هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

عنوان Assassin's Creed Origins معرفی شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ق.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

یکی از مورد انتظارترین بازگشت‌های امسال، بازگشت سری Assassin's Creed می‌باشد که سرانجام در قرار امشب، کارش به اتمام رسید. در این نسخه که در مصر اتفاق می‌افتد، به داستان اولین اساسین ها و سعی شخصیت اصلی در کشتن یک Oracle دروغین که مردمانش را به نوعی با حرف‌هایش خام کرده‌ است، پرداخته می‌شود. ما شاهد بخش‌ های متعددی از گیم‌ پلی از جمله کنترل عقاب، پارکور، مبارزاتی که همچون یکی از جدیدترین عناوین یوبی‌سافت یعنی For Honor می باشند، بودیم. تا به اینجای کار، تریلر مربوطه کار خودش را زیبا انجام داده و مطمئناً هواداران بسیاری از هم اکنون مشتاق این بازی شده‌اند اما تا عرضه نهایی فاصله بسیار‌ است. باید یاد آور این نکته نیز شد که این بازی برای Xbox One X با کیفیت 4K اجرا خواهد شد.

شرکت یوبی سافت طی کنفرانس خود در رویداد E3 2017 اعلام کرد عنوان مورد انتظار Assassin's Creed Origins دارای یک نسخه ویژه ۸۰۰ دلاری خواهد بود. در وبسایت یو‌پلی تمامی اطلاعات مربوط به نسخه ویژه این عنوان با نام Dawn of the Creed Legendary Edition لیست شده است. این نسخه به همراه استیل بوک طلایی بازی عرضه می‌شود و سیزن پس بازی و مجسمه ۲۸.۷ اینچی شخصیت اصلی بازی با نام Bayek در آن گنجانده شده اند. علاوه بر این، نقشه جهان بازی، ۴ سنگ حکاکی شده، ساند ترک‌ های بازی، نگاره‌های تصویری و کارت‌های نگاره بازی و مجسمه سر عقاب نیز در این نسخه وجود دارند. مجسمه سر عقاب، سنگ‌های حکاکی شده و گواهینامه تائید هویت در ماه ژولای برایتان ارسال خواهد شد و باقی موارد هنگام انتشار بازی در ماه اکتبر به دستتان خواهد رسید.

یکی از مورد انتظارترین نمایش‌های Ubisoft را می‌توان به بازی Assassin's Creed Origins نسبت داد. این کمپانی طرفداران بی حوصله را بیشتر از این منتظر نگه نداشت و در دومین بخش از کنفرانس با انتشار تریلری سینماتیک و گیم‌پلی جذاب به تشریح بیشتر ویژگی‌های این عنوان پرداخت. لازم به‌ذکر بوده که آقای Ashraf Ismail شخصاً این توضیحات را ارائه داد : در آپارات تماشا کنید.

نسخه دلوکس بازی شامل یک نسخه پرینت شده از نقشه بازی، موسیقی های رسمی بازی و بسته دیجیتال دلوکس می‌شود. این بسته مرحله Ambush at Sea naval، بسته Desert Cobra Pack و سه امتیاز تجربه را در خود دارد.

نسخه گلد بازی همه محتوای بسته دلوکس را دارد و علاوه بر آنها، سیزن پس بازی را نیز شامل می‌ شود. سیزن پس بازی به گیمر ها اجازه می‌دهد تا به تمامی محتوای الحاقی بازی دسترسی داشته باشند. نسخه گلد با یک استیل بوک فیزیکی نیز برای طرفداران بازی در نظر گرفته شده است.

نسخه استاندارد بازی مانند همیشه ۵۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت، نسخه دلوکس ۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و نسخه گلد، با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود. همچنین نسخه گلد استیل بوک بازی ۱۰۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

قطعا معرفی و نمایش بازی Assassin's Creed Origins در جریان کنفرانس شرکت های مایکروسافت و یوبی‌سافت در E3 2017 یکی از نقاط قوت نمایش امسال بود و طرفداران و بازی‌بازان بسیاری منتظر بودند تا پس از مدتی دوری از این مجموعه، نسخه ای جدید از سری Assassin's Creed را به چشمان خود ببینند.

در Assassin's Creed Origins باید در مصر باستان به بازی‌ بپردازیم. مکانی که برای این نسخه از سری در نظر گرفته شده، بسیار مناسب و البته متفاوت از مکان های نسخه‌های اخیر است. همانطور که می دانید، مصر یکی از مرموز ترین و پر رمز و راز ترین نقاط در کره زمین است و این موضوع با ذات سری Assassin's Creed به شدت همخوانی دارد.

اساسینز کرید جدید، این سری را به مصر می‌برد و قطعا جلوه های بصری متفاوتی را نسبت به شماره های پیشین خواهیم دید. عناصر جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به ردیاب عقاب اشاره کرد. شما می‌توانید در زیر، اطلاعات و توضیحات بازی را به طور مختصر مطالعه کنید:

در چهار سال گذشته، تیم ما در Ubisoft Montreal که پیش از این برروی بازی Assassin's Creed IV Black Flag کار می‌کردند، در حال خلق یک نقطه آغاز جدید برای این سری بودند. در Assassin's Creed Origins، وقایع به مصر برده شده اند؛ مرموز ترین مکان در تاریخ. شما در بازی در نقش Bayek بازی می‌کنید؛ یک محافظ مصر که دستانش، او را به سمت انجمن برادری اساسین ها می‌کشاند. در دنیای وسیع و بزرگ بازی، رمز و راز ها و مکان های مخفی بسیاری وجود دارد که باید کشف شوند. در Assassin's Creed Origins عناصر نقش آفرینی نیز در گیم پلی بازی گنجانده شده است؛ جایی که شما می‌توانید سطح شخصیت خود را بالا برده، جیب بری کرده و مهارت ها را شخصی سازی کنید. سیستم مبارزات بازی کاملا تغییر کرده است و به گیمر ها این اجازه را می‌دهد که همزمان با چند دشمن مبارزه کنند و با اسلحه های نادر و کمیاب، با ابر قدرت ها به مبارزه بپردازند.

پس از پایان کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017، این شرکت گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Origins را به نمایش گذاشت. پیش از این، بخشی از این نمایش را خدمت شما ارایه کردیم و حال می‌خواهیم با نمایشی مفصل و ۲۷ دقیقه ای، به طور کامل با بازی آشنا شویم. شما می‌توانید نمایش گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins را در زیر دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 1080p

دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

در بازی Assassin's Creed Origins شاهد روایت داستان شخصیتی به نام Ba-Yek خواهیم بود، کسی که نقش مهمی در ایجاد انجمن برادری اساسین ها داشته است. بخش اصلی بازی Assassin's Creed Origins به روایت داستان زندگی Ba-Yek خواهد پرداخت اما شرکت یوبی‌سافت تایید کرد که در این بازی قابلیت انتخاب شخصیت‌های مختلفی جهت انجام مراحل وجود خواهد داشت.

اشرف اسماعیل به عنوان کارگردان بازی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی شخصیت زنی جهت انتخاب وجود خواهد داشت یا خیر، اعلام کرد که این بازی در اصل داستان زندگی Ba-Yek را روایت خواهد کرد اما بخشی نیز در کمپین بازی وجود خواهد داشت که بازیکنان از طریق آن امکان انتخاب شخصیت‌های دیگری را برای انجام مراحل و پیشرفت در بازی خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً قابلیت انتخاب شخصیت‌های دیگر به چه شکل خواهد بود اما چنین قابلیتی در یک داستان روایی در مصر باستان و یا دوره مدرن و خارج از انیموس جالب خواهد بود.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی