هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

لیست نمرات AC Syndicate

ارسال شده توسط استاد بزرگ در تاریخ شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

تعداد ۴ رای مثبت و ۰ رای منفی

بالاخره بعد از حدود یک سال انتظار نسخه جدید سری بازی های Assassins Creed منتشر شد عنوانی که بعد از معرفی صدای زیادی به پا کرده و بالاخره بعد از این انتظار ها روز موعود فرا رسید و منتقدان نظر خودرا در مورد بازی گفتند و برای نشان دادن خوبی یا بدی بازی نمره ای را ثبت کرده اند که در ادامه به بررسی نمرات میپردازیم،


GamesVillage.it  ۹۰/۱۰۰

XGN  ۹۰/۱۰۰

  Game Informer  ۹۰/۱۰۰

God is a Geek  ۹۰/۱۰۰

GameSpot  ۹۰/۱۰۰

  LaPS4  ۸۸/۱۰۰

IGN Spain  ۸۷/۱۰۰

Hobby Consolas  ۸۷/۱۰۰

۳DJuegos  Post Arcade  ۸۵/۱۰۰

  Polygon  ۸۵/۱۰۰

  IGN  ۸۲/۱۰۰

Power Unlimited  ۸۰/۱۰۰

  Digital Spy  ۸۰/۱۰۰

  GamesRadar+  ۸۰/۱۰۰

Digital Spy  ۸۰/۱۰۰

Dealspwn  ۸۰/۱۰۰

Forbes  ۷۵/۱۰۰

GamesBeat  ۷۵/۱۰۰

CGMagazine  ۷۵/۱۰۰

TheSixthAxis  ۷۰/۱۰۰

  We Got This Covered  ۷۰/۱۰۰

Hardcore Gamer  ۶۰/۱۰۰

Push Square  ۶۰/۱۰۰

VideoGamer  ۵۰/۱۰۰

Telegraph  ۴۰/۱۰۰

هوادارانی که موفق به بازی این عنوان شدند می توانند نظر خود را همراه با امتیاز خود مطرح کنند... 

توجه کنید که اسپویل داستان در بخش نظرات ممنوع می باشد. 

تعداد ۱۳ نظر برای این مطلب درج شده

Hassan میگوید:

هی خدا ما pc بازها باید تا 28 صبر کنیم

تو ویدیو 15 دقیقه اول سایت zoomg.ir که با ps4 گرفته شده بود 
یک بازی رون و خوب و با گیم پلی جذاب همراه با گرافیک چشم نواز

کاشکی برای ما گیمر های pc هم به اون رونی باشه 

ali hooshyar میگوید:

سلام من گیم پلى بازى رو انلاین روى توییچ دیدم بازى خیلى سخت شده براى کشتن یه نفر باید سى ضربه زد از این لحاظ خیلى بده تازه مثل یونیتى باید بعضى از قابلیت هارو فعال کنى 

استاد بزرگ پاسخ داده است:

بازی واقعی تر شده 

ali hooshyar میگوید:

من اسمش رو میزارم سخت تر شدن سى ضربه واقعا تخیلیه

رضا ارکوازی میگوید:

سلام 

ببخشید میخواستم بدونم از blog.ir میشه واسه تبلیغات تجاری استفاده کرد ؟ یعنی منع استفاده تجاری نداره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

بله مانعی نیست..

ویژژژژژژژژژژژژژژژ میگوید:

هیچی نگم بهتره وی اون 40 چه نمره ایه خداییش؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

ببینید نود دادند هم ign هم game spot این استثنایی است

hamid_king میگوید:

سلام من جوری که به بازی نگاه کردم دیدم این بازی خیلی باحاله و از باگ ها هم خبری نیست فقط موضوع اینه که مبنای اساسینز کرید بر رو شمشیر بود که الان حذف شده و به جاش مگنام اومده این بازی داره از اصل خودش دور میشه من همه ی اساسینز کرید ها رو که بازی کردم فقط شمشیر توشون باحال بود نظر شما چیه؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

عصای دست جیکوب و ایوی شمشیر است 

یک مدل شمشیر ایتالیایی

OE میگوید:

نظرات در مورد این بازی متفاوته بعضیا سبکشو دوست دارن بعضیا هم دوست ندارن که خدا رو شکر تعدادشون کمتره فعلا این بازی پر فروش ترین بازی بریتانیاست منم امروز میخرمش:)

محمد میگوید:

وجدانا به نظرتون دیگه اینطور بالارفتن از دیوارشون چرت نشده؟ 

در حالت عادی رو میگم لامصبا دیگه بیش از حد سریع میرم هم این و هم یونیتی نه به الطایر نه به اینا خخخ

mehdi میگوید:

اساسینز چهار هم از هر دو شون نود گرفته بود.

کجاش استثناییه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

هر کس نظری داره!!

ramses79 میگوید:

روی ps4 فوق العاده است.
دوستانی که ps4 دارند شک نکنند یکی از 5 بازی برتر این کنسول خواهد بود.

محمد میگوید:

من بازی رر برایpcگرفتم و باگ های زیادی داره راهی برای از بین بردن باگ ها است؟

محمدحسین پاسخ داده است:

ممکنه اشکال از سیستم شما باشه یا سیستمتون خیلی برای این بازی ضعیف باشه چون بقیه این بازی رو بدون مشکل اجرا کردن..

milad sotoodeh میگوید:

سلام من بازی و گرفتم و نصب کردم من وجدانا تاحالا توش باگ ندیدم تو pc هم بازی میکنم وجدانا خیلی بهتر از یونیتی هستش بارزات واقعی شده  البته سی ضربه نیست ولی زیاد هستش و متنوع! من پیشنهاد میکنم بخریدش از اساسین بلگ فلگ و سه بهتره ... ولی دو یچیز دیگه بود ...یکمشکلات خودشو داشت و در دو درست شد ..البته 2 برادر هود .. اها راستی یه چیز دیگه من فکر کنم ادامه داره اخر بازی که تو اینده هست رو ببینید میفهمید که داستان ادامه داره با تشکر از وبلاگ خوب شما

محمدحسین پاسخ داده است:

خوشحالم که تونستید اجراش کنید..

علی میگوید:

من دیدم عالی

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی