هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

عنوان AC:Unity در PS4 و Xbox One به صورت ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

عنوان جدید و جذاب Assassin's Creed Unity بسیار عالی و زیبا به نظر میرسد. یوبیسافت در E3 2014 تریلری از بازی را به نمایش گذاشت که طی آن متوجه شدیم سازندگان بازی به طور کامل از قدرت های کنسول های نسل بعدی استفاده می کنند. Assassin's Creed Unity، همانند Black Flag نخواهد بود و برای تمامی پلتفرم ها عرضه نخواهد شد و تنها برای PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.


حال وبسایت GamingBolt با طراح بازی یعنی Bruno St. Andre تماس گرفته است. اگر چه او در ابتدا مطمئن بود هدف GamingBolt رزولیشن و نرخ فریم نیست، اما خود او به GamingBolt اعلام کرد بازی با رزولیشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر روی هر دو کنسول اجرا خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا آن ها توانایی خواهند داشت تا بازی را به این صورت اجرا کنند یا خیر.پاسخ این سوال در ماه اکتبر پاسخ داده خواهد شد.

 

سال گذشته Assassin's Creed IV:Black Flag موفق شد تا بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و با ارائه یک پچ بر روی Xbox One به صورت ۱۰۸۰p اجرا شود. بنابراین اجرای این بازی با این رزولیشن چیزی دور از افکار نیست.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی