هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

نقشه های کامل Assassin's Creed Syndicate

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

تعداد ۴ رای مثبت و ۰ رای منفی

acreed
پس از انتشار این عنوان در سراسر جهان کاربرانی این بازی را به پایان رسانده یا حتی به مراتب بالایی در آن دست پیدا کرده اند و نقشه هایی از آن را در اختیار عموم قرار داده اند که در ادامه مطلب قابل مشاهده اند.
همانطور که برخی از دوستان می دانند نقشه این بازی از شش بخش اصلی تشکیل شده که به صورت زیر است:
:Whitechapel
:Lambeth
:The Strand
:Westminster
:The Thames
:Southwark
:City of London
در این نقشه ها تمامی مکان ها و گنج هایی که وجود دارد یافت می شود.امیدوارم به دردتون بخوره...
نظرات خودتان را با ما درمیان بگذارید.

تعداد ۱۲ نظر برای این مطلب درج شده

ali hooshyar میگوید:

واقعا ممنون توى بعضى از این صندوق ها وسایل خوبى هست

محمدحسین پاسخ داده است:

خواهش میکنم...

احسان میگوید:

سلام 

بی زحمت میشه نقشه های یونیتی هم تو سایت قرار بدین؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

حتما..

احسان میگوید:

ممنون میشم اگه زودتر بزارین

محمدحسین پاسخ داده است:

اگه بتونم حتماً..

سرم خیلی شلوغه..

farid میگوید:

سلام این سیزن پس جک قصاب ک قراره بیاد حتما باید بازی اصل باشه تا بشهبازیش کرد یا ربطی نداره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

Jack the Ripper یک DLC هستش و بعد از اینکه منتشر شد باید اونو دانلود کنین و فایلش رو در مسیر نصب بازی کپی کنید..
بعد وقتی بازی رو دوباره اجرا کنید میبینید که به منوی بازی اضافه شده..

حمید میگوید:

سلام.ببخشید در این پست میگم من دی وی دی های این بازی رو گرفتم کودکس انتی ویروس رو غیر فعال و اعتماد سازی و همه نرم افزار هاشو نصب و به روز رسانی کردم بعد نصب بازی آپدیت 1 و 1.2 رو هم نصب کردم وسط بازی stop working میده هر کاری بلد بودم کردم اما بازی این ارور رو میده لطفا کمک کنید کم کم از این بازی زده شدم والا

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

کدوم سیکوئنس این اتفاق می افته؟

ali hooshyar میگوید:

ببخشید قسمت sity of londen رو هم میزارى

محمدحسین پاسخ داده است:

اضافه شد...

حمید میگوید:

سلام.سیکوئنس 5و24درصد اتفاق میوفته

محمدحسین پاسخ داده است:

بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید و اینبار قبل از نصب فرایند اعتماد سازی و غیر فعال کردن آنتی ویروس رو انجام بدید..

قول صد در صد نمیدم که درست شه!

حمید میگوید:

همه این کار هارو که گفتین انجام دادم اما بازم این ارور رو میده اون از یونیتی بود 20 گیگ آپدیت دان کردم اون از مشکلات فار کرای 4 من نمیدونم یوبی سافت در اون شزکت ل ع ن ت ی چی کار میکنه آخرش هم حرف دلمو میزنم اساسین کرید بعد مرگ اتزیو همراه او به زیر خاک رفت تمام

امیر میگوید:

سلام واسه منم ارور استاپ وورکینگ میداد گرافیکم رو به اخرین ورژن اپدیت کردم درست شد


بی نام ونشان میگوید:

ببخشید من وقتی میخام دانلود کنم پارت اول روکه دانلود می کنم وقتی میخام نصب کنم ارور میده یعنی باید بقیه ی پارت هارو دانلود کنم یا ربطی نداره؟

ali میگوید:

سلام 

من بازی رو تونستم تموم کنم اما مشکل من اینه که نمیتونم نقشه رو ببینم و الان نمیدونم که کجام ، چطوری نقشه بازی رو بیارم؟

علی میگوید:

من در ساکویز 4 در یکی از مراحل بازی ارور می ده و حتی تمام نکات را در ریختن بازی رعایت کردم وسیستم من هم از بازی خیلی بالاتر است 

 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی