هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

شاهکاری بنام Assassin's Creed II | چرا از این بازی به عنوان بهترین یاد میشود

ارسال شده توسط ادمین در تاریخ پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

داستان این شاهکار تقریبا به هشت سال قبل بازمیگردد وقتی که شرکت فرانسوی یوبیسافت بعد از خلق اولین نسخه AC دست به ساخت و انتشار نسخه دوم این سری تحت عنوان AC 2 زد و سرانجام این بازی را در سال 2009 دو سال بعد از انتشار اولین نسخه، منتشرکرد. 

میتوانم به جرأت بگویم که این بازی نمیتواند یکی از بهترین بلکه میتوان بهترین ساخته یوبیسافت در تاریخش نام برده شود که در ادامه به دلایل این موضوع اشاره خواهیم کرد.... 

خب بهتر است اول از شخصیت پردازی این بازی شروع کنیم که واقعا بی نقص بود از خلق شخصیتی بنام اتزیو که تقریبا همه شما با آن آشنایی دارید که در ادامه تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ گیم شد گرفته تا شخصیت های متعدد دوست و دشمن بازی که به طور عالی خلق شده بودند.

شاید اصلی ترین نقطه قوت این نسخه داستان آن بود که در آن زمان به ندرت میتوانستیم بازی با چنین خلاقیتی در نوشتن داستان را مشاهده کنیم.داستان به قدری جذاب بود که با توجه مستقیم بودن آن هم تنوع زیادی داشت و هیچوقت بازی باز را کسل یا خسته نمیکند.از اعدام شدن خانواده اتزیو جلوی چشمانشان تا اشنا شدن با اساسین های دیگر گرفته تا مسافرت به 4 شهر محبوب ایتالیا و یکی یکی از بین بردن تمپلار های قدرتمند آن دوره عظمت داستانی این نسخه را نشان میدهد. 

نقطه قوت دیگر این بازی صداگذاری بود هرچند یوبیسافت در زمینه صداگذاری همیشه موفق بود اما این بازی نیز از این موفقیت بی بهره نماند و صداها با لهجه ایتالیایی و گاهی اوقات استفاده از لغات ایتالیایی اصیل کاری کرده بود که به طور کامل وارد فضا و حال و هوای دوره رنسانس و ایتالیا قدیم بشویم. 

نوبتی هم باشد حال نوبت تعریف از گیمپلی بازی است که تغییر بزرگی برخلاف به نسخه قبلی که بعد مدتی بازی کسل کننده میشد کرده بود. از مبارزه و تنوع کانتر اتک های متعدد گرفته تا شیوه های جدید مخفی کاری و بالا رفتن از خانه ها و فرار از دشمنان. 

گرافیک بازی نیز با توجه به سال انتشار هرچند در ساخت چهره چندان زیبا نبود اما گرافیک بصری و بافت های فوق العاده ای را در AC2 شاهد بودیم. 

و در نهایت انتخاب مپ و کشور و شهرهای بازی در این نسخه است که یوبیسافت دست به بهترین انتخاب زد. 

عظیم بودن مپ بازی و بازی کردن در 4 شهر ایتالیا در دوره تاریخی و عصر شکوفایی رنسانس که در زمانی بود که اروپاییان از قرون تاریکی به پیشرفت روی آورده بودند  و همچنین که شهرها با تنوع عالی خلق شده بودند باعث شده بود هرگز و هرگز از بازی و گشت زنی در شهر خسته نشوید و حتی به دنبال دیدن مکان های تاریخی برود و از آنها لذت ببرد. 

اینها تنها بخش کوچکی از موفقیت های AC2 هست. این بازی طی 100 ها نظرسنجی و گفتگو در انجمن ها به عنوان بهترین نسخه سری اساسینز کرید یاد شده است که با نگاه کردن به بخشی از نقاط قوت این بازی میتوان فهمید این بازی از همه لحاظ و تمام وجه ها یک بازی کامل و به عبارتی بهترین بازی فرانچایز محبوب Assassins creed است که توانست با متا 91 عنوان بهترین نسخه سری را از نظر متا را کسب کند

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی