هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

١۵ دقیقه نخست بازی AC Syndicate

ارسال شده توسط استاد بزرگ در تاریخ يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

تعداد ۴ رای مثبت و ۰ رای منفی

همانطور که می دانیم عنوان سیندیکیت برای Xbox 1 و PS4 منتشر شد اما نسخه کامپیوتر آن بیست و هشت روز بعد در تاریخ ٢٨/آبان ١٣٩۴ منتشر خواهد شد. 

حال سایت تخصصی زومجی اقدام به انتشار گیم پلی از پانزده دقیقه اول بازی کرده است. 

شما میتوانید این گیم پلی را با کیفیت 360 مشاهده کنید. 

لینک پخش و دانلود گیم پلی 

بازی شروع نسبتا خوبی داشت و در ابتدا بیشتر شاهد مبارزه‌ها و از طرفی کمبوهای دیدنی جیکوب در هنگام نابود کردن دشمن‌ها بودیم. گرافیک بازی بسیار خوب به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد اکثر مشکلات نسخه‌ی قبل در این بازی رفع شده باشد. گرچه نمی‌توان با تجربه‌ای کوتاه و چند دقیقه‌ای، نظری قطعی داد. 


منبع زومجی

تعداد ۱۵ نظر برای این مطلب درج شده

محمدحسین میگوید:

عالی بود.

ممنون..

ali hooshyar میگوید:

ممنون بلاخره من تونستم دانلود کنم ممنون

MF میگوید:

kasi   inja   jayi  mishnase  ke  baazie  original   pc  befrooshe??


استاد بزرگ پاسخ داده است:

دوستان پاسخ بدهند... 

علی میگوید:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
داداش من خودم دوستی دارم از همه ارزون میده اگه میخوای این شماره منه تو تلگرام ***********

استاد بزرگ پاسخ داده است:

جهت تبلیغ و تبادل لینک به. بخش تبلیغات مراجعه کنید

حمید میگوید:

سلام.من که نمیتونم دان کنم منتظر نسخه پی سی شم الان هم ac revelation رو تازه بعد 4 سال تازه بازی میکنم خداییش خیلی خوبه 

Amir میگوید:

Hanooz systeme morede niyaz bazi elam nashod

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر دوست عزیز 

اول برای ایکس باکس وان و ps4 امد که سیستمشون مشخص است 
حدودا یک هفته به انتشار نسخه pc بعد از پورت کردن ان اعلام میشود

MF میگوید:

pc  man  ke   ejra  mikone  man  ke  khialam  az  in  babat  rahate

master میگوید:

میشه یه پست درباره سلاح های این نسخه و نحوه آزاد کردنشون و عکساشون بزاری؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بررسی می کنم.

MF میگوید:

ye   pesare   rope launcher vagheii assassin's creed syndicato sakhte   clipesho  nemizarid ?

محمدحسین پاسخ داده است:

اگه ممکنه لینک بدید..

MF میگوید:

linkesho   nadaram   vali  berid  too  youtube    bezanid miad

حسین میگوید:

سلام

داداش سیستم کامپیوتر من :
Processor:Intel(r)Pentium(r) CPU G645 @ 2.90GHz  2.90GHz
RAM:8.00GB
SYSTEM TUPE: 64-BIT  oPERATING sYSTEM
هستش.
میخواستم بدونم میتونم با این سیستم بازی AC UNITIرو بکنم؟syndicateچطور؟؟خواهش میکنم واسه هر دو بازی پاسخ بدید.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

لطفا گرافیکتون رو هم ذکر کنید.

master میگوید:

مطلب جدید چیزی نمیزاری؟

محمدحسین پاسخ داده است:

والا فعلا بازی تازه منتشر شده و چیزی از بازی فعلا جایی درز نمی کنه..

اگه اومد چشم..

حسین میگوید:

سلام

فکر کنم ۲ باشه

محمدحسین پاسخ داده است:

بله اجرا میشه..

OE میگوید:

من واسه ps4 گرفتم بازیش خیلی خوبه هم داستان هم گیمپلی جالبی داره مشکلات فنی هم داره ولی نه به اندازه یونیتی بهتون پیشنهاد میکنم حتما بازی رو بگیرین

mohammad28801 میگوید:

سلام . من با این سیستم assassins creed unity رو با کیفیتی افتضاه اجرا کردم با لگ.تو Syndicate هم اینطوره؟؟


cpu:IntelCore i3-3240 3.40GHz

ram:8Gb

graphic:NVIDIA GT610 2GB 

ممنون میشم خیلی زود جواب بدید.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

نه با این سیستم سیندیکیت رو خیلی بهتر میتونید بازی کنید..
یونیتی مشکل داشت..

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی