هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

شایعاتی جدید از عنوان جدید Assassin's Creed منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

هنوز چند ساعتی زود است که بگوییم Assassin's Creed Syndicate اما می توان گفت عنوان جدید اساسینز کرید مانند سری های پیشین قبل از انتشار گرفتار شایعاتی شده که ممکن است برخی درست و حتی غلط باشند!با ما همراه باشید.

در زمان انتشار یونیتی، انتقادات گسترده ای به یوبی سافت وارد آمد که دلیل آنها عدم حضور شخصیت مونث در بازی بود. در آن زمان یوبی سافت نیز علت این نبود را کمبود زمان برای مدل سازی و ساخت انیمیشن شخصیت های مونث برای بازی عنوان کرد اما حال به نظر می رسد که یوبی سافت برای راضی کردن آن دسته از طرفداران تصمیم گرفته است تا یک شخصیت مونث را در روند بازی قرار دهد و بر خلاف انتظارات این شخصیت مونث در بخش چند نفره حضور نخواهد داشت بلکه یکی از شخصیت های محوری در بخش داستانی خواهد بود. سایت Kotaku که بیشتر اوقات شایعات درست را اعلام میکند اعلام کرد که این شخصیت Evie نام خواهد داشت و خواهر شخصیت اصلی بازی یعنی Jacob Frye خواهد بود. گویا در ۷۵ درصد از روند بازی، بازیکنان در نقش Jacob Frye و در ۲۵ درصد باقی مانده در نقش Evie خواهند بود. بدون شک Evie اولین شخصیت مونث در سری بازی های Assassin’s Creed نخواهد بود ولی اولین شخصیت مونثی است که در نسخه های اصلی این سری پر طرفدار و در بخش داستانی به عنوان شخصیت قابل بازی حضور خواهد داشت. تصویری نیز از این شخصیت منتشر شده است که نشان می دهد وی نیز توانایی تغییر لباس در طول بازی را نیز دارد :

تعداد ۲ نظر برای این مطلب درج شده

REZA میگوید:

joooon montazerim :P

محمدعلی میگوید:

پس تریلر جدید چی شد؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی