازی کرد؟؟

Ram 12

Grapecs 750gtx ti 2g

cpu core i3-6100

ممنون میشم زود تر جواب بدید

king altair میگوید:

روی سیستم Core I7

2.5GHz up to 3.1 GHz
RAM8
DDR4 
NVIDIA 
GeForce 940Mx
4GB اجرا میشه

محمدحسین پاسخ داده است:

بله..چرا اجرا نشه!؟

محمد میگوید:

سلام با بازی رو خریدم.روی سیستم

Cpu:core i_7
Ram:8
و خلاصه یا سیستم قوی نصب کردم ولی میرم تو بازی هنگ میکنه.من بازی واچ داگز 2 رو اجرا کردم و خیلی روون بازی کردم.سیستم هم قویه و کم نمیاره اگه میشه راهنماییم کنید.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام..

به نظر اشکال از سیستم نیست..نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی رو چک کنید..
یا حتی ممکنه اشکال از ویندوزتون باشه..

سیما میگوید:

سلام خسته نباشید بنده لپ تاپ مدلasus k550vx دارم مشخصاتش هم اینهcpu:core i7 6700HQ 2.6GHZ up to3.5GHZ/graphic:Nvidia geforce950m

Ddr5 4gb/ram8ddr4با این سیستم می تونم syndicateرو راحت بازی کنم

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بله می تونید اجرا کنید اما پیشنهاد من اینه که کلا با لپ تاپ بازی نکنید..

mehdi میگوید:

سلام بنظرتون با این سیستم میتونم بازی رو اجرا کنم ؟ و اگر نمیتونم لطفا بگین این سیستم و گرافیک چه سطح بازی هایی رو میتونه اجرا کنه؟
CPU:AMD A12 - 9700P
RAM:8GB DDR4
VGA:R7 Graphics+R8 M435DX up to 3GB

محمد قنبری میگوید:

سلام خسته نباشید  من وقتی بازی میکنم یک سری خطوط از وسط صفحه رد میشه می خواستم بدون مشکل از چیه تو رو خدا جواب بدین خیلی بهش نیاز دارم


 2.50@intel r corei 7_6500u cpu 
ram:8

ادمین پاسخ داده است:

سلام مونیتورتون رو عوض کنید...

محمد قنبری میگوید:

http://s9.picofile.com/file/8312379350/Screenshot_21_.png

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی