هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

مجموعه تصاویر منتشر شده از AC:Syndicate

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

تعداد ۳ رای مثبت و ۰ رای منفی

به تازگی تصاویر جدیدی از Assassin's Creed Syndicate منتشر شده اند که نمایانگر قدرت گرافیکی این بازی هستند و صحنه هایی هیجان انگیز از بازی را نشان می دهند.
شما می توانید این عکس ها را در یک فایل فشرده دانلود و مشاهده کنید:
دانلود عکس ها در یک فایل zip
رمز عبور فایل فشرده شده:
www.assassinscreed.blog.ir

تعداد ۳ نظر برای این مطلب درج شده

edward میگوید:

عالی بود.

یه سوال این تصاویر به تریلر جدید مربوطه؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر 

تمام عکس ها و تصاویر جدید بازی

Maxis Persia میگوید:

سلام
نمی دونم یادته یا نه
ولی من قبلا یه انجمن برای اساسین کرید داشتم
آدرسش acpersia.ir/forum بود
اون موقع تو ubii رو داشتی اگه اشتباه نکنم
خواستم بگم انجمنم رو دوباره از نو ساختم اگه خواستی مدیر شی تو انجمنم عضو شو یه پیام خصوصی بده تا مدیرت کنم.
اگه هم خواستی این وبلاگ رو انتقال ببینده بزن به انجمن جدید
ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

آره یادمه
اون سایت هم مال من نبود فقط من مدیرش بودم..
فعلاً مشغله زیادی دارم که اگه ببینی همین وبلاگم دیر به دیر آپدیت میشه

OE میگوید:

با اینکه میگن سری اساسینز تموم شده ولی من فکر نمیکنم تموم شده باشه یا اسمش و سبکش رو عوض میکنن یا به فرانچز ادامه میدن چون اگه برین عکس جنرال ها و رایش های المان رو تو جنگ جهانی اول و دوم نگاه کنین متوجه میشین هزارتا علامت صلیب تمپلار دارن مثلا رهبر المان تو زمان جنگ جهانی اول یا تمام تانک های جنگیشون تو جنگ جهانی دوم

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی