هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

مقایسه گرافیکی بین نسخه قدیمی و جدید Assassin's Creed II

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

اگر اخبار عنوان Assassin's Creed The Ezio Collection رو که چند وقتی است در سایت های خبری گیم پیچیده است دنبال کرده باشید متوجه می شوید که داستان بازی مربوط به سه گانه ای است که شخصیت محبوب دنیای اساسینز کرید یعنی Ezio Auditore در آن حضور دارد.
سازندگان بازی بیان کرده اند که این نسخه یک ورژن بهبود یافته از نسخه های قدیمی است و نسبت به آنها از گرافیک بالاتر و کیفیتی بهتر برخوردار است.
اینبار مقایسه بین این دو نسخه را برای شما آماده کردیم تا خود شاهد کیفیت بهتر آن باشید.

  • لینک های دانلود:
دانلود با کیفیت 1080p و حجم 33 مگابایت
دانلود با کیفیت 720p و حجم 21 مگابایت
دانلود با کیفیت 480p و حجم 14 مگابایت

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

تعداد ۲ نظر برای این مطلب درج شده

ماهان میگوید:

سلام داش کمک کن من میخواستم ویندوزم رو عوض کنم خب رفتم سیو اساسین کرید سه رو که توی پوشه مای داکیومنت بود رو کپیکردم و یه جای درست پیستش کردم بعد از نصب ویندوز جدید بازی رو نصب کردم و بعد رفتم سیو خودم رو توی محل مای داکیومنت پیست کردم ولی جواب نمیده همش از اول شروع میشه بازی قبلا همین کار رو میکردم جواب میداد

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

کار خاصی نمیشه انجام داد.
سیو های دیگه رو از اینترنت دانلود کنید و در همون مسیر کپی کنید ببینید کار میکنن یا نه..
اگه درست بودن که شما سیو های اشتباه رو کپی کردین ولی اگه بازم کار نکردن که کلا اشکال یا از بازیه یا ویندوز..

Aria میگوید:

سلام لینک های دانلود مشکل دارن میزنم روشون میرم توش میگه لینکی یافت نشد اگر میشه دباره قرار بدین

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی