هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

نسخه PC عنوان Syndicate تاخیر خورد | آیا این تاخیر لازم بود؟

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ق.ظ

تعداد ۳ رای مثبت و ۱ رای منفی

ACS
این طور که مشخص است نسخه کامپیوتر های شخصی عنوان جدید یوبیسافت یعنی AC:Syndicate مانند عنوان های قبلی این مجموعه تاخیر خورد.یوبیسافت دلیل این تاخیر را تکرار نکردن اشتباهات متعددی که در Unity پیش آمد خواند.
کارگردان بازی Marc-Alexis Côté اضافه کرد که گروه سازنده این عنوان تمرکز خود را روی عنوان PC گذاشته و نخواهند گذاشت تا اشتباهات قبلی تکرار شود و قول داد که نسخه PC این سری خواهد درخشید و یک تیم متخصص درحال بررسی بازی از جنبه های گوناگون همزمان با پروسه ساخت بازی توسط این شرکت هستند تا اشتباهات جزئی و احتمالی رفع گردد.
این طور که مشخص است گیمر ها دیگر نباید در کارهای یوبیسافت دخالت کنند! اگر خاطر داشته باشید قبل از عرضه یونیتی به عنوان جدیدترین عنوان اساسینز کرید گیمر هایی که با PC این عنوان را دنبال می کردند اعتراضات شدیدی به یوبیسافت در جهت انتشار این عنوان همزمان با انتشار دیگر نسخه های این سری کردند و یوبیسافت که با این همه اعتراض روبرو شده بود و اصلاً هم دوست نداشت تا مردم از این شرکت روی برگردانند نسخه PC این عنوان را همزمان با نسخه های Xbox One و PS4 عرضه کرد و همانطور که دیدید با اشتباهات متعدد و غیر قابل تصوری روبرو شد؛ اما بهتر است که اینبار یوبیسافت را به حال خود رها کنیم تا ببینیم که در آرامش خاطر این بازی را چگونه از آب در می آورد!
لازم به ذکر است که یوبیسافت این قول که بازی خواهد درخشید را راجع به AC:IV Black Flag هم داد و انصافاً این عنوان از لحاظ گرافیکی خوب از آب در آمد!

تعداد ۴ نظر برای این مطلب درج شده

templar میگوید:

این تاخیر صد در صد لازم بوده.بازی های یوبی سافت در چند سال اخیر جزو بازی های با باگ های زیاد افت فریم بودن و بهینه نبودن.جای خوشحالیه که به این موضوع اهمیت دادن.

ویژژژژژژژژژژژژژژژ میگوید:

مهم ترین وظیفه از نظر من اینه که امیدوار باشیم همین

jjjjjjjjjj میگوید:

ببخشید یعنی با حساب کردن تاخیر این بازی کی منتشر میشه

محمدحسین پاسخ داده است:

تقریبا اواخر سال 2015

هموز تاریخ دقیق مشخص نیست

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی