هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

سیستم مورد نیاز برای اجرا و تاریخ عرضه Assassin's Creed Rogue منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

مدت زمان زیادی از عرضه Rogue، بر روی کنسول های نسل هفتمی می گذرد و فرنچایز Assassin's Creed همچنان قصد تمام شدن ندارد در حالی که شایعاتی از نسخه بعدی این سری یعنی AC:Victory به گوش می رسد. در سال گذشته میلادی، نسخه اصلی AC بر روی کنسول های نسل هشتمی و PC به صورت انحصاری عرضه شد و همانطور که گفتیم نسل هفتم میزبان Assassin's Creed:Rogue بود که اعلام شد این عنوان بر روی PC نیز منتشر خواهد شد اما تاریخ انتشاری از آن به بیرون درز نکرد تا امروز که سیستم مورد نیاز و تاریخ انتشار بازی به اشتراک گذاشته شد.


طبق اطلاعات Ubisoft، آن دسته از افرادی که تنها صاحب یکی از کنسول های نسل هشتمی بودند و در سال پیش تنها Unity را تجربه کرده اند، در تاریخ دهم ماه مارس سال جاری میلادی (مصادف با ۱۹ اسفند) می توانند AC:Rogue را به وسیله کامپیوتر های شخصی خود اجرا نمایند.


حداقل سیستم مورد نیاز این بازی:


(OPERATING SYSTEM: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit versions onl

PROCESSOR: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHzH

RAM: 2GB

VIDEO CARD: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM) or Intel HD4600

DIRECT X®: DirectX June 2010 Redistributable

(DVD-ROM DRIVE: Only required for the Disk installation (1 Dual Layer DVD

SOUND CARD: DirectX Compatible Sound Card with latest driver

HARD DISK: 11.4 GB

PERIPHERALS: Xbox 360 controller, Tobii EyeX Controller, SteelSeries Sentry


همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد یوبیسافت قصد دارد Assassin's Creed:Rogue را بر روی کنسول های نسل هشتمی نیز منتشر کند اما در حال حاضر تنها تمرکز Ubisoft بر روی نسخه ی PC این بازی است.

تعداد ۲۵ نظر برای این مطلب درج شده

jjjjjjjjjjj میگوید:

سلام ببخشید واقعیه یا شایعست!!!!؟؟؟؟!!!
...........

محمدحسین پاسخ داده است:

واقعیه چون این بازی هنوز برای PC منتشر نشده

محمد میگوید:

کی میاد !!

محمدحسین پاسخ داده است:

جناب داخل پست نوشته شده مراجعه کنید به پست متوجه میشید.

محمد میگوید:

سلام.سیستم من گرافیک ۲amd radeon hd5450 رم ۴ amd athlon ™2 x3 455 processor3.30 ولی ویندوزم ۳۲بیته میتونم اینو بازی کنم؟؟؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

ویندوز 32 بیت نمیشه فقط باید 64 بیت باشه

کمکم کنین میگوید:

سلام من بازی assassins creed unity رو میخوام نصب کنم میخواستم بدونم با این ویژگی ها میشه:

 ویندوز7
2core
Ram3gb
سی پی یو  3000هرتز
لطفا کمک کنین

محمدحسین پاسخ داده است:

بله میشه

من خودمم سیستمم شبیه شماست اما روی حالت Medium یا High نمیشه بازی کرد

محمد میگوید:

سلام

این سیستم از بلک فلگ ضعیفتره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

تقریباً در همون سطحه شایدم قوی تر!

ramin میگوید:

من اینو رو گرافیک حداکثر فتح کردم آخرش هم شروع داستان Unity هست حالا برم دنبال یونیتی

محمدحسین پاسخ داده است:

بله...

سوزان میگوید:

سلام.شما میدونید برای ارور has stopped working باید چی کار کرد؟؟؟؟؟؟( تو اجرای بازی  اساسین روگ)رو play  ک کلیک میکنم ی صفحه سیاه میاد بعد همین پنجره ماله استاپ ورکینگ میاد..

استاد بزرگ پاسخ داده است:

انتی ویروس را غیر فعال کن شاید به کرکت شک کرده. 

یا کرکت رو عوض کن. 
سعی کن کرک که میریزی معتبر باشه. 
مثل ریلودد و... 

علی اصغر نوری میگوید:

اینو الان فروشگاه های آنلاین گذاشتن برای فروش که...

استاد بزرگ پاسخ داده است:

دوست من مطلب قدیمی میباشد. 

و مربوط به صفحات خیلی قبل تر 
مطالب جدید مربوط به دو صفحه ی اول سایت می باشد. 
الان بازی منتشر شده است. 

ali میگوید:

اقا به گرافیکgt 630 و رم چهار بدون مشکل میاد

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله اجرا میشود. 

محمود میگوید:

باعرض سلام خدمت شما دوست گرامی ویندوزم 7 64 بیته گرافیکم 2 هستش و رمم 8 آیا بازی اجرا میشه ؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله 

اجرا میشود. 

محمد میگوید:

سلام به ادمین عزیز 

میخواستم بپرسم که شما گفته بودید میتونم این بازی رو رو مدیوم بازی کنم.... رزولوشن رو میتونم روی 1280*720 بدون لگ بازی کنم؟
                                            با تشکر

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله میتوانید روگ از انجین بلک فلگ استفاده میکند. 

اگر با ان مشکلی ندارید این بازی هم به مراتب راحت تر اجرا خواهید کرد. 

محمد میگوید:

سلام اقا محمد حسین

من این بازی رو روی رزولوشن اخر و anti aliasing  FXAA خیلی راحت باری میکنم... اما بلک فلگ رو روی low هم با کمی لگ بازی میکنم ....چرا اینطوریه ؟ چون گفته بودید انجین روگ مال بلک فلگ هم هس

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله ولی بلک فلگ فدرتمند تر است. 

هر دوی انها برای نسل هفت اند. 
کرک خود را عوض کنید.. 

محمد میگوید:

شما چه کرکی رو پیشنهاد میکنید؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

ریلودد و اسکیدرو

Arman میگوید:

سلام من با این سیستم اینو رو high بازى کردم : رم ٤ گرافیک ٢ سى پى یو core i2 2.40 ghz این anti aliasing ام on میکردم یه دو درجه از اخریش میزاشتم بازم میکشید حالا میخوام ببینم با همین سیستم ac syndicate میکشه روى لاو ؟!؟! لطفا پاسخ بدین ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

خب اینکه شما بخواهید سیندیکیت رو با روگ مقایسه کنید کار درستی نیست چون یه بازی برای نسل 8 و اون یکی یه نسل عقب تره!
اما چیزی که میشه گفت اینه که تقریبا سیستم تمامی نسخه های اساسینز کرید کمتر از سیستمی بود که اعلام شد به جز یونیتی که استثنا بود.
شما بهتره این بازی رو نصب کنی ببینی اجرا میشه یا نه.
موفق باشید...

امیر میگوید:

سلام من میتوانم با رم ۸ وگرافیک ۲ این بازی را بدون لگ وبا سرعت وفریم خوب اجرا کنم

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بله

مهدی میگوید:

اقا من با رم 4 گزافیک 1 و سی پیو 2.8 میتونم هم روگ و هم بلک فلگو بازی کنم واقعا فضای خالی برای این بازی 11 گگ است

Saam.Mor میگوید:

من اخر نفهمیدم  که تو همه ی بازی های اساسینز کرید وقتی بازی رو تموم میکنی چجوری میشه مرحله های قبل رو ریپلی کنم؟ لطفا کمکم کنید

Saam.Mor میگوید:

سلام ببخشید   من اخر نفهمیدم  که تو همه ی بازی های اساسینز کرید وقتی بازی رو تموم میکنی چجوری میشه مرحله های قبل رو ریپلی کنم؟ لطفا کمکم کنید

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

اساسینز کرید این قابلیت رو نداره..

Saam.Mor میگوید:

سلام ببخشید   من اخر نفهمیدم  که تو همه ی بازی های اساسینز کرید وقتی بازی رو تموم میکنی چجوری میشه مرحله های قبل رو ریپلی کنم؟ لطفا کمکم کنید

Saam.Mor میگوید:

سلام ببخشید من اخر متوجه نشدم که تو همه ی بازی های اساسینز کرید وقتی بازی رو تموم میکنی چجوری میشه مرحله های قبل رو ریپلی کرد لطفا کمکم کنید

Saam.Mor میگوید:

سلام ببخشید من اخر متوجه نشدم که تو همه ی بازی های اساسینز کرید وقتی بازی رو تموم میکنی چجوری میشه مرحله های قبل رو ریپلی کرد لطفا کمکم کنید

مهران میگوید:

سلام رو این سیستم اجرا میشه؟

Cpu:e5300
رم:4gig
گلافیک:gt730

امیر حسین میگوید:

سلام من میخواستم بپرسم این بازی روی این سیستم اجرا میشه 

ویندوز:۷ 64 bit

Ram:2

Cpu:pentium r  Dual  core cpu E5700@  لطفا جواب بدین3.00 ghz 3.00ghz

امیر میگوید:

با عرض سلام و خسته نباشید 

رو سیستم مورد نیاز نوشته 

ویندوز 7 یا ویندوز 8 \ 8 (فقط 64 بیت)

این یعنی فقط در صورتی که ویندوز 8 باشه باید 64 بیت هم باشه و

((( ویندوز 7 , 32بیتی اجرا میشه ؟!))))

یا

هم ویندوز 7 و هم ویندوز 8 باید 64بیتی باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد میگوید:

سلام این بازی با گرافیک 1 و ویندوز 7 و رام 2 اجرا میشه

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی