شروع بازی خوب اما نه عالی
گیمپلی روان و نه چندان سخت بازی برای مدتی شاید خوب به نظر برسد اما با گذشت زمان و مواجه شدن با دشمنان احمق ممکن است از بازی خسته شوید البته بستگی به خودتان دارد
اولین نقطه ی اشتراکی که در این نسخه توجهم را جلب کرد عملی بود که فقط در assassins creed 1 دیده بودم و آن این بود که الطهیر برای اثبات قتل هایی که انجام میداد از پر هایی استفاده میکرد که قبل از انجام ماموریت های خود آنهار ا دریافت میکرد و پس از قتل فرد مورد نظر آن پر را بر روی خونی که روی گردن مقتول بود میکشید و در این نسخه برای اولین بار دوباره این حرکت توسط جیکوب و ایوی انجام شد.
mr green بنده را یاد یوسف در assassins creed revelations می اندازد هم از لحاظ شکل صورت و لباس و هم طرز حرف زدن که این نکته برایم هم خوشایند است و هم ناخوشایند. خوشایند از نظر یادآوری خاطرات قدیمی با اتزیو و یوسف و ناخوشایند از نظر تکرار چنین شخصیتی هر چند که تفاوت های چشم گیری بین این دو شخصیت وجود دارد.
منتظر نظرات بعدی من باشید.
تعداد ۷ نظر برای این مطلب درج شده
انصافا بازی زیبا و جالب شده
بازی خوبی و من در کل عصر اختراعات انگلیس رو دوست داشته بودم.
شروع بازی خوب اما نه عالی
گیمپلی روان و نه چندان سخت بازی برای مدتی شاید خوب به نظر برسد اما با گذشت زمان و مواجه شدن با دشمنان احمق ممکن است از بازی خسته شوید البته بستگی به خودتان دارد
اولین نقطه ی اشتراکی که در این نسخه توجهم را جلب کرد عملی بود که فقط در assassins creed 1 دیده بودم و آن این بود که الطهیر برای اثبات قتل هایی که انجام میداد از پر هایی استفاده میکرد که قبل از انجام ماموریت های خود آنهار ا دریافت میکرد و پس از قتل فرد مورد نظر آن پر را بر روی خونی که روی گردن مقتول بود میکشید و در این نسخه برای اولین بار دوباره این حرکت توسط جیکوب و ایوی انجام شد.
mr green بنده را یاد یوسف در assassins creed revelations می اندازد هم از لحاظ شکل صورت و لباس و هم طرز حرف زدن که این نکته برایم هم خوشایند است و هم ناخوشایند. خوشایند از نظر یادآوری خاطرات قدیمی با اتزیو و یوسف و ناخوشایند از نظر تکرار چنین شخصیتی هر چند که تفاوت های چشم گیری بین این دو شخصیت وجود دارد.
منتظر نظرات بعدی من باشید.
موافق هستم.
اون ادمایی که عصا دارن و لول 10 هستن لامصبا خیلی سختن ... اخرش که اون مرده رو میخواید بکشید من که حداقل 100 تا بهش ضربه زدم لامصب نمیمرد که
به نظرم در این بازی واقعی بودن حرکت در شهر را فدای جابجایی و ناویگیشن سریعتر کردن.مثلااخه چطور ممکنه یه زیپ لاین سریعا شخصی رو از پشت بام یه خانه ی کم ارتفاع به یه ساختنان مرتفع برسونه. کلا زیپ لاین این بازی به نظرم خیلی مسخره است.ضمن این که مخفی کاری فقط جنبه ظاهری داره و هوش مصنوعی افتضاح
این بازی نتنها بر اصول ااسینس کریید های قبلی پایدار نبود بلکه به جای اساسینس کرید بازی batman arkham city ارائه داد. نه معمایی برای بالا رفتن از دیوار ها و نه معمای برای مخفی کاری. اگر گیمر قدیمی این فراچز باشید(از نسخه 2007) واقعا هیچ شباهتی پیدا نمیکنید . من با unity امید وار شدم فقط 2 تا مشکل داشت1-باگ 2- بالا رفتن از دیوار به صورت بسیار تخیلی ولی میشد با وسعت شهر توجیحش کرد ولی سیستم مبارزاتش بسیار سخت شده بود و پیش رفت کرده بود و دیگر با یک ضد حمله دشمن نمیمرد ادوارد مثل سوپر من شده بود و داستان و شهر زیبایی داشت که اوج هنر یوبیسافت بود در ضمن طراحی لباس به دست خود گیمر داده شد. تو syndicate جیکوب حرکات بسیار تکراری در مبارزه و غیر طبیعی داره که آدم اصلا فکر نمی کنه که این بازی قراره مبارزه طبیعی داشته باشه
دقیقا درست میگی بنظرمنم این سه تا نسخه از سری بازی های اساسین بهترین ها بودن
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.