هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

پوستر نسخه Limited Edition عنوان AC:Unity منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

طبق اخبار و گزارشاتی که تاکنون منتشر شده حدود ۷۰۰ عدد پوستر از عنوان Assassin's Creed Unity ساخته و طراحی شده است، که تاکنون نزدیک به ۵۰۰ عدد از این پوسترهای زیبا به فروش رسیده است.


پوستر مخصوص برای نسخه Limited Edition عنوان Assassin's Creed Unity توسط Angryblue و Tony Moore ساخته و طراحی شد. از این پوستر به صورت رسمی در نمایشگاه Comic-Con واقع در San Diego رونمایی شد. همانطور که گفتیم از تعداد کلی پوستر ها نزدیک به ۵۰۰ عدد به فروش رسیده و طبق گفته های دو طراح، Angryblue و Tony Moore به زودی ۱۰۰ پوستر دیگر هم برای فروش در وب سایت رسمی بازی Assassin’s Creed قرار خواهد گرفت. هنوز توسط این دو طراح و نقاش ماهر تاریخ اصلی عرضه پوسترهای جدید بازی اعلام نشده است، ولی انتظار می رود که این امر هرچه زود تر اتفاق بیافتد.


برخی از قسمت های نقاشی این پوستر جدید هم توسط اقای Rob Zombie طراحی و کشیده شده است. این پوستر جدید مخصوص به نسخه Limited Edition عنوان Assassin's Creed Unity است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید:


در وب سایت ما را دنبال کنید: Ubii.ir

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی